Ειδήσεις

Προέβη σε νέες καταγγελίες για διασπάθιση δημοσίου χρήματος

Σε νέες καταγγελίες για διασπάθιση δημοσίου χρήματος προέβη, με καταγγελία του ενώπιον του Υπουργού Εσωτερικών κ. Ιωάννη Μιχελάκη και του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρου Ρακιντζή, που κοινοποιήθηκε στο γραφείο του Πρωθυπουργού, στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου, ο προϊστάμενος του Τμήματος Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού Δωδεκανήσου, της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου, κ. Νικόλαος Φαρμακίδης.

Ο κ. Φαρμακίδης, που βρίσκεται σε αντιπαράθεση με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου, με νέα του καταγγελία επισημαίνει ότι στη Δωδεκάνησο, κατασπαταλήθηκαν τεράστια ποσά, σε έργα και δραστηριότητες, που είχαν ως μοναδικό στόχο την αποθησαύριση ψήφων, για τους εκάστοτε πολιτικά κρατούντες, με μικρή συμβολή στην ανάπτυξη.

Αρχικώς είχε καταγγείλει τους βιολογικούς τύπου κόμπακτ και στους κομποστοποιητές για σκουπίδια, για τους οποίους έχουν διαπανηθεί αρκετά εκατομμύρια, που εισέπραξαν και εισπράττουν «επιτήδειοι», ενώ είναι άχρηστοι χωρίς πρακτική αξία.

Αναφέρθηκε στο «βιολογικό καθαρισμό» της Σύμης, τονίζοντας ότι η υπηρεσία του δεν δέχτηκε να τον νομιμοποιήσει περιβαλλοντικά αλλά, χωρίς να γίνει το έργο, παρελήφθη και αποπληρώθηκε, αφού υπήρχε μια σχετική «βιασύνη».

Ο κ. Φαρμακίδης κατήγγειλε ότι το έργο παράνομα κατασκευάστηκε σε άλλο μέρος από αυτό που υποτίθεται ότι παραλήφθηκε και όπως ήταν λογικό, δεν λειτουργεί.
Αναφέρθηκε ακόμη στην κατασκευή της γέφυρας, που οδηγεί στο γκολφ Αφάντου (όχι σε δημόσιο δρόμο) και έχει κόστος 2,5 εκατομμύρια ευρώ και στην αποκατάσταση ενός ΧΑΔΑ και ενός κομποστοποιητή στη Λέρο.

Στη νέα του αναφορά τονίζει μεταξύ άλλων και τα εξής:
“Η γέφυρα στην περιοχή Αφάντου δεν είναι γέφυρα, αλλά ανισόπεδος κόμβος από τον οποίον διέρχονται 10-20 αυτοκίνητα την ημέρα. Δεν θέσαμε λοιπόν θέμα νομιμότητας με τον 4014/11, αλλά διασπάθισης του δημοσίου χρήματος. Τα 2.500.000 € για την καθαίρεση και την ανακατασκευή ενός ανισόπεδου κόμβου για 20 αυτοκίνητα την ημέρα είναι καθαρή σπατάλη. Με τα λεφτά αυτά θα μπορούσαν να κατασκευαστούν 20 γεφύρια, που όπως προκύπτει από τις μελέτες της Περιφέρειας είναι επικίνδυνα για τους διερχόμενους πεζούς ή οχήματα, διότι είναι κατασκευασμένα στο άρπα — κόλλα.

Οι μελέτες τους λένε ότι σε κάθε βροχή, που παρατηρείται στη Ρόδο κάθε μήνα τον χειμώνα, το νερό τρέχοντας με μια ταχύτητα 3 μ/δευτερόλεπτο, υπερπηδά τις λεγόμενες γέφυρες. Οποιος τύχει να περνά από εκείνο τον δρόμο δεν έχει δυνατότητα επιβίωσης.

Όταν τους λέμε να αποκαταστήσουν τις γέφυρες αυτές, λένε ότι δεν έχουν λεφτά. Αλήθεια πώς έχουν για ένα ανισόπεδο, που δεν χρειάζεται και δεν έχουν για τις γέφυρες-παγίδες θανάτου;
Πριν λίγες μέρες μου τηλεφώνησε η μητέρα της δασκάλας που παρασύρθηκε από τον ποταμό και σκοτώθηκε στην γέφυρα Κρεμαστής στις 11 Νοεμβρίου 2013. Η μητέρα αυτή μου είπε ότι είμαστε όλοι «φονιάδες» και έχει βέβαια δίκιο. Ποιος θα την ακούσει όμως;

Τα ρέματα, που στη Ρόδο και Κω είναι και δημόσια κτήματα, έχουν παραχωρηθεί σε «φίλους» ξενοδόχους ή έχουν καταπατηθεί ως δρόμοι και αυλές. Ποιος θα ελέγξει την κατάσταση;

Ο δήμαρχος της Λέρου, παρά την εγκεκριμένη μελέτη και ενταγμένη στο Γενικό Πολεοδομικό σχέδιο του νησιού, για την κατασκευή ΧΥΤΑ, προχωρεί σε παράνομες αναθέσεις μελετών και έργων που του εγκρίνει, εν γνώσει της, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Αλήθεια γιατί αυτή η κακοδιοίκηση; Άλλωστε παρατηρούμε ότι, γίνονται αναθέσεις έργων από την τοπική αυτοδιοίκηση τα οποία στερούνται παντελώς αδείων.

Η Δ/νση Αυτοδιοίκησης της Α.Δ.Α. εγκρίνει τις αποφάσεις αυτές ως σύννομες ενώ έπρεπε να γνωρίζει ότι δεν είναι, αφού η ίδια αρχή, δηλαδή ή Α.Δ.Α., αδειοδοτεί αυτά τα έργα μέσω των ΠΕ.ΧΩ.ΣΧ”.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου