Ειδήσεις

ΕΟΤ: 2,2 εκατ. ευρώ για καμπάνια «Last Minute»

Το ποσό των 2.205.108 ευρώ ενέκρινε ο ΕΟΤ για προγράμματα διαφημιστικής προβολής του Οργανισμού σε διεθνή Μέσα για την ενίσχυση κρατήσεων Last Minute & Τουριστικής κίνησης για το β΄ εξάμηνο του έτους 2018.

Υπό το άγχος που προκάλεσε η μείωση των επισκεπτών στη χώρα μας από τον Ιούλιο και μετά λόγω των τουρκικών πακέτων που προέκυψαν και τα οποία αξιοποίησαν τη σχέση δολαρίου – λίρας, το υπουργείο αποφάσισε να ασκήσει μια διαφορετική πολιτική.

Μέχρι στιγμής έχουν εγκριθεί τα προγράμματα προβολής σε οκτώ διεθνή Μέσα, απορροφώντας το ποσό των 1.888.917 ευρώ.

Αναλυτικότερα, εγκρίθηκε το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του ΕΟΤ στο δίκτυο OATH-YAHOO (Oath EMEA Limited), έναντι 505.714 ευρώ, στο δίκτυο Shazam Entertainment Ltd έναντι 180.200 ευρώ, στο δίκτυο Expedia – Travelscape LLC έναντι 250.000 ευρώ, στο δίκτυο New York Times (The New York Times Company) έναντι 85.000 ευρώ, στο δίκτυο ΤripAdvisor Ltd έναντι 250.000 ευρώ, στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο National Geographic ( N a t i o n a l G e o g r a p h i c Channel Europe Ltd), έναντι 200.000 ευρώ, στο τηλεοπτικό δίκτυο CNN International (Cable News Network Inc.) έναντι 300.000 ευρώ, στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC (CNBC [UK] Limited) έναντι 100.000 ευρώ και στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο Travel Channel (Scripps Network International [UK] Limited), επίσης έναντι 100.000 ευρώ

πηγή newmoney.gr

Συντάκτης Δημήτρης Μαρκόπουλος

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου