Ειδήσεις

«Μονόδρομος» η βελτίωση των τουριστικών υπηρεσιών

Η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται από τις τουριστικές επιχειρήσεις και όχι μόνο θα είναι το αντικείμενο της ημερίδας που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο “Mediterranean”.
Την ημερίδα οργανώνουν ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

Τους λόγους για τους οποίους οι ασχολούμενοι με τον τουρισμό θα πρέπει να δώσουν έμφαση στην ποιότητα εξήγησαν, σε συνέντευξη τύπου χθες, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Ματσίγκος, ο αντιπρόεδρος του ΕΒΕΔ κ. Γιάννης Κακλιός και ο πρόεδρος του τουριστικού τμήματος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου κ. Κώστας Καστελοριζιός.

«Η ημερίδα θα αφορά την ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η διοίκηση του ΕΒΕΔ εδώ και καιρό έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην υλοποίηση δράσεων που θα έχουν ως στόχο την αλλαγή της συμπεριφοράς προς τους επισκέπτες του νησιού μας. Την ίδια ιδέα είχε και ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Ματσίγκος», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του ΕΒΕΔ κ. Γιάννης Κακλιός και πρόσθεσε πως η ημερίδα απευθύνεται σε όλους.

«Η ημερίδα δεν θα αφορά μόνο τους ξενοδόχους ή τους τουριστικούς πράκτορες αλλά όλους μας. Θα πρέπει οι πάντες να κατανοήσουν ότι η συμπεριφορά προς τους τουρίστες επιβάλλεται να είναι καλύτερη. Τα ξενοδοχεία μας βραβεύονται. Θα πρέπει και όλα τα υπόλοιπα να είναι σε αυτό το επίπεδο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του ΕΒΕΔ.
Ο κ. Γιάννης Κακλιός δήλωσε πως η διοίκηση του ΕΒΕΔ έχει αποφασίσει ήδη να προχωρήσει στη διόρθωση των στρεβλώσεων.

«Με αφορμή τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από την ημερίδα θα προχωρήσουμε και εμείς στις δέουσες κινήσεις. Δεν θέλουμε το θέμα να μείνει μόνο στις συζητήσεις αλλά να υπάρξουν και αποτελέσματα», δήλωσε ο κ. Γιάννης Κακλιός.
«Αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στη διοργάνωση της ημερίδας για να ευαισθητοποιήσουμε τις τοπικές αρχές, τους φορείς και τους πολίτες, ώστε να βελτιωθεί και να αναβαθμιστεί το τουριστικό προϊόν της Ρόδου. Έτσι θα μπορούμε να προχωρήσουμε και στην επιμήκυνση της σεζόν», δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Ματσίγκος και πρόσθεσε πως η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται, είναι μονόδρομος.

«Σκοπός μας δεν είναι να αναφέρουμε τα προβλήματα αλλά να τα καταγράψουμε και σε συνεργασία με το ΕΒΕΔ θα δώσουμε λύσεις. Θέλουμε η ημερίδα να διεξάγεται κάθε χρόνο πριν από την έναρξη της σεζόν και όχι μετά», δήλωσε ο κ. Ματσίγκος και πρόσθεσε πως μετά την ημερίδα θα υλοποιηθούν οι δράσεις που πρέπει.
Στους λόγους για τους οποίους η ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες θα πρέπει να βελτιωθεί αναφέρθηκε και ο πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του ΕΒΕΔ κ. Κώστας Καστελοριζιός.

«Η πρωτοβουλία που έχουν αναλάβει το ΕΒΕΔ και ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων θα συμβάλει τα μέγιστα στη χάραξη μιας νέας στρατηγικής για την πορεία της τουριστικής βιομηχανίας. Δεν αρκεί μόνο η ποιότητα. Η ημερίδα πρέπει να γίνει αφορμή για τη βελτίωση της θέσης του νησιού μας. Μιλάμε για μια σειρά παραμέτρων που συνθέτουν τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος», δήλωσε ο κ. Κώστας Καστελοριζιός και πρόσθεσε πως ποιότητα είναι και η παραλαβή των αποσκευών των επιβατών στο αεροδρόμιο, στο σωστό χρόνο.

Στην ημερίδα θα λάβουν μέρος σημαντικοί ομιλητές, όπως ο ειδικός σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και πρώην διευθυντής του ΣΕΤΕ κ. Γιώργος Δρακόπουλος, ο Γενικός Διευθυντής της αλυσίδας Starwood που διαθέτει ξενοδοχεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό κ. Τιμ Ανανιάδης, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Μ. Πελεκανάκης, στελέχη της TUI και ο Γενικός Διευθυντής του οργανισμού Neckermann κ. Γιάννης Αφουκατούδης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου