Ειδήσεις

Υπουργείο Παιδείας: Κανένα λάθος στο Μηχανογραφικό Δελτίο των Πανελλαδικών

«Ψευδές και ανυπόστατο» χαρακτηρίζει το υπουργείο Παιδείας το δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος» περί λαθών στο μηχανογραφικό 2018, που οδήγησαν υποψήφιους να δηλώσουν σχολές τετραετείς, αντί πενταετών.

«Ποτέ και για καμία Σχολή ή Τμήμα δεν έχει υπάρξει στα Μηχανογραφικά Δελτία των Πανελλαδικών Εξετάσεων “αστερίσκος” ή άλλου είδους επισήμανση σχετική με τη διάρκεια σπουδών και το επίπεδο των επαγγελματικών δικαιωμάτων» αναφέρει το υπουργείο.

Αναλυτικά, το υπουργείο διευκρινίζει τα εξής:

«Όλες οι σχολές του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής είναι 4ετούς φοίτησης, απονέμουν πτυχία ισότιμα των υπολοίπων Ιδρυμάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Πανεπιστημίων και ΤΕΙ), δηλαδή διπλώματα επιπέδου 6 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων και οι απόφοιτοι λαμβάνουν αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα, όπως ρητά αναφέρεται στον νόμο 4521/2018.

– Πλήθος ρεπορτάζ στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο δημοσιεύτηκαν πριν και μετά την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Στην ιστοσελίδα του υπουργείου άλλωστε υπάρχουν όλα τα σχετικά και μόνο έλλειψη πληροφόρησης δεν μπορεί να ισχυριστεί ο κάθε ενδιαφερόμενος.

– Είναι απολύτως γνωστό ότι ο νόμος 4485/2017 προβλέπει ότι μόνο τα πενταετή προγράμματα σπουδών αποδίδουν πτυχίο που ακαδημαϊκά είναι επιπέδου μάστερ (επίπεδο 7).

– Ως γνωστόν δεν δικαιολογείται σε καμία λειτουργία του κράτους άγνοια νόμου.

– Επιπλέον, είναι απαράδεκτη η υποτίμηση των πτυχίων που θα απονέμει το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής ως «κατώτερων» και μάλιστα χαρακτηρίζοντάς τα ως «πτυχία ΤΕΙ» όταν εδώ και χρόνια τα πτυχία των ΤΕΙ λόγω της ανωτατοποίησης και της 4ετούς φοίτησης είναι πλέον ισότιμα των Πανεπιστημίων».

ΠΗΓΗ enikos.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου