Το concept Affiliated by Meliá αφορά σε resorts κυρίως της «bleisure» αγοράς, δίνοντάς τους πρόσβαση σε πόρους του Ομίλου, διατηρώντας παράλληλα τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους.
Το 2022 αναμένεται να λειτουργήσει το Cosmopolitan Hotel κάτω από την ομπρέλα Sol by Meliá έπειτα από προγραμματισμένη προσαρμογή των εγκαταστάσεων στις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του brand, έχει προστεθεί ήδη από τον Μάιο στο πρόγραμμα Affiliated by Meliá, ως franchise του ομίλου.
Το εντυπωσιακό all-inclusive τετράστερο resort βρίσκεται στην πανέμορφη ακτή της Ιξιάς στη Ρόδο και τα 377 δωμάτιά του απολαμβάνουν θέα στη θάλασσα και στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Το εκτεταμένο εύρος υπηρεσιών καλύπτει τις επιθυμίες όλων των επισκεπτών – οικογένειες ή ζευγάρια – μέσα από μια πληθώρα παροχών, που περιλαμβάνουν δύο εστιατόρια, δύο μπαρ, σπα και γυμναστήριο, εξωτερικές πισίνες, γήπεδα τένις, kid’s club και παιδική πισίνα.
Ο Alfredo Aznar, Area Managing Director της Meliá Hotels International για τη Δυτική και Νότια Ευρώπη, με αφορμή την προσθήκη του Cosmopolitan Hotel, υπό τη διαχείριση της Zeus Hotels, στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου επισκέφθηκε την Ρόδο στις 14 Ιουλίου. Κατά την επίσκεψη του στο ξενοδοχείο ο Alfredo Aznar παρέδωσε τιμητική πλακέτα στον Παντελή Βερνάδο COO της Zeus Hotels, ως σύμβολο της νέας συνεργασίας μεταξύ των δύο brands.
Το concept Affiliated by Meliá αφορά σε resorts κυρίως της “bleisure” αγοράς, δίνοντάς τους πρόσβαση σε πόρους του Ομίλου, διατηρώντας παράλληλα τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους. Επιπλέον, χάρη σε συνεργασίες με διεθνή δίκτυα πωλήσεων και διανομών, μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε όλα τα υφιστάμενα κανάλια. Την ίδια στιγμή δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής στο πρόγραμμα επιβράβευσης MeliáRewards, το οποίο απαριθμεί περισσότερα από 14 εκατομμύρια μέλη.
Σε δήλωσή του ο Alfredo Aznar ανέφερε ότι «είναι μεγάλη μου χαρά να βρίσκομαι σε ένα από τα ομορφότερα ξενοδοχεία της Ρόδου, που αποτελεί και τη νεότερη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό μας. Η σχέση αυτή είναι το επόμενο βήμα στην τήρηση της δέσμευσης της Meliá Hotels International για στρατηγική διεύρυνση της παρουσίας της σε περισσότερους δημοφιλείς προορισμούς. Η αυθεντική ελληνική φιλοξενία και η τεχνογνωσία της ομάδας του Ομίλου μας είναι βέβαιο ότι θα έχει ως αποτέλεσμα μια επιτυχημένη συνεργασία, που στόχο έχει την ενδυνάμωση του brand στην Ελλάδα και σε ολόκληρη τη Μεσόγειο».
Ο Λευτέρης Παπακαλιάτης, CEO της Zeus Hotels, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και αισιόδοξοι πως η συγκεκριμένη ισχυρή συνεργασία με τη Meliá Hotels International θα βοηθήσει αρκετά στην ανάπτυξη του brand στην Ελλάδα. Κύριος στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών και των standards του ελληνικού τουρισμού, καθώς και να χαρίσουμε νέες, ευχάριστες ταξιδιωτικές εμπειρίες στους επισκέπτες μας».
Πηγή businessdaily.gr