Mega deal για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού ανακοινώνουν από κοινού ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η AEGEAN AIRLINES την προσεχή Τρίτη 11 Μαΐου.
Με στόχο να κερδηθεί η μάχη των last minute κρατήσεων ΕΟΤ και AEGEAN, θα ανακοινώσουν μεταξύ άλλων τη συνέχιση για 4η χρονιά του προγράμματος συνδιαφήμισης, προβάλλοντας τη χώρα σε τουριστικές αγορές της Ευρώπης.
Πρόκειται για καμπάνια που εστιάζει στα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.
Αναδεικνύοντας το καλό κλίμα τους περισσότερους μήνες του χρόνου και τις πλούσιες δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους που αυτό επιτρέπει να πραγματοποιηθούν.
Η καμπάνια απευθύνεται στους επισκέπτες χωρών που διαχρονικά κατατάσσουν τη χώρα στις υψηλότερες θέσεις προτίμησης: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία ωστόσο το νεωτεριστικό στοιχείο στη φιλοσοφία της είναι η «εξυπνάδα» που της δίνουν οι αλγόριθμοι -καθώς υλοποιείται ψηφιακά- για να μιλήσει, να πείσει και τελικά να κερδίσει αυτούς που έχουν εκδηλώσει κάποιο ενδιαφέρον για ταξίδι είτε στην Ελλάδα είτε στις ανταγωνιστικές χώρες.
Υπογραμμίζεται ότι η καμπάνια συν-διαφήμισης ΕΟΤ και AEGEAN θα εξελίσσετε από τώρα και για όλους τους επόμενους μήνες έως το τέλος του χρόνου καθώς εξίσου κρίσιμο παράγοντα με τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής είναι και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ενίσχυσης του brand Ελλάδα, ιδίως μετά την περυσινή επιτυχημένη διαχείριση αλλά και του πόσο σημαντική είναι φέτος η συνολική προώθηση της χώρας στο εξωτερικό, ο ΕΟΤ συνεχίζει τις δυναμικές συνέργειες για την ανάπτυξη στοχευμένων πρωτοβουλιών, δράσεων και καμπανιών σε συγκεκριμένα κοινά του.
Μία τέτοια συγκροτημένη προσπάθεια αποτελεί και η συνεργασία με την AEGEAN που στα 21 χρόνια από την ίδρυση της έχει φτάσει να διασυνδέει τη χώρα από 7 διαφορετικές βάσεις στην Αθήνα και την περιφέρεια με 154 προορισμούς, σε 47 χώρες.
Το 2019, μετέφερε 15 εκατομμύρια επιβάτες και σίγουρα έχει αποτελέσει έναν από τους λόγους που έχει ενισχυθεί το τουριστικό brand name της χώρας.
Είναι κοινός τόπος άλλωστε ότι είναι στο DNA της AEGEAN -που την έφεραν την κατ’ επανάληψη αναγνώριση της AEGEAN, ως την καλύτερη περιφερειακή εταιρεία στην Ευρώπη- είναι η συμμετοχή της σε συλλογικές προσπάθειες τουριστικής προβολής της χώρας διεθνώς.
Όπως επισημαίνει η Corporate Affairs Manager της AEGEAN κα Μαρίνα Σπυριδάκη «με όπλο μας το εξαιρετικό κλίμα της χώρας μας και τις πλούσιες και διαφορετικές δραστηριότητες και εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, δημιουργήσαμε μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.
Μαζί με τον ΕΟΤ, άλλωστε έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια. Και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών.
Παράλληλα πραγματοποιούμε και μια σημαντική επένδυση στο δίκτυο μας, προκειμένου να διευκολύνουμε την πρόσβαση των επισκεπτών στους αγαπημένους κυρίως νησιωτικούς καλοκαιρινούς προορισμούς».
Σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Δημήτρη Φραγκάκη «η Aegean, ειδικά φέτος αποτελεί στρατηγικό εταίρο αποφασιστικής σημασίας για την επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας και την ενίσχυση της απασχόλησης στον τουριστικό κλάδο.
Η κοινή μας καμπάνια για το 2021 βασίζεται σε μία εξαιρετική ιδέα, πολύ καλά μελετημένη και άριστα εκτελεσμένη.
Γι’ αυτό θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλους όσους δούλεψαν για να γίνει πραγματικότητα και να τους ευχαριστήσω για τις προσπάθειές τους.
Μετά από μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τον τουρισμό μας, νομίζω ότι αρχίζουμε να μπαίνουμε πλέον σε μία νέα εποχή, με καλύτερες προοπτικές.
Με ενότητα και συνεργασία του κλάδου θα επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Πηγή: tourismtoday.gr