Η αβεβαιότητα τoυ Brexit, μείωσε κατά 10% τη συνολική κίνηση του ταξιδιωτικού τομέα στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στις κρατήσεις των διακοπών τους.
Σχετικά με την έρευνα
Οι εκτιμήσεις ήρθαν από τον tour operator «On the Beach», καθώς η εταιρεία ανέφερε τα αποτελέσματα του χειμερινού εξαμήνου. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Simon Cooper, αποκάλυψε ότι η online εταιρεία διακοπών θα συνεχίσει να εξετάζει ευκαιρίες για να ενισχύσει το μερίδιό της στην αγορά. Η εταιρεία, μάλιστα, σημείωσε αύξηση κατά 12% στα κέρδη προ φόρων στα £ 11,9 εκατ., όπου τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 41% σε £ 63,5 εκατ. στο εξάμηνο έως τις 31 Μαρτίου και τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 5% σε £ 47,5 εκατ. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε £ 15,7 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 14% σε ετήσια βάση. Ο Cooper χαρακτήρισε την απόδοση ως «σταθερή» για την περίοδο, «παρά τη συνεχή αβεβαιότητα γύρω από το Brexit». «Τα ανεξάρτητα στοιχεία της αγοράς δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό των καταναλωτών ανέβαλε την αγορά των διακοπών τους μέχρι την προθεσμία της 29ης Μαρτίου και κατανοούμε ότι σημειώθηκαν μειώσεις στις κρατήσεις κατά 10% σε ετήσια βάση το 2019. Κοιτάζοντας μπροστά, συνεχίζουμε να παραμένουμε επιφυλακτικοί στο περιβάλλον των καταναλωτών μέχρι να βρεθεί μια λύση για το Brexit. Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε τις ευκαιρίες για την ενίσχυση της θέσης μας στην αγορά». Όσον αφορά το διεθνές τμήμα της σημείωσε μείωση κατά 56% στα £ 400.000 σε έσοδα. Οι απώλειες στο πλαίσιο του διεθνούς τμήματος περιλαμβάνει τις σκανδιναβικές :ebeach.se, ebeach.dk και ebeach.no. Η απώλεια οφείλεται κυρίως στην αποτυχία της Primera Air τον Οκτώβριο του 2018. Σημειώνεται, πως η «On the Beach» απέκτησε την Classic Collection Holidays για £ 20 εκατομμύρια τον περασμένο Αύγουστο και ξεκίνησε μια νέα πλατφόρμα κρατήσεων τον Μάρτιο με κόστος £ 500.000.