Τα κουτσομπολιά θέλουν τον έρωτα να χτυπά την πόρτα των Σίμου Κεδίκογλου και Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη – Η κοινή έξοδος της Αλεξίας Μπακογιάννη και του Ανδρέα Παπαδόπουλου που επιβεβαίωσε το δεσμό τους – Στο ίδιο τραπέζι αναδύθηκαν φήμες γύρω από καινούργια love stories…
Ο ερχομός της άνοιξης φαίνεται ότι έφερε ερωτικά σκιρτήματα στον κόσμο της πολιτικής και ιδιαίτερα στις τάξεις της Νέας Δημοκρατίας, καθώς ορισμένοι από τους πιο προβεβλημένους άντρες της φέρονται να έχουν ανανεώσει τον συναισθηματικό τους βίο με φρέσκες γυναικείες παρουσίες στο πλευρό τους.
Οπως είναι λογικό, βέβαια, απ’ αυτή την αυξημένη κινητικότητα που παρατηρείται εσχάτως στα ερωτικά πολύφερνων εργένηδων, όπως ο κ. Σίμος Κεδίκογλου, ο κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και ο κ. Κώστας Μπακογιάννης, δεν έχει προκύψει ακόμα οτιδήποτε που θα μπορούσε να παρουσιαστεί ως «σοβαρός» ή, έστω, επίσημος δεσμός με σκοπό τον γάμο, την τεκνοποιία κ.ο.κ. Τα νέα ζευγάρια της πολιτικής επί του παρόντος υπάρχουν κυρίως επειδή συλλαμβάνονται από τον παπαρατσικό φακό και από τους δημοσιογράφους που εμπιστεύονται τις προφανείς ενδείξεις – και οπωσδήποτε το περίφημο ένστικτο του παραπολιτικού ρεπόρτερ.
Το πιο καυτό από τη νέα σοδειά των παραπολιτικών ειδυλλίων είναι οπωσδήποτε αυτό που, πάντα κατά τη φημολογία, συνδέει τη γοητεία των γκρίζων κροτάφων (και όχι μόνο) του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Κεδίκογλου με την εκρηκτική οδοντίατρο-ξενοδοχοεπιχειρηματία-τομεάρχη της Ν.Δ., κυρία Γιώτα Τριγώνη. Κρατάμε βέβαια κάποια επιφύλαξη γιατί όποια εμφανίζεται δίπλα στον Κεδίκογλου αυτομάτως «στοχοποιείται». Προς το παρόν, οι κοινές εμφανίσεις Κεδίκογλου – Τριγώνη είναι μετρημένες και κατά το δυνατόν μακριά από προβολείς και φλας, αν όμως ισχύει το αίσθημα, τότε θα πρέπει να θεωρείται ζήτημα χρόνου η υπερέκθεσή τους ως ζεύγους, καταρχάς στα ΜΜΕ που ειδικεύονται στο περί επωνύμων κουτσομπολιό. Το πεπρωμένο τους είναι το σούσουρο και το gossip, καθώς αυτό προκαλούν, αφενός, η ιδιότητα του κ. Κεδίκογλου και, αφετέρου, η προσωπικότητα της κυρίας Τριγώνη, η οποία μάλλον δείχνει γεννημένη να προσελκύει το ενδιαφέρον.
Τα media μπορούν να μακαρίζουν την τύχη τους αν επιβεβαιωθεί, μακροημερεύσει κ.λπ. η σχέση Κεδίκογλου – Τριγώνη, καθώς δεν υπάρχει ενότητα στο πλούσιο βιογραφικό της σέξι στοματολόγου που να μην περιέχει αφορμές για αμφιλογίες ή και ίντριγκα. Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα για το τι είδους αντιπαραθέσεις προκαλεί -άθελά της- η κυρία Τριγώνη συνιστά το γεγονός ότι όταν χώρισε από τον για μερικούς μήνες σύζυγό της, τον μπασκετμπολίστα κ. Λάζαρο Αγαδάκο, ο πρώην πεθερός της κατέθεσε μήνυση εναντίον της. Μεταξύ άλλων, την κατηγορούσε ισχυριζόμενος πως, ανεξαρτήτως από το τι δηλώνει η ίδια περί σπουδών στο εξωτερικό, διάσημης πελατείας κ.λπ., δεν ασκεί το λειτούργημα της Οδοντιατρικής ούτε στην Αθήνα, ούτε σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου.
Κάτι αντίστοιχο συνέβη επίσης γύρω από την εμπλοκή της κυρίας Τριγώνη με την πολιτική, καθώς βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο ενός κυκλώνα επικρίσεων και αντεγκλήσεων που την οδήγησαν σε παραίτηση από τη θέση της τομεάρχου Δωδεκανήσων της Νέας Δημοκρατίας. Η κυρία Τριγώνη έγινε ακόμη και πρωτοσέλιδο στην τουρκική «Hürriyet» όταν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την ενασχόλησή της με την πολιτική, καθώς δεν κατάφερε να πείσει όσους τη «μαστίγωναν» με φαρμακερά σχόλια για τις επικίνδυνες ισορροπίες που αποπειράθηκε να τηρήσει. Και αυτό διότι θεώρησε πως θα μπορούσε να συνδυάσει αρμονικά την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Τουρκία με την προάσπιση των ελληνικών συμφερόντων. Δυστυχώς για εκείνην, ελάχιστοι συμφωνούσαν ότι κάποια που διαφημίζει το ξενοδοχείο της ποζάροντας στη βεράντα του με φόντο την Αγια-Σοφιά μπορεί την ίδια στιγμή να είναι πειστική όταν προσπαθεί να προωθήσει τον ελληνικό τουρισμό – και δη στο Ανατολικό Αιγαίο. Σήμερα, πάντως, η κυρία Τριγώνη έχει ανακτήσει τη θέση της ως τομεάρχου της Ν.Δ. – αν και σε άλλη περιοχή, στην τουριστικώς μη ανταγωνιστική με την Κωνσταντινούπολη, Ευρυτανία.
Ο ανεπιβεβαίωτος δεσμός με τον κ. Κεδίκογλου βέβαια έρχεται να περιπλέξει ακόμα περισσότερο μια ήδη πολυσύνθετη περίπτωση εγχώριας celebrity – έστω και εκκολαπτόμενης. Η κυρία Τριγώνη μοιάζει να τα έχει αλλά και να τα θέλει όλα: είναι νέα, γοητευτική, εκ γενετής κοσμοπολίτισσα, ευκατάστατη, με διπλή επαγγελματική ταυτότητα ως οδοντίατρος αλλά και μέτοχος στο ξενοδοχείο «And Hotel» στην αριστοκρατική συνοικία Σουλτάν Αχμέτ της Πόλης, ενώ παράλληλα δεν κρύβει τη φιλοδοξία της να εμπλακεί σοβαρά στην πολιτική. Βέβαια, η παρθενική της προσπάθεια να καταλάβει έδρα στο Κοινοβούλιο ως υποψήφια βουλευτής του ΛΑΟΣ στη Β’ Αθήνας στις εκλογές του Μαΐου 2012 δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, καθώς την τίμησαν μόλις 373 ψηφοφόροι.
Τα χολιγουντιανά χαμόγελα
Η προσχώρησή της στη Νέα Δημοκρατία της άνοιξε νέους ορίζοντες, πιθανότατα και σε προσωπικό επίπεδο, εφόσον η ανάμιξή της στις κομματικές διαδικασίες του κόμματος την έφερε εντός βεληνεκούς στον τομέα δράσης του κ. Κεδίκογλου. Προηγουμένως, ήταν γνωστή κυρίως ως πρώην σύντροφος του κ. Νίκου Αλιάγα, αλλά και ως διάδοχος της κυρίας Χριστίνας Ιακωβίδου στον ρόλο της «διάσημης οδοντιάτρου (διασημοτήτων)». Οπως αποκάλυψε η ίδια πριν από μερικές εβδομάδες στην εκπομπή «ΟΛΑ Τρέλα», μετά τις σπουδές της σε Αυστρία, Σερβία και ΗΠΑ, ουσιαστικά δεν επέστρεψε ποτέ στην Ελλάδα, καθώς η επαγγελματική της έδρα παραμένει στο Λιχτενστάιν, όπως άλλωστε και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας από την οποία προέρχεται, τα οποία ασχολούνται όλα με την Οδοντιατρική. Παρ’ όλα αυτά, στο πελατολόγιό της φημολογείται ότι περιλαμβάνονται «βαριά» ονόματα της ελληνικής σόουμπιζ, όπως η Βάνα Μπάρμπα, η Ελενα Ράπτη, ο Πάνος Κιάμος και πολλοί άλλοι. Σχολιάζοντας, δε, την εντύπωση που είχε καλλιεργηθεί ότι από την καρέκλα του ιατρείου της είχαν περάσει ακόμη και Χολιγουντιανοί αστέρες, όπως π.χ. η Γκουίνεθ Πάλτροου, η οποία αναζήτησε το ελαφρύ χέρι της Ελληνίδας οδοντιάτρου που ειδικεύεται στην αισθητική αποκατάσταση οδοντοστοιχιών, η κυρία Τριγώνη αρκέστηκε να σχολιάσει ότι «αξιοποιώ τις γνωριμίες που έκανε όσο διέμενε στο Λος Αντζελες».
Τους ένωσε η ναυτιλία;
Σχετικά με το άλλο υποτιθέμενο ειδύλλιο που αφορά σε πολιτικό της Ν.Δ., οι πληροφορίες διίστανται: κάποιοι «γνωρίζοντες» είναι διατεθειμένοι να πάρουν βαρύ όρκο ότι υπάρχει ερωτική φλόγα ανάμεσα στον υπουργό Ναυτιλίας κ. Βαρβιτσιώτη και την εφοπλίστρια κυρία Μελίνα Τραυλού. Αλλοι όμως, μετά της ίδιας επιτάσεως, διαψεύδουν το love story που υποτίθεται πως εξελίσσεται μεταξύ πολυτελών εστιατορίων και επαύλεων στα νότια προάστια της Αθήνας. Υπογραμμίζουν, μάλιστα, ότι η καρδιά της δυναμικής εφοπλίστριας ανήκει σε κάποιον άλλον άνδρα, ο οποίος τυγχάνει και αυτός σχετικός με τη θάλασσα – μολονότι δεν πλέει σε αυτήν με το σκάφος της πολιτικής.
Εκτός από τις φωτογραφίες των παπαράτσι που κυκλοφόρησαν στον Τύπο και απεικόνιζαν τον κ. Βαρβιτσιώτη και την κυρία Τραυλού, το επεισόδιο που πυροδότησε τους ψιθύρους περί δεσμού συνέβη στα ναυπηγεία του Ουλσάν, στη Νότια Κορέα. Υπό την ιδιότητά της ως ιδιοκτήτριας της εταιρείας Neptune Lines Shipping & Managing Enterprises S.A., η οποία ιδρύθηκε από τον πατέρα της Νίκο, η κυρία Τραυλού παρέλαβε το νέο της πλοίο, το «Neptune Galene». Στον χαιρετισμό του ο υπουργός Ναυτιλίας έσταζε μέλι για την Ελληνίδα εφοπλίστρια που δραστηριοποιείται στις μεταφορές οχημάτων. Ο κ. Βαρβιτσιώτης είπε χαρακτηριστικά ότι «σήμερα όλο και περισσότερες γυναίκες διακρίνονται καθοδηγώντας την ελληνική ναυτιλία στην πρωτοπορία. Και αυτό είναι σημαντικό μήνυμα, καθώς διαψεύδει όσους θεωρούν ότι ο κλάδος πρέπει να ανδροκρατείται κατ’ αποκλειστικότητα».
Ερωτες μετά μουσικής για Αλεξία, Κώστα (& Σία)
Δεν ήταν μόνο το τραγούδι του Ασιμου που ερμηνεύει επί σκηνής η Χάρις Αλεξίου, ήταν ολόκληρη η νύχτα που θα μπορούσε να έχει ως γενικό τίτλο «Αγαπάω κι αδιαφορώ». Αλεξία Μπακογιάννη και Ανδρέας Παπαδόπουλος εμφανίστηκαν ταιριαστοί και ερωτευμένοι, ενώ δίπλα τους, ασυνόδευτη ήταν η Σία Κοσιώνη. Αντίκρυ, στην άλλη πλευρά του τραπεζιού, ο Κώστας Μπακογιάννης και η Ελενα Παπαδημητρίου του MEGA – επώνυμοι παραστάτες και αυτοί στο πολυσυζητημένο ζευγάρι Αλεξίας και Ανδρέα. ΜΜΕ και πολιτικοί, κυριολεκτικά μια αγκαλιά, «το ρίχνουν έξω» όπως ίσως δικαιούνται ύστερα από το στρες των προεκλογικών ζυμώσεων, τους «58», την «Ελιά», το βιβλίο του Κουφοντίνα και την επώδυνη αναθέρμανση των φριχτών αναμνήσεων από το μακρινό παρελθόν.
Η επιλογή του πρώτου τραπεζιού στο «Anodos Live Stage» έχει τη δική του ξεχωριστή σημασία, καθώς για το ζεύγος Αλεξίας Μπακογιάννη και Ανδρέα Παπαδόπουλου σηματοδοτεί τη μεγάλη έξοδο από την επιβεβλημένη μυστικότητα – κάτι που αργά ή γρήγορα συμβαίνει με όλους τους αμφιλεγόμενους δεσμούς μεταξύ δημοσίων προσώπων. Ανεξάρτητα από το είδος του προγράμματος του εκάστοτε καταστήματος, εάν δηλαδή θεωρείται ποιοτικό, έντεχνο κ.λπ. όπως το συγκεκριμένο των Αλεξίου – Τσανακλίδου, στα πρώτα τραπέζια δεν κάθονται εκείνοι που έχουν οποιονδήποτε λόγο να αποφύγουν τη δημοσιότητα.
Η Αλεξία Μπακογιάννη επαγγελματικά αυτοπροσδιορίζεται ως «σύμβουλος επικοινωνίας» και άρα είναι εντελώς απίθανο να διέλαθε την προσοχή της το γεγονός ότι στο κατάμεστο «Anodos Live Stage» όλα τα μάτια θα έκαναν, υποχρεωτικά σχεδόν, μια στάση στην ίδια και την παρέα της. Μάλλον το αντίθετο θα μπορούσε να ισχύει, καθώς οι διαχύσεις ανάμεσα στο στέλεχος της ΔΗΜ.ΑΡ. και την κόρη της Ντόρας Μπακογιάννη, μολονότι έδειχναν αυθόρμητες, έμοιαζαν να μεταδίδουν μήνυμα εσκεμμένης δημόσιας επιβεβαίωσης του δεσμού τους.
Η παρουσία, δε, του αδελφού της Αλεξίας, Κώστα Μπακογιάννη, λειτουργεί ως επισφράγιση μιας εντύπωσης η οποία, υπό μία έννοια τουλάχιστον, κολακεύει τον Ανδρέα Παπαδόπουλο, εφόσον θεωρείται πλέον «αποδεκτός από το σόι Μητσοτάκη» και πρόσωπο καλοδεχούμενο στην ευρύτερη οικογένεια του πρώην πρωθυπουργού. Το τι αντίκτυπο θα έχουν στην πολιτική πορεία του όμως οι περιπαθείς εναγκαλισμοί με τη Δεξιά είναι ένα ζήτημα που έχει τεθεί ήδη από την πρώτη στιγμή που η σχέση του με την Αλεξία Μπακογιάννη υπήρχε κυρίως ως φήμη και όχι ακόμη τυπωμένη στις φωτογραφίες. Βέβαια, μέσα στο κέφι, τα παλαμάκια και τη γενικότερη ανεμελιά που επικρατούσε στο VIP τραπέζι του «Anodos Live Stage», ο Ανδρέας Παπαδόπουλος δεν φαινόταν να σκέφτεται ως πολιτικός που μετρά προσεκτικά την παραμικρή του κίνηση, αλλά ως ένας απλός, νέος και ευτυχισμένος άνδρας. Η έλλειψη επιτήδευσης ίσως είναι το δικό του επικοινωνιακό τρικ και ίσως αυτό το «υπερκομματικό» προφίλ να καταγράφεται στα πλεονεκτήματά του – είτε φωτογραφίζεται δίπλα στην Αννα Διαμαντοπούλου, είτε επιδίδεται σε τρυφερότητες με την Αλεξία Μπακογιάννη.
Στο κομψό ντεκολτέ της Αλεξίας εξάλλου το τελευταίο που θα μπορούσε να ανιχνευθεί είναι η υποκριτική σεμνοτυφία, κάτι που μάλλον δεν είχε θέση στο τραπέζι της, καθώς έδειχνε άνετη και συνεπαρμένη από το πνεύμα των τραγουδιών. Το «Μαμά, γερνάω», όσο αγαπημένο και αν είναι, δεν θα μπορούσε να συνοψίζει τη διάθεση της βραδιάς για εκείνη και τη συντροφιά της. Το πρόγραμμα που παρουσιάζουν οι Χάρις Αλεξίου και Τάνια Τσανακλίδου, τόσο κατά μόνας όσο και ως ντουέτο, δημιουργεί την ιδανική ατμόσφαιρα για τη δημιουργία ή τη σύσφιγξη σχέσεων στο ακροατήριο: λίγη νοσταλγία, λίγη μελαγχολία και συγκίνηση, αλλά και μπόλικη ανάταση θα μπορούσαν να κάνουν ακόμη και την κουμπωμένη ως τον λαιμό Σία Κοσιώνη να χαλαρώσει. Το ότι ο Κώστας Μπακογιάννης επέλεξε να καθίσει απέναντι και όχι δίπλα της ήταν και αυτό ένα μήνυμα προς τους καλοθελητές των πολιτικών κύκλων, που τον τελευταίο καιρό ψιθυρίζουν όλο και πιο συχνά ότι η συμπάθειά του προς την παρουσιάστρια ειδήσεων του ΣΚΑΪ αυξάνεται. Η Κοσιώνη από την πλευρά της φαίνεται να αντιμετωπίζει τις κοσμικότητες με επιφυλάξεις και μια ορισμένη δειλία, αφού είναι κάπως αμήχανη με την αναγνωρισιμότητά της. Ωστόσο, δεν παύει να είναι μια διαζευγμένη, νέα και ελκυστική γυναίκα που θεωρείται -τηλεοπτικά τουλάχιστον- περιζήτητη.
Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, δε, ουσιαστικά είναι ελεύθερος μετά τις περιπέτειες που αντιμετώπισε στον ιδιωτικό του βίο και άρα διαθέσιμος για έναν νέο δεσμό. Η κοινή τους βραδινή εμφάνιση και η προσοχή με την οποία απέφυγαν οποιαδήποτε επιλήψιμη οικειότητα μεταξύ τους, περνώντας τη βραδιά απλώς ως δύο γνωστοί που βρέθηκαν κατά σύμπτωση στο ίδιο τραπέζι, δεν αφήνουν περιθώρια για επιβεβαίωση κάποιου φλερτ. Εάν υπάρχει κάτι τέτοιο, τότε Μπακογιάννης και Κοσιώνη βρίσκονται στην αντίθετη φάση απ’ ό,τι η Αλεξία με τον Ανδρέα Παπαδόπουλο. Δηλαδή, έχουν περισσότερα να κρύψουν απ’ όση να επιδείξουν. Ή μήπως όχι;
Πηγή: Πρώτο Θέμα