Ο Οίκος Dior πέτυχε εκεί που απέτυχε ο Οίκος Gucci. H Ακρόπολη, το Ηρώδειο και άλλοι αρχαιολογικοί χώροι δόθηκαν για φωτογράφιση αναβιώνοντας μια παλαιότερη καμπάνια του 1951(φωτογραφία) «Το γεγονός αυτό, δεδομένου ότι θα τύχει διεθνούς παρουσίασης από μεγάλα ΜΜΕ, θα συμβάλει στην προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό και στην ενίσχυση του τουρισμού» σημειώνει ανακοίνωση του Υπουργείου Τουρισμού. Αρκετοί θα σκεφτούν, γιατί όχι; Προβολή για τους αρχαιολογικούς μας χώρους και έσοδα για το κράτος θα είναι. Αραγε, χρειάζεται πράγματι μια φωτογράφιση οίκου μόδας για να προβάλουμε τα αρχαία μας; Θα πρέπει να αξιοποιούνται οι αρχαιολογικοί μας χώροι για εκδηλώσεις, πολιτικές, φιλανθρωπικές η εμπορικές; Ας αφήσουμε την απάντηση στον καθηγητή και ακαδημαϊκό κ. Μανόλη Κορρέ, πρόεδρο της Επιτροπής Συντηρήσεως Μνημείων Ακροπόλεως: «Τίθεται ένα φιλοσοφικό ζήτημα. Αν αποφασίζαμε να δώσουμε αυτά τα μνημεία, θα ήταν άπαξ, στον πιο κορυφαίο οργανισμό/ φορέα/ εταιρεία του πλανήτη. Πώς θα το κρίνουμε αυτό; Πιθανόν η Gucci, όπως και κάποιοι ανταγωνιστές της, να είναι στους κορυφαίους πενήντα. Μπορούμε να παραχωρήσουμε τον Παρθενώνα 50 φορές; Θα ευτελιστεί» Αυτή ήταν η τοποθέτησή του, όταν ο οίκος Gucci, είχε ζητήσει το 2017 την κινηματογράφηση ενός fashion show μπροστά στον Παρθενώνα.
Νομίζω πως εμείς δεν χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο…