Αύξηση 20% καταγράφεται στις κρατήσεις κρουαζιέρας της Louis Cruises για το 2014, καθώς σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρίας αναμένονται 820.000 επισκέψεις επιβατών σε ελληνικά λιμάνια, από τους οποίους οι 150.000 θα είναι home porting, προσμετρώντας και τα πλοία τα οποία ναυλώνει και διαχειρίζεται για λογαριασμό της Thomson Cruises.
Η φετινή χρονιά διατηρεί την ανοδική πορεία που παρουσίασε η Louis και το 2013, με ποσοστό που ξεπέρασε το 20%, διακινώντας 454.318 επιβάτες με 659 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια, κατέχοντας συνολικά το 90% του home porting στην Ελλάδα με 95.557 επιβάτες.
Σε συνέντευξη τύπου την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος της Louis Cruises κ. Κυριάκος Αναστασιάδης επισήμανε την ετήσια συνεισφορά της εταιρείας στην εθνική οικονομία, η οποία πέρυσι άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ, ποσό στο οποίο περιλαμβάνονται οι δαπάνες επιβατών και τα άμεσα λειτουργικά έξοδα, όπως οι ναυπηγοεπισκευές, οι οποίες ανήλθαν στα 17 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, οι συνολικές επενδύσεις από το 2007, έτος ίδρυσης της εταιρείας αγγίζουν τα 400 εκατ. ευρώ.
«Μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που βιώνει η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, είναι εξαιρετικής σημασίας ότι μια εταιρεία με έδρα τον Πειραιά και με αφετηρία ελληνικά λιμάνια, προσφέρει μια πολύπλευρη ενίσχυση της οικονομίας, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο», τόνισε ο κ. Αναστασιάδης. Στρατηγική της εταιρίας είναι η βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη της κρουαζιέρας, με την εισαγωγή εννιά νέων προορισμών, στους οποίους περιλαμβάνονται επτά ελληνικά νησιά, η Κως, η Χίος, η Μήλος, η Σύμη, η Ιος, η Σάμος και η Σύρος και δύο τουρκικά λιμάνια, το Μπόντρουμ και το Τσεσμέ.
Το 2014 η εταιρία εμπλουτίζει επίσης το πρόγραμμά της με 60 θεματικές κρουαζιέρες, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, της γαστρονομίας, του κρασιού και της ιστορίας της χώρας. «Τοποθετούμε για πρώτη φορά στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας νέους προορισμούς καθώς 28 ολόκληρα χρόνια τα κρουαζιερόπλοια πήγαιναν μόνο σε Σαντορίνη, Μύκονο και 3-4 ακόμα γνωστά νησιά.
Καλούμε λοιπόν τους επιβάτες μας να γνωρίσουν εννέα νέους προορισμούς», σημείωσε ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας ο κ. Πυθαγόρας Νάγος, εκφράζοντας αισιοδοξία ότι το 2014 θα είναι μία ικανοποιητική χρονιά. Ο ίδιος αναφέρθηκε στις συνεργασίες, μεταξύ άλλων, με το Λύκειο των Ελληνίδων και το Κτήμα Μερκούρη, σε μία προσπάθεια περαιτέρω προώθησης της ελληνικής κληρονομιάς και των ελληνικών προϊόντων, καθώς η εταιρία φιλοξενεί επιβάτες από πάνω από 148 εθνικότητες.
Πηγή το Βημα