Η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Το γνωστό ”ευαγές” ίδρυμα, που έχει αναλάβει εργολαβικά την υπόθεση εκτόξευσης λάσπης και χειραγώγησης της κοινής γνώμης, ξαναχτύπησε.
Υπάρχει κανείς αλήθεια που να πιστεύει τα αποτελέσματα αυτής της δημοσκόπησης;
Ο στόχος τους είναι το ΡΟΔΗ και ο Χατζής Χατζηευθυμίου.
Είναι φανερό ότι ο κ.Χατζηδιάκος βολεύεται με την ιδέα ενός εύκολου αντιπάλου, για αυτό και τον επιλέγει.
Γιατί ξέρει ότι απέναντι στο Χατζή Χατζηευεθυμίου θα χάσει.
Οι πολίτες όμως θα κάνουν άλλη επιλογή, θα στηρίξουν και πάλι το Χατζή.
Και στο δεύτερο γύρο αυτό το σύστημα εξουσίας ,με τα πολλά πλοκάμια, θα σαρωθεί.
Η εταιρεία ΑLCO, που έκανε τη δημοσκόπηση, είχε διενεργήσει ανάλογη δημοσκόπηση στη Ρόδο και τον Αύγουστο του 2006. Δημοσιεύθηκε στις εφημερίδες στις 2 Αυγούστου συγκεκριμένα, δύο μήνες πριν τις εκλογές.
Τα αποτελέσματα που έδωσε τότε ήταν τα εξής:
Γιαννόπουλος 33.8 %
Καραγιάννης 21.3 %
Χατζηευθυμίου20.3%
Τα αποτελέσματα αυτά, δεν είχαν καμία σχέση με το αποτέλεσμα που βγήκε από τις κάλπες.
O Xατζής Χατζηευθυμίου, που τον έβγαζαν τρίτο και εκτός δευτέρου γύρου, κέρδισε το Δήμο με το 58% της ψήφου των πολιτών.
Οι πολίτες θα δώσουν τη δική τους απάντηση την άλλη Κυριακή.
Θα συντρίψουν τα σχέδια της τοπικής διαπλοκής και του συστήματος εξουσίας που θέλει να κρατά όμηρο ένα ολόκληρο νησί.
Στη νεώτερη ιστορία της Ρόδου έχουμε δει και βλέπουμε βατράχους που ήθελαν να γίνουν πρίγκηπες και ”πρίγκηπες” που αποδείχθηκαν βάτραχοι.