Συνολικά 4,3 εκατομμύρια Γερμανοί επισκέφθηκαν τη χώρα μας πέρυσι, συνεχίζοντας την καλή παράδοση του γερμανικού τουρισμού στην Ελλάδα. Ωστόσο, οι προοπτικές για το 2019 φαίνονται πιο «δύσκολες», συγκριτικά με τις πρόωρες κράτησεις πέρυσι, με τη δυναμική επιστροφή της Τουρκίας, της Αιγύπτου και της Τυνησίας, καθώς και τη σημερινή αδύναμη γερμανική αγορά.
Για την TUI, η Ελλάδα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός μετά την Ισπανία.
Οι κρατήσεις έχουν σταθεροποιηθεί πρόσφατα μετά από ένα μέτριο ξεκίνημα, σύμφωνα με την υπεύθυνη προϊόντων της TUI, Barbara Kirchner. Η FTI είναι επίσης αισιόδοξη ότι η πτώση στις κρατήσεις μπορεί να αντιστραφεί. «Τις τελευταίες εβδομάδες οι κρατήσεις μας αυξήθηκαν πιο έντονα από πέρυσι, κάτι που αναφέρει μια καθυστερημένη περίοδο πωλήσεων» σχολίασε ο Κυριάκος Βαρδάκος, υπεύθυνος προϊόντων για την Ελλάδα και την Κύπρο. Η κατάσταση είναι παρόμοια και στην Attika Reisen. Το περασμένο έτος η επιχείρηση είχε ήδη πραγματοποιήσει τα δύο τρίτα των συνολικών πωλήσεών της μέχρι το τέλος του Μαρτίου, αλλά φέτος οι κρατήσεις έχουν καθυστερήσει μέχρι την άνοιξη.
Η τάση των τελευταίων πωλήσεων επιβεβαιώθηκε και από τον Ορέστη Ραξενίδη, διευθυντή προϊόντων της DER Touristik για την Ελλάδα. «Στο περασμένο έτος υπήρξε μια πρόωρη περίοδος κρατήσεων», επεσήμανε. Οι γερμανικοί τουριστικοί πράκτορες είναι αισιόδοξοι για το καλοκαίρι του 2019, αφού επέκτειναν σημαντικά τα προγράμματα και τη διαθεσιμότητα των ξενοδοχείων. Η TUI ισχυρίζεται ότι διαθέτει «τομεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο όλων των εποχών» για την Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι, ενώ η Alltours έχει προσθέσει 150 ακόμη ξενοδοχεία. Η DER διαθέτει ένα «ευρύ» πρόγραμμα με περισσότερα μικρά νησιά να προσφέρονται. «Οι αριθμοί για τη Θάσο τριπλασιάστηκαν σε μέρα στην άλλη και βλέπουμε πολλές δυνατότητες για εδώ, δήλωσε ο Ραξενίδης.