Πολυσέλιδο υπόμνημα έγγραφων εξηγήσεων στο πλαίσιο ανωμοτί εξέτασής τους, υπέβαλαν χθες ενώπιον του Πταισματοδίκη Ρόδου 26 μέλη διοικήσεων από το έτος 2015 και εντεύθεν του Δημοτικου Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου στο πλαίσιο προκαταρκτικής εξέτασης που παραγγέλθηκε μετά από μηνυτήρια αναφορά δικηγόρου της Ρόδου κατά παντός υπευθύνου για παράβαση καθήκοντος – απείθεια, απάτη, υπεξαίρεση, εκβίαση και μη λήψη άδειας εργασιών.
Οπως έγραψε η «δημοκρατική», ο μηνυτής τυγχάνει ιδιοκτήτης ιδιωτικού παραδοσιακού ιστιοφόρου σκάφους αναψυχής το οποίο ελλιμενίζει από το έτος 2003 στον λιμένα και μετέπειτα μαρίνα Μανδρακίου Ρόδου.
Οπως διατείνεται συνοπτικώς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου, ως Φορέας Διαχείρισης της μαρίνας Μανδρακίου Ρόδου, μετά τον χαρακτηρισμό του λιμένα ως μαρίνας και την ολοκλήρωση των έργων (που ποτέ δεν έγιναν), όφειλε να προβεί εντός διμήνου, σε έκδοση άδειας λειτουργίας μαρίνας, προκειμένου να μπορεί νόμιμα να εκμεταλλεύεται το Μανδράκι ως μαρίνα και να τιμολογεί με βάση Υπουργική απόφαση που αφορά τέλη ελλιμενισμού τουριστικού λιμένα (μαρίνας). Αυτό ισχυρίζεται ότι δεν έγινε και παρόλα αυτά επιβάλουν υπέρογκα τέλη παρανόμως.
Οι ελεγχόμενοι αρνήθηκαν χθες το περιεχόμενο της μηνυτήριας αναφοράς ως ψευδές, αναληθές και συκοφαντικό με μοναδικό στόχο να προσβάλει την προσωπικότητα, την τιμή και την υπόληψή τους, ως μέλων του Λιμενικού Ταμείου.
Τονίζουν ότι η μηνυτήρια αναφορά κατατέθηκε με σκοπό να πιεστεί το Λιμενικό Ταμείο να επιτρέψει την ελεύθερη στάθμευση του αυτοκινήτου του καταγγέλλοντος σε βάρος των εσόδων του Λιμενικού Ταμείου.
Επισημαίνεται ακόμη ότι κατηγορούνται συλλήβδην όλες οι διοικήσεις του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου (στο εξής Λ.Τ.) από το έτος 2015 κι έπειτα για τα αδικήματα της παράβασης καθήκοντος και απάτης τελεσθέντα κατ’ εξακολούθηση επειδή στη Μαρίνα Μανδρακίου Ρόδου εισπράττονται από το Λ.Τ. τα τέλη ελλιμενισμού με βάση το εγκεκριμένο τιμολόγιο τουριστικού λιμένα και όχι τέλη ελλιμενισμού λιμένα.
Ισχυρίστηκαν ακόμη ότι η μηνυτήρια αναφορά αφενός στερείται νομίμου ερείσματος, καθώς δεν υπήρξε αξιόποινη πράξη ή παράλειψη που κατ’ εξακολούθηση να διαπράχθηκε από τις εκάστοτε διοικήσεις του Λ.Τ. από το 2015 μέχρι σήμερα, αφετέρου είναι αόριστη καθώς δεν αναφέρει σε τι συνίσταται ο κοινός δόλος και η πρόθεση διαφορετικών προσώπων από διαφορετικά νησιά, που με αποφάσεις των διοικητικών συμβουλίων ενεργώντας από κοινού βλάπτουν τα οικονομικά συμφέροντα των χρηστών του τουριστικού λιμένα και προσπορίζουν παράνομα οικονομικά οφέλη στο Λ.Τ. που αποτελεί νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου.
Ισχυρίστηκαν ακόμη ότι η μηνυτήρια αναφορά για την οποία και επιφυλάχθηκαν παντός δικαιώματός τους, κατατέθηκε μετά την απόφαση, για λόγους ασφαλείας και ευπρέπειας να κλείσει η ελεύθερη στάθμευση των αυτοκινήτων όλων ανεξαιρέτως στην προβλήτα έμπροσθεν των μύλων στη Μαρίνα Μανδρακίου.
Ως συνήγοροι υπεράσπισής τους παρέστησαν οι δικηγόροι κκ Βασίλης Καταβενάκης και Ακης Δημητριάδης.