Έντονο ενδιαφέρον για ελληνικούς προορισμούς καταγράφεται – σύμφωνα με τον ΕΟΤ – από την αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και των χωρών της ευρύτερης περιοχής της Μέσης Ανατολής, ιδίως μετά την καθιέρωση ταξιδιωτικού διαδρόμου χωρίς καραντίνα μεταξύ Ελλάδας και ΗΑΕ.
Όπως αναφέρει ο ΕΟΤ σε ανακοίνωσή του το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από τη συμμετοχή του Οργανισμού στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση Arabian Travel Market (ATM) του Ντουμπάι, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα. Ο ΕΟΤ συμμετέχει στην έκθεση με συνεκθέτες ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό πολυτελείας, την Aegean Airlines και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).
Στη διάρκεια της έκθεσης, η αποστολή του ΕΟΤ με επικεφαλής τη Γενική Διευθύντρια του Οργανισμού, Σοφία Λαζαρίδου, πραγματοποίησε προγραμματισμένες συναντήσεις με αεροπορικές εταιρείες, τους κυριότερους tour operators και άλλους εκπροσώπους φορέων της τοπικής αγοράς, εστιάζοντας στο πρόσφατο άνοιγμα της Ελλάδας σε τουρίστες από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία με «όχημα» τη νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού «All you want is Greece».
Η Arabian Travel Market είναι η σημαντικότερη τουριστική έκθεση της Μέσης Ανατολής που κάθε χρόνο συγκεντρώνει επισκέπτες από τα ΗΑΕ, την ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής, την Ινδία και άλλες περιοχές της Ασίας. Φέτος, η διοργάνωση διεξάγεται υβριδικά, καθώς μετά τη φυσική έκθεση θα ακολουθήσει virtual event στο διάστημα 24 – 26 Μαΐου.