Ειδήσεις

Εξυπηρέτηση στον e-ΕΦΚΑ με ηλεκτρονικό ραντεβού-Οι εξαιρέσεις

Νέο σύστημα εξυπηρέτησης με ραντεβού ισχύει από χθες στον e-ΕΦΚΑ. Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία.

Με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.

Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες που σημαίνει, ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους

*Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α (www.amka.gr)

* Έλεγχος Ασφαλιστικής Ικανότητας (www.atlas.gov.gr)

*Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης (https://apps.ika.gr/eInsuranceStatement/)

*Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας (https://apps.ika.gr/eEHIC)

* Βεβαίωσης Προϋπηρεσίας (https://apps.ika.gr/eCertRegistered)

*Αίτημα για κύρια σύνταξη https://apps.efka.gov.gr/atlas/

*Πορεία αίτησης συνταξιοδότησης htps://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress

Πηγή: Reporter.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου