Ειδήσεις

Μόλις το 20% των ταξιδιωτικών αναζητήσεων γίνονται αποκλειστικά από κινητά-Τα ξενοδοχεία είναι οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις

Νέα μελέτη από την Adthena, εταιρεία αναζήτησης πληροφοριών βάσει της τεχνολογίας AI και των μηχανών αναζήτησης, διαπίστωσε ότι οι χρήστες που ψάχνουν στο διαδίκτυο αναζητούν περισσότερο ξενοδοχεία απ‘ό,τι δραστηριότητες και πτήσεις. Η μελέτη, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 600 Αμερικανοί καταναλωτές ηλικίας 18 ετών και άνω, επεδίωξε να αποκαλύψει ποιες είναι οι βασικές τάσεις στις online αναζητήσεις, όπως ποιοι είναι οι βασικοί όροι, οι πιο δημοφιλείς ιστότοποι και οι προτιμώμενες μέθοδοι αναζήτησης.

Τα ξενοδοχεία είναι οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις
Όταν ρωτήθηκαν για το τι έψαξαν περισσότερο κατά το σχεδιασμό των καλοκαιρινών ταξιδιών τους, το 37% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα ξενοδοχεία ήταν το κύριο αντικείμενο αναζήτησης τους, ακολουθούμενο από τα τοπικά αξιοθέατα (27%) και τις πτήσεις (25%).

Επιπλέον, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η Hotels.com (40%), η Trivago (34%) και η Booking.com (34%) ήταν οι τρεις κορυφαίες επιλογές των ερωτηθέντων κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών ως τα πιο δημοφιλή ταξιδιωτικά sites. Από την άλλη πλευρά, οι εταιρείες Kayak(24%) και Cheapflights (21%) χρησιμοποιήθηκαν λιγότερο από τους ταξιδιώτες.

Οι υπολογιστές υπερισχύουν των κινητών στην αναζήτηση ταξιδιών
Ενώ το κινητό εξακολουθεί να παίζει σήμερα όλο και μεγαλύτερο ρόλο στις αναζητήσεις, το 54% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι πραγματοποιούν τις αναζητήσεις των ταξιδιών τους μέσω υπολογιστών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Adthena. Επιπλέον, το 26% δήλωσε ότι χρησιμοποίησε τόσο τα κινητά και όσο και τους υπολογιστές, ενώ μόνο το 20% δήλωσε ότι χρησιμοποίησε αυστηρά το κινητό για τις αναζητήσεις που σχετίζονται με ταξίδια.

Οι τιμές και οι προσφορές καθορίζουν τις αγοραστικές αποφάσεις
Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων (78%) δήλωσε ότι οι τιμές και οι προσφορές ήταν οι καθοριστικοί παράγοντες για τη λήψη απόφασης μιας αγοράς, όταν έκαναν την έρευνα για το ταξίδι τους. Μόνο μια μικρή μερίδα ανέφερε τα προγράμματα επιβράβευσης ή το εκάστοτε εμπορικό σήμα ως αποφασιστικό παράγοντα.

Σχεδόν το 80% των ερωτηθέντων είπαν ότι έχουν χρησιμοποιήσει μηχανές αναζήτησης κατά το σχεδιασμό των καλοκαιρινών τους ταξιδιών, ενώ το 32% δηλώνει ότι συνήθως κάνουν τέσσερις ή περισσότερες αναζητήσεις κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας ενός ταξιδιού.

Επιπλέον, το 46% των ερωτηθέντων ξοδεύει τουλάχιστον μερικές μέρες χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης, πριν κάνει την οποιαδήποτε κράτηση για ταξίδι.

Οι επι πληρωμή διαφημίσεις αναζήτησης αποδίδουν στις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες
Περισσότερο από τα 3/4 των ερωτηθέντων (76%) δηλώνουν ότι πραγματοποίησαν αγορές για τα καλοκαιρινά τους ταξίδια μέσω πληρωμένων διαφημίσεων αναζήτησης, ενώ το 17% δήλωσε ότι αγοράζει πολύ συχνά προϊόντα μέσα από τις πληρωμένες διαφημίσεις, που εμφανίζονται στις αναζητήσεις. Επιπλέον, το 51% δήλωσε ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης ήταν είτε “πολύ χρήσιμες” είτε “κάπως χρήσιμες” για τα καλοκαιρινά τους ταξίδια.

πηγή traveldailynews.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου