«Πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών τουριστών συνεχίζει να είναι η Ρόδος».
Αυτό δήλωσε χθες ο γενικός διευθυντής της εταιρείας «North Events» κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης με αφορμή τα στοιχεία που δείχνουν πως και φέτος οι αφίξεις των τουριστών από τη Σουηδία, τη Νορβηγία και την Φινλανδία παρουσιάζουν αύξηση.
Ο κ. Λ. Μπαμπάνης είχε συνάντηση χθες με την αντιπεριφερειάρχη κ. Λίτσα Φτακλάκη την οποία ενημέρωσε για την μεγάλη τουριστική έκθεση που θα πραγματοποιηθεί στην Στοκχόλμη προκειμένου να προβληθεί η Ελλάδα.
Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στις 16 Φεβρουαρίου 2014 σε ένα χώρο που η έκταση του θα ξεπερνά τα 3.000 τμ.
«Τα στοιχεία είναι πολύ ενθαρρυντικά. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι μέχρι τις 30 Αυγούστου η Σκανδιναβική αγορά είναι πολύ ψηλά με 245.000 αφίξεις τουριστών στη Ρόδο», δήλωσε ο κ. Μπαμπάνης και πρόσθεσε πως οι αφίξεις των τουριστών από τη Σκανδιναβία θα παρουσιάσουν φέτος αύξηση σε ποσοστό 10%.
«Η αξιολόγηση των στοιχείων που έχουμε στη διάθεσή μας δείχνουν πως η Ρόδος είναι και θα συνεχίσει να είναι η πρώτη επιλογή των Σκανδιναβών για τις διακοπές τους», δήλωσε ο κ. Μπαμπάνης.
Σε ερώτηση σχετικά με την προβολή που θα γίνει από την εταιρεία «North Events» την περίοδο 2013 -2014 ο κ. Μπαμπάνης δήλωσε:
«Θα λάβουμε μέρος σε όλες τις εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν την περίοδο 2013-2014 στη Σκανδιναβική αγορά. Στόχος μας είναι η περαιτέρω αύξηση των αφίξεων στην Ελλάδα και στη Ρόδο».
Ο γενικός διευθυντής της «North Events» αναφέρθηκε και στην μεγάλη τουριστική έκθεση που θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα της Σουηδίας, Στοκχόλμη.
«Η έκθεση θα αφορά μόνο την Ελλάδα και θα τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, της ΠΟΞ, του ΞΕΕ και της εταιρείας «Marketing Greece». Στόχος μας είναι να προβάλουμε τη χώρα μας, που στο πρώτο εξάμηνο του 2014 θα έχει την προεδρία της ΕΕ», δήλωσε ο κ. Μπαμπάνης και πρόσθεσε πως στην έκθεση θα λάβουν μέρος όλοι οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορς.
«Σκοπός μας είναι να διαφημίσουμε με τον καλύτερο τρόπο την Ελλάδα στη σημαντική αυτή αγορά. Η έκθεση θα είναι μια γιορτή του τουρισμού, του πολιτισμού και της γαστρονομίας», τόνισε ο κ. Λ. Μπαμπάνης.
Ο γενικός διευθυντής της «North Events» θα έχει συνεργασία για θέματα που αφορούν την προβολή της Ρόδου στη Σκανδιναβία με τη διοίκηση της ΕΞΡ και του ΠΡΟΤΟΥΡ.
Σε ερώτηση σχετικά με το κλίμα που επικρατεί για την Ελλάδα στη Σκανδιναβία, ο κ. Μπαμπάνης δήλωσε:
«Μέχρι στιγμής και επειδή δεν έχει ανακύψει κάτι κακό, το κλίμα είναι θετικό για την Ελλάδα στη Σκανδιναβία. Πάμε καλά, δεν υπάρχουν προβλήματα».
Ο γενικός διευθυντής της «North Events» τόνισε πως η σεζόν του 2014 μπορεί να είναι ακόμη καλύτερη για τον τουρισμό αρκεί αυτοί που ασχολούνται με τον τομέα να μην επαναπαυθούν στα καλά αποτελέσματα της φετινής τουριστικής περιόδου.
«Μπορούμε να πάμε ακόμη καλύτερα. Υπάρχουν δυνατότητες και για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Αυτό θα δημιουργήσει νέες προοπτικές και για το μέλλον», τόνισε.
Σε ερώτηση σχετικά με την βούληση των τουριστικών πρακτόρων της Σκανδιναβίας να επεκτείνουν τη σεζόν και να προγραμματίσουν πτήσεις τσάρτερ με προορισμό τη Ρόδο, τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο, ο κ. Μπαμπάνης δήλωσε:
«Φέτος θα υπάρξει επιμήκυνση της σεζόν για την Κρήτη. Θα κατευθυνθούν 25 πτήσεις τσάρτερ από τη Σκανδιναβία στα Χανιά.Αν το ρίσκο αυτό πιάσει τόπο τότε ανοίγει ο δρόμος και για άλλους προορισμούς. Η Ρόδος μπορεί να έχει αφίξεις και το Νοέμβριο. Πρέπει το εγχείρημα να στηριχθεί από όλους».
Ο γενικός διευθυντής της «North Events» τόνισε πως για την επιμήκυνση της σεζόν θα πρέπει να βοηθήσουν και οι επιχειρηματίες.
«Οι Σκανδιναβοί αγαπούν τον προορισμό. Είναι εφικτό να γίνει επιμήκυνση της σεζόν αν όλοι οι φορείς συντονιστούν σε αυτό το στόχο», δήλωσε ο κ. Λ. Μπαμπάνης.
Η εταιρεία «North Events» ιδρύθηκε το 2010 με αντικείμενο την επικοινωνία και προβολή του ελληνικού τουρισμού και των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Χώρες κύριας δράσης: Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία και Δανία, με στόχο το COME BACK των Σκανδιναβών και την αύξηση των πωλήσεων στην αγορά. Παράλληλα προσδίδει εξωστρέφεια στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις με δράσεις που απευθύνονται στους επαγγελματίες tour operators & τουρ. πράκτορες ή στο πλατύ κοινό με ενέργειες που ενεργοποιούν το ενδιαφέρον και τη ζήτηση για τους ελληνικούς προορισμούς.