Χειροτερεύουν, κάθε χρόνο, αντί να βελτιώνονται τα πράγματα με τις συγκοινωνίες στο νησί της Ρόδου.
Η ΔΕΣ ΡΟΔΑ, η γνωστή πολύπαθη δημοτική επιχείρηση, δεν λέει να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της. Κι αυτό το γνωρίζουν καλύτερα οι πολίτες της Ρόδου που είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε αυτό το νησί, καθ όλη την διάρκεια του έτους.
Τους καλοκαιρινούς μήνες που η κίνηση κορυφώνεται λόγω της τουριστικής κίνησης, η κατάσταση είναι πιο ανυπόφορη τόσο για τους ξένους επισκέπτες μας, όσο και για τους δύσμοιρους πολίτες που είτε διαμένουν σε χωριά είτε σε συνοικίες εντός πόλεως.
Εάν τα λεωφορεία έρχονται από τα χωριά της δυτικής πλευράς, περνώντας από το αεροδρόμιο, η κατάσταση είναι αφόρητη ενώ μέσα στην πόλη, υπάρχουν πολλές συνοικίες που δεν εξυπηρετούνται καθόλου με δρομολόγια!
Και φέτος το καλοκαίρι η εικόνα είναι η ίδια (και χειρότερη): ατελείωτες ουρές στις στάσεις λεωφορείων, ‘σαρδελοποίηση’ μέσα στα οχήματα με τους επιβάτες να μην μπορούν να ανασάνουν –αφού είτε ο κλιματισμός δεν είναι επαρκής, είτε τα οχήματα είναι πεπαλαιωμένα και δεν διαθέτουν κλιματισμό-, έντονος εκνευρισμός από τους επιβάτες, καθυστερήσεις στα δρομολόγια που φτάνουν και την μία ώρα κ.λπ. Μόνον εάν είσαι κάτοικος του νησιού, καταλαβαίνεις την κατάσταση. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα μεταβείς στην ώρα σου για την εργασία σου με τα λεωφορεία της ΡΟΔΑ διότι ΠΟΤΕ δεν περνούν σε συγκεκριμένες ώρες και πολλά από αυτά, δεν έχουν ούτε νούμερα για να διευκολυνθεί το κοινό.
Τα δρομολόγια δεν είναι ακριβή και φυσικά οι λίστες που υπάρχουν αναρτημένες στο κέντρο της πόλης ή στο διαδίκτυο δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Οι διοικήσεις της ΔΕΣ ΡΟΔΑ και οι μέχρι σήμερα δημοτικές αρχές Ρόδου, απέδειξαν ότι δεν κατάφεραν να κάνουν απολύτως τίποτα για την εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού και να βελτιώσουν την κατάσταση. Κάθε χρόνο, τα πράγματα χειροτερεύουν.
Την τελευταία πενταετία, η απερχόμενη δημοτική αρχή κατέβαλε προσπάθειες για την ανανέωση του στόλου και την αντικατάσταση των στεγάστρων στις στάσεις λεωφορείων, αλλά η εξυπηρέτηση βρίσκεται στο σημείο μηδέν.
Καθ όλη την διάρκεια των χειμερινών μηνών, λένε ότι προετοιμάζονται για να είναι όλα έτοιμα εγκαίρως, ενόψει της έναρξης της εκάστοτε τουριστικής περιόδου που υποδέχεται η Ρόδος τους ξένους τουρίστες, οι οποίοι χρησιμοποιούν (και προτιμούν) τα μέσα μαζικής μεταφοράς και όταν έρχεται η ώρα, δεν λειτουργεί τίποτε στην πράξη.
Οι δικαιολογίες, είναι κάθε χρόνο διαφορετικού τύπου: είτε τα λεωφορεία δεν είναι σε καλή κατάσταση, είτε δεν επαρκεί ο στόλος, είτε δεν υπάρχουν οδηγοί, είτε δεν μπορούν να γίνουν προσλήψεις, είτε βγήκαν τα αποτελέσματα των προσλήψεων και δεν τοποθετήθηκαν οι εργαζόμενοι…
Ζήσε μαύρε μου, δηλαδή…
Κάποιος, κάπου, κάποτε, οφείλει να αναλάβει μια ΕΥΘΥΝΗ για την κατάσταση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ.
Εφόσον η επιχείρηση δεν έχει παθητικό, αλλά είναι κερδοφόρα και εφόσον δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της εξυπηρέτησης του κοινού, γιατί δεν μπορεί να βρεθεί λύση; Γιατί δεν γίνεται εξορθολογισμένος προγραμματισμός δρομολογίων;
Πρόσφατα βγήκε στον ‘αέρα’ μία πρόσκληση ενδιαφέροντος με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου, για προμήθεια… ρουχισμού στην ΡΟΔΑ: (διεξαγωγή της διαδικασίας της απευθείας ανάθεσης του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου για την προμήθεια «Χορήγησης θερινής στολής έτους 2019, στο προσωπικό της Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ», και θα βαρύνει τον κωδικό 10-6051 Παροχές ένδυσης – ένδυση εργατοτεχνικού και ένστολου προσωπικού) ενώ με την ίδια διαδικασία, προχωρά και η «Αποξήλωση παλαιών στεγάστρων για την τοποθέτηση νέων»!!!
Ωστόσο, τα αποτελέσματα για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση ορισμένου χρόνου, έχουν βγει. Να δούμε πότε θα γίνουν οι τοποθετήσεις των εργαζομένων. Διότι έχουμε μπροστά μας, έως και τον Οκτώβριο για την τουριστική κίνηση, ενώ για τον χειμώνα δεν προβλέπεται να βελτιωθεί τίποτα.
Κατά τα άλλα, η ΡΟΔΑ δουλεύει… ρολόι.
Απορίας άξιο παραμένει το πώς οι τουρ οπερέιτορ και οι ξενοδόχοι ‘πουλάνε’ την Ρόδο ως τον όμορφο, υπέροχο τουριστικό προορισμό που θέλουμε να λέμε ότι αποτελεί τη ‘ναυαρχίδα’ του Τουρισμού. Δεν θα έπρεπε, όλοι οι εμπλεκόμενοι στον Τουρισμό να φροντίσουν να ενημερώσουν τους ξένους επισκέπτες μας, για την κατάσταση στις τοπικές συγκοινωνίες και να τους προετοιμάζουν πριν έρθουν στο νησί μας για τις διακοπές τους; Όσοι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε αυτό το νησί, βλέπουν και βιώνουν την κατάσταση εδώ και χρόνια.
Και φυσικά, είναι μάρτυρες των παραπόνων των ξένων επισκεπτών μας, της ατελείωτης ταλαιπωρίας των πολιτών που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν καθ όλη την διάρκεια του έτους και της ανεπάρκειας των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Ποιος τελικά, μπορεί να αλλάξει την κατάσταση στην ΡΟΔΑ; Ποιος θα αποφασίσει να κάνει τις απαραίτητες ρήξεις για να την εκσυγχρονίσει και να αλλάξει ολοκληρωτικά ο προγραμματισμός και η λειτουργία της;
Οι ελπίδες, εναποτίθενται πλέον, μόνον στη νέα δημοτική αρχή, ως η καθ ύλην αρμόδια για την δημοτική επιχείρηση.
Από 1η του Σεπτέμβρη, αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξαγγελίες.
https://www.dimokratiki.gr/10-08-2019/dimotiki-epicheirisi-roda-kathe-chrono-kai-cheirotera/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.