Ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου σε συνεργασία με τον καθηγητή Δρα.Δημήτρη Κούτουλα, ειδικό του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακό,
Διοργάνωσε την Δευτέρα 06.04, στις 18:30 διαδικτυακό σεμινάριο – webinar, με τίτλο:
Μάρκετινγκ ξενοδοχείων εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού
Οι ενότητες του σεμιναρίου που αναπτύχθηκαν ήταν οι παρακάτω:
· Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του κορονοϊού
· Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ κρίση του κορονοϊού
· Εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα
· Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων από πλευράς τόσο των επιχειρήσεων φιλοξενίας όσο και των τοπικών αρχών
Λίγα λόγια για τον εισηγητή Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 32 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.
Το σεμινάριο στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και το παρακολούθησαν περισσότεροι από 70 συνάδελφοι. Ήταν η πρώτη φορά που διοργανώθηκε διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) και δόθηκε η ευκαιρία σε όλα τα μέλη να ανταλλάξουν προτάσεις και ιδέες με τον Καθηγητή και τον Πρόεδρο του Συλλόγου.
Ο Σύλλογος δεσμεύεται να συνεχίσει τις διαδικτυακές του δράσεις το αμέσως επόμενο διάστημα, με στόχο την συνεχή επιμόρφωση των μελών του.