Στο μάθημα των Νέων Ελληνικών (Γενικής Παιδείας) εξετάστηκαν χθες, οι μαθητές των ΕΠΑΛ στο πλαίσιο των Πανελλήνιων Εξετάσεων. Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ κλήθηκαν να αναπτύξουν μία ομιλία, που απευθύνεται στους συμμαθητές και στις συμμαθήτριές τους, με θέμα τους τρόπους με τους οποίους οι νέοι μπορούν να προστατέψουν το υδάτινο στοιχείο.
Το κείμενο στο οποίο βασίστηκε το θέμα της έκθεσης και οι ερωτήσεις, ήταν διασκευή άρθρου του Κοσμά Βίδου για την Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό, το οποίο δημοσιεύθηκε τον περασμένο Μάρτιο σε εβδομαδιαίο περιοδικό. Στο δεύτερο μέρος της εξέτασης, οι υποψήφιοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις πάνω σε απόσπασμα που προέρχεται από τη 13η ιστορία του μυθιστορήματος του Ίταλο Καλβίνο «Μαρκοβάλντο ή Οι εποχές στην πόλη», με τίτλο: «Πού είναι πιο γαλάζιος ο ποταμός». Οι μαθητές χαρακτήριζαν τα θέματα ως εξαιρετικά εύκολα και έβγαιναν από τα εξεταστικά κέντρα με ένα πλατύ χαμόγελο. Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ στη Ρόδο είναι συνολικά 127 και χθες, πρώτη μέρα των πανελληνίων, δεν παρουσιάστηκαν οι 19 εξ αυτών.
Σχετικά με τα θέματα στο μάθημα των Νέων Ελληνικών και την προετοιμασία εν μέσω πανδημίας οι μαθητές δήλωσαν τα εξής:
Ράι Ισμαλήλι
Αν και δεν προετοιμάστηκα πολύ καλά, βρήκα εύκολα τα θέματα. Έγραψα καλά, πολύ πιο καλά απ’ ό,τι περίμενα.
Τασούλα Παπαθαρενού
Ήταν εξαιρετικά εύκολα τα θέματα. Δεν μπορώ να πω ότι ήταν αναμενόμενα, αλλά ήταν πολύ πιο εύκολα απ’ ό,τι θα περιμέναμε, πράγμα ευχάριστο αφού λόγω της πανδημίας και της καραντίνας, εκ των πραγμάτων αποσυντονιστήκαμε και επηρεαστήκαμε ως προς την προετοιμασία μας.
Μαρία Δελημπάση
Ήταν πολύ εύκολα τα θέματα. Ξεκινήσαμε καλά. Μας έλειψε η επαφή με το σχολείο το διάστημα της καραντίνας. Είναι διαφορετικά να έχεις τους καθηγητές δίπλα σου και να σου λύνουν την κάθε απορία.
Τσαμπίκα Κακακιού
Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε κάποιο θέμα σχετικά με την πανδημία. Εκεί ποντάραμε. Ωστόσο το θέμα της έκθεσης που έπεσε τελικά ήταν από τα πιο εύκολα που θα μπορούσαν να έχουν επιλεγεί. Έπρεπε να κάνουμε περισσότερες ώρες στο φροντιστήριο, αφού δεν είχαμε άμεση επαφή με το σχολείο. Το μόνο θετικό ήταν που μειώθηκε η ύλη και είχαμε λιγότερο φόρτο τελικά.
Άννα Βαλαή
Ήταν εύκολα τα θέματα. Κάποιες ασκήσεις ήταν κάπως δυσκολότερες. Προσωπικά δεν θα έλεγα ότι μου έλειψε η επαφή με το σχολείο. Σε κάθε απορία μου, μου απαντούσαν μέσω email οι καθηγητές μου.
Παντελής Μαρκιού
Το θέμα της έκθεσης δεν το περίμενα. Μπορώ να πω ότι ήταν άγνωστο. Προετοιμάστηκα αρκετά καλά και θέλω να περάσω στην ΑΣΤΕΡ. Η καραντίνα μας κράτησε πίσω… Υπήρχε όμως αρκετός χρόνος για να διαβάσουμε, ενώ κάναμε και διαδικτυακά μαθήματα που βοήθησαν.
Άννα Εξαδακτύλου
Τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα από αυτά που περιμέναμε. Το θέμα της έκθεσης είχε να κάνει με το νερό και ήταν αρκετά βατό. Γενικότερα με μία μέτρια προετοιμασία μπορούσε να τα πάει κανείς αρκετά καλά. Προσωπικά, είχα επαφή με τους καθηγητές μου όλο το διάστημα της πανδημίας.
Παύλος Διακάκης
Δεν μπορώ να πω ότι προετοιμάστηκα πολύ καλά. Τα θέματα ήταν όμως πολύ πιο εύκολα από αυτά που περίμενα. Είμαι ευχαριστημένος.
https://www.dimokratiki.gr/17-06-2020/eycharistimenoi-dilonoyn-oi-ypopsifioi-ton-epal-eykola-ta-themata-ton-neon-ellinikon/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.