Τοπικές Ειδήσεις

Δίκτυο για την κυκλοφορία ΑΜΕΑ μέσα στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου!

Πρόσβαση στα μνημεία της Μεσαιωνικής Πόλης θα έχουν επισκέπτες με κινητικά προβλήματα, μέσω της δημιουργίας δικτύου κυκλοφορίας ΑΜΕΑ που θα τους δίνει τη δυνατότητα να κινούνται εντός του μνημείου, που δεν υπάρχει μέχρι σήμερα.
Στο πλαίσιο αυτό, θα εκτελεστούν ήπιας μορφής εργασίες τις πύλες των πλατειών Σύμης, Αργυροκάστρου, Μεγάλου Αλεξάνδρου και Μουσείου, των οδών Λάχητος και Απολλωνίων του δικτύου των οδών ανατολικά της οδού Πυθαγόρα, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες που κινούνται με αμαξίδιο ή χρησιμοποιούν άλλα βοηθητικά στηρίγνατα, να περιδιαβούν στην Μεσαιωνική Πόλη.
Πρόκειται για ένα έργο, προϋπολογισμού 650.000,00€ ευρώ και στόχος του είναι, η δημιουργία δικτύου κυκλοφορίας ΑμεΑ στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου.
Η Μεσαιωνική Πόλη χρειάζεται ένα διαμπερές δίκτυο κυκλοφορίας ΑμεΑ, που θα δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες με κινητικά προβλήματα να εισέλθουν τόσο από την παράκτια ζώνη, όσο και από τη νέα πόλη και να διασχίσουν τη ΜΠ, μέσω των κεντρικών εμπορικών αρτηριών, αποκτώντας πρόσβαση στα μνημεία και τις συνοικίες της.
Ηδη στη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ρόδου, εγκρίθηκε το πρώτο πρακτικό του διαγωνισμού και αναμένεται η ανάδειξη του ανάδοχου για να προχωρήσουν οι εργασίες.
Το εν λόγω έργο είναι εγγεγραμμένο στο Τεχνικό Πρόγραμμα και στον Προϋπολογισμό του 2018, 2019, 2020 στον Κ.Α. 69-7326.0003, και με χρηματοδότηση από το ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ 2017-2020 (Εθνικοί Πόροι ΠΔΕ)/ΣΑΕ 367.
Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, εγκρίθηκε η μελέτη του έργου και ο τρόπος εκτέλεσής του, με εργολαβία μετά από ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό.
Η μελέτη για τη δημιουργία δικτύου ΑμεΑ στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, προτείνει την αποκατάσταση του δικτύου κίνησης ΑμεΑ με ήπιες, σημειακές παρεμβάσεις διαμόρφωσης, στις θέσεις των παράκτιων πυλών, των πλατειών Σύμης, Αργυροκάστρου, Μεγάλου Αλεξάνδρου και Μουσείου, των οδών Λάχητος και Απολλωνίων του δικτύου των οδών ανατολικά της οδού Πυθαγόρα. Ειδικότερα προβλέπονται οι ακόλουθες εργασίες:
• Αποξήλωση των υφιστάμενων επιστρώσεων (βοτσαλωτά δάπεδα) με διαλογή, αποθήκευση και μερική επανάχρηση των βότσαλων (σε ποσοστό έως και 90%).
• Εκσκαφές όπου απαιτούνται με μηχανικά μέσα ή με τα χέρια στα σημεία όπου υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης φθορών, λόγω της ιδιαιτερότητας των μνημείων, για την διαμόρφωση – διευθέτηση των κλίσεων, σε σχέση με τις υφισταμένες επιστρώσεις.
• Κατασκευή νέων υποστρωμάτων για τις επιστρώσεις μαρμάρου, πλακών και βοτσάλων.
• Κατασκευή νέων επιστρώσεων από μαρμάρινες πλάκες (τοπικό υλικό επιστρώσεων) σύμφωνα με τα αρχιτεκτονικά σχέδια της μελέτης.
• Στις οδούς που διατηρείται εκατέρωθεν του μαρμάρινου διαδρόμου το παλιό βοτσαλωτό, το όριο θα είναι συγκεχυμένο, με τις οδηγίες της επίβλεψης και της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου, με πλάκες που θα βρίσκονται σε εσοχή διαμορφώνοντας μη γραμμικό όριο.
• Επανατοποθέτηση των όμορων, στη νέα επίστρωση από μαρμάρινες πλάκες, βοτσάλων σε πλάτος δέκα έως είκοσι εκατοστών (0,10-0,20μ.) εκατέρωθεν της.
• Τροποποίηση της κατεύθυνσης ή αλλαγή των εσχάρων συλλογής ομβρίων υδάτων, όπου είναι αναγκαίο για την μη παρεμπόδιση της κίνησης των αμαξιδίων.
• Για την απορροή των ομβρίων υδάτων διατηρείται η περισυλλογή μέσω διαμορφωμένων κλίσεων στα σημεία απορροής, με φυσική ροή.
• Στην Πύλη Αρνάλδου, καθ’ όλο το πλάτος της οδού κατασκευάζεται νέο φρεάτιο συλλογής ομβρίων υδάτων προκειμένου να αντιμετωπιστεί χρόνιο πρόβλημα της οδού το οποίο μπορεί να καταστεί επικίνδυνο για τους διερχόμενους λόγω ελαφράς κατωφέρειας της οδού.
Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, ορίζεται σε δεκατέσσερις (14) μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης

Επειτα από κλήρωση ο ανάδοχος
Στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου συμμετείχαν οι εξής εταιρείες κατά σειρά μειοδοσίας:
1 10 ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΡΟΔΟΥ ΑΤΕΕ 52,00%
2 1 Σταμάτης Λινάρδος & ΣΙΑ Ε.Ε. δ.τ. ΑΝΑΚΤΩΡ Ε.Ε. 52,00%
3 3 VAST-MAKE I.K.E. 51,00%
4 9 ΛΕΡΙΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ 47,00%
5 6 ΕΤΕΚΑΤ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΙΚΕ 44,00%
6 2 ΤΣΑΤΤΑΛΙΟΣ ΜΙΧ.-ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΟΔ. Ο.Ε. 36,00%
7 4 ΓΕΩΤΕΡ ΑΤΕ 27,00%
8 7 ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΑΡΗ & ΣΙΑ Ε.Ε. 26,00%
9 8 ΚΟΡΚΙΔΑΣ Γ. ΑΝΔΡΕΑΣ 21,00%
10 5 3Κ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. 1,00%

Η επιτροπή διαγωνισμού προέβη, κατά σειρά μειοδοσίας, σε έλεγχο των στοιχείων των προσφορών (έλεγχος ομαλότητας κλπ ) και των δικαιολογητικών συμμετοχής. Κατά τη διαδικασία αυτή αποκλείστηκαν η εταιρία: 3Κ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε., γιατί δεν υπέβαλε εγγυητική επιστολή συμμετοχής και Τ.Ε.Υ.Δ.
Οι οικονομικοί φορείς με Α/Α 2, 8, 9 και 10 υπέβαλαν εμπρόθεσμα εντός 3 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της προσφοράς τους, την πρωτότυπη εγγυητική τους επιστολή.
Οι οικονομικοί φορείς με Α/Α 1,3,4,6 και 7 υπέβαλαν ηλεκτρονική εγγυητική επιστολή.
Στη συνέχεια ελέγχθηκε η εγκυρότητα των εγγυητικών επιστολών των συμμετεχόντων, και επιβεβαιώθηκε η εγκυρότητα όλων των εγγυητικών επιστολών.
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι οι οικονομικοί φορείς ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΡΟΔΟΥ ΑΤΕΕ και Σταμάτης Λινάρδος & ΣΙΑ Ε.Ε. δ.τ. ΑΝΑΚΤΩΡ Ε.Ε. προσέφεραν την οικονομικότερη προσφορά με μέση προσφερόμενη έκπτωση 52% και προσφερόμενη τιμή 251.612,90 € (μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.)
Η επιλογή του αναδόχου θα γίνει με κλήρωση μεταξύ των οικονομικών φορέων που υπέβαλαν ισότιμες προσφορές. (ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΡΟΔΟΥ ΑΤΕΕ και Σταμάτης Λινάρδος & ΣΙΑ Ε.Ε. δ.τ. ΑΝΑΚΤΩΡ Ε.Ε.), ενώπιον του αρμοδίου συλλογικού οργάνου και παρουσία αυτών των οικονομικών φορέων.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου