Σημειώνεται ότι η Thomas Cook έχει εγκαινιάσει στην Ελλάδα ξενοδοχειακά concept και έχει συστήσει τις πιο καινοτόμες τουριστικές προτάσεις στον κόσμο, όπως το πρώτο Casa Cook στην Κω, το Cooks Club στη Χερσόνησο της Κρήτης, το πρώτο Casa Cook για οικογένειες στα Χανιά, στοχεύοντας σε ένα νεότερο κοινό ταξιδιωτών που δίνει έμφαση στην ποιότητα, το σχεδιασμό, τη γαστρονομία, όταν επιλέγει τις διακοπές του.
«Η επίσκεψη του κ. Fankhauser σφραγίζει το ενδιαφέρον της εταιρείας για περαιτέρω δραστηριοποίηση στην Ελλάδα και πραγματοποιείται στο πλαίσιο ενημέρωσης του Υπουργού Τουρισμού για τη διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης του Ομίλου, καθώς βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με την Fosun Tourism για την ενίσχυσή του με νέα κεφάλαια ύψους 750εκ σε Λίρες Αγγλίας» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Για την συνάντηση αυτή, σε ανάρτηση του στο Twitter, o Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, σημείωσε: «Είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Thomas Cook, κ. Peter Fankhauser, στις 25 Ιουλίου, για να συζητήσουμε τις προοπτικές της αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας μας. Ο κ. Fankhauser περιέγραψε λεπτομερώς την κατάσταση της εταιρείας και μας διαβεβαίωσε ότι η Thomas Cook θα παραμείνει μια από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στον τομέα του τουρισμού. Η συνάντηση έλαβε χώρα κάτω από ένα πολύ καθησυχαστικό και συνεργατικό κλίμα και η αίσθηση που έλαβα ήταν ότι συνεχίζουμε κανονικά τη μεταξύ μας συνεργασία.»
Η συνάντηση έρχεται την ώρα που είναι σε επεξεργασία μία επενδυτική πρόταση από τη Fosun, που υπήρξε επενδυτής της ThomasCook για τέσσερα χρόνια και είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της εταιρείας.
Με την ολοκλήρωση της συνάντησης, ο κος Peter Fankhauser, Διευθύνων Σύμβουλος της Thomas Cook δήλωσε: «Η ThomasCook δεσμεύεται να συνεχίσει τις ενέργειες με στόχο την αύξηση της αξίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και των εσόδων, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και τις υποδομές, ώστε να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες στη χώρα για να απολαύσουν καινοτόμες τουριστικές προτάσεις ακόμα και σε ώριμους προορισμούς, για να μπορούν να αλληλεπιδράσουν περισσότερο με την τοπική κοινωνία και να εμπνευστούν να ξοδέψουν περισσότερο στις διακοπές τους στην τοπική αγορά, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι αυτό θα προϋποθέτει τις λιγότερες παρεμβάσεις και την περαιτέρω ανάπτυξη βιώσιμου τουρισμού.»
Γιώργος Αλεξάκης
Πηγή: Reporter.gr