Τοπικές Ειδήσεις

Ανακοίνωση του Συλλόγου Ιατρών Νοσοκομείου Ρόδου σχετικά με “υποστελέχωση του Νοσοκομείου”

Ανακοίνωση του Συλλόγου Ιατρών Νοσοκομείου Ρόδου για την
Το ιατρικό προσωπικό του ΓΝ Ρόδου καταβάλλει εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού
υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθεί στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες παροχής
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης και ταυτόχρονα να εφαρμόσει με ασφάλεια τα
πρωτόκολλα αντιμετώπισης και διαχείρισης των κρουσμάτων της πανδημίας. Κατόπιν ενεργειών της
Διοίκησης με συμμετοχή των θεσμικών οργάνων του Νοσοκομείου πραγματοποιείται διαλογή των
ύποπτων περιστατικών στην είσοδο του Νοσοκομείου ενώ έχει δημιουργηθεί ειδικός απομονωμένος
χώρος υποδοχής/εξέτασης των πιθανών κρουσμάτων. Επιπλέον, έχει συσταθεί μονάδα νοσηλείας
για την παρακολούθηση των ύποπτων ή/και θετικών στον ιό περιστατικών. Οι ανωτέρω δράσεις
προϋποθέτουν φυσικά την αποκλειστική και διαρκή ενασχόληση ιατρών με τα εν λόγω περιστατικά,
ιατροί οι οποίοι μετακινήθηκαν από τις παθολογικές κλινικές του Νοσοκομείου. Ταυτόχρονα έγινε
σύμπτυξη των δύο παθολογικών κλινικών ώστε να παραμείνουν ελεύθερες κλίνες αν προκύψει
ανάγκη. Η μετακίνηση πέντε ειδικευμένων και δύο ειδικευόμενων ιατρών στη Μονάδα Ειδικών
Λοιμώξεων δημιουργεί σημαντικό κενό στην κάλυψη του προγράμματος εφημέρευσης των κλινικών
του Νοσοκομείου αλλά κυρίως του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών. Οι διαχρονικά επείγουσες
ανάγκες του Νοσοκομείου μας για στελέχωση με ιατρικό προσωπικό έγιναν μεσούσης της
πανδημίας ακόμη πιο επιτακτικές. Ζητήθηκε τόσο από το Σύλλογο μας όσο και από τα θεσμικά
όργανα του Νοσοκομείου η απόσπαση ιατρών πρωτοβάθμιας περίθαλψης από τα ΚΥ για την
ενίσχυση του Νοσοκομείου με τη συμμετοχή τους αποκλειστικά στο πρόγραμμα εφημέρευσης,
αίτημα, το οποίο μέχρι σήμερα δεν έχει ικανοποιηθεί πλήρως, ενώ βαίνουμε σταδιακά προς τη
θερινή περίοδο.
Σε ένα Νοσοκομείο με τραγικές ελλείψεις προσωπικού και ιδίως σε νευραλγικά τμήματα, όπου
καθημερινά έχουμε νέες αποχωρήσεις ιατρών, που λειτουργεί στα όρια των αντοχών του
κατάκοπου προσωπικού, κανείς δεν περισσεύει. Απευθύνουμε έκκληση σε όλους τους θεσμικά
εμπλεκόμενους φορείς για την ΑΜΕΣΗ ενίσχυση του Νοσοκομείου με ιατρικό προσωπικό από τις
δομές πρωτοβάθμιας υγείας με δεδομένη πάντα την ασφαλή λειτουργία τους ώστε να μην
προκύψουν κενά εφημέρευσης στο τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου.
Για το ΔΣ,
Η Πρόεδρος                         Ο Γεν. Γραμματέας
Πολύμνια Γαλανού             Νικόλαος Παπαπαναγιώτου

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Αλέξανδρος    10.05.2020 20:07

    Συμφωνώ και επαυξάνω ότι το ιατρικό και παραιατρικο προσωπικό του νοσοκομείου είναι ελάχιστο για αντιμετώπιση πολλών σοβαρών περιστατικών την ίδια στιγμή. Υπάρχει όμως και ένα αλλά. Στο νοσοκομείο το τμήμα του τηλεφωνικού κέντρου το θεωρούν σάν τον τελευταίο τροχό της αμάξης.Εκτος από τις κλίσεις της υπηρεσίας που πρέπει να απαντήσω πρεπει να απαντήσω και να κάνω κλίσεις γιατρών που απασχολούν την υπηρεσία χωρίς σοβαρό λόγο.Επισης να δουλεύουμε μονοβαρδιες πρω μεσημέρι βράδυ ειδικά στην πρωινή βάρδια χωρίς διάλειμμα καί ορισμένες περιπτώσεις το απόγευμα Να σας επισημάνω πως τα άτομα που εργάζονται στο τηλέφωνικο κέντρο είναι 5 . Τόσα ακριβώς χρειάζεται για να βγαίνουν οι βάρδιες και αν μένουμε λόγω άδειας του ενός υπάρχει πολύ πίεση στους υπόλοιπους γιατί αφήσατε το τηλέφωνικο κέντρο σε τέτοια κατάσταση.εχετε ιδέα αν κλείσει η λειτουργία του νοσοκομείου θα μειωθεί κατά 70%? Μία παράκληση κάνω Όσοι είναι υπεύθυνοι να φροντίσουν το κέντρο να λειτουργεί όπως παλιά εννοώ να γίνουν προσλήψεις

  • Αλέξανδρος    10.05.2020 19:37

    Συμφωνώ και επαυξάνω ότι το ιατρικό και παραιατρικο προσωπικό του νοσοκομείου είναι ελάχιστο για αντιμετώπιση πολλών σοβαρών περιστατικών την ίδια στιγμή. Υπάρχει όμως και ένα αλλά. Στο νοσοκομείο το τμήμα του τηλεφωνικού κέντρου το θεωρούν σάν τον τελευταίο τροχό της αμάξης.Εκτος από τις κλίσεις της υπηρεσίας που πρέπει να απαντήσω πρέπει να κάνω κλίσεις γιατρών που απασχολούν την υπηρεσία χωρίς σοβαρό λόγο λ.χ. ευχετηριες κλίσεις για οικογενειακές υποχρεώσεις.αλλο τμήμα που δεν αφήνει κανένα περιθώριο να δουλέψει το τηλέφωνό κέντρο ομαλά είναι τα ραντεβού και η επικοινωνία μεταξύ κλινικών τηλεφωνικού κέντρου και τραυματιοφορέων.Γιατι να δουλεύουμε μονοβαρδιες; Θέλω να σας πω ότι ειδικά στην πρωινή βάρδια αν καθήσω στο γραφείο θα ξανασηκωθω το μεσημέρι . ούτε τουαλέτα δεν μπορώ να πάω. Να σας επισημάνω πως τα άτομα που εργάζονται στο τηλέφωνικο κέντρο είναι 5 . Τόσα ακριβώς χρειάζεται για να βγαίνουν οι βάρδιες και αν μένουμε λόγω άδειας του ενός υπάρχει πολύ πίεση στους υπόλοιπους γιατί αφήσατε το τηλέφωνικο κέντρο σε τέτοια κατάσταση.εχετε ιδέα αν κλείσει η λειτουργία του νοσοκομείου θα μειωθεί κατά 70%? Μία παράκληση κάνω Όσοι είναι υπεύθυνοι να φροντίσουν το κέντρο να λειτουργεί όπως παλιά

Σχολιασμός άρθρου