Στην εταιρεία «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» με διακριτικό τίτλο “Tourism Generis” ανατέθηκε από τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργο Χατζημάρκο η παροχή υπηρεσιών διαφημιστικής προβολής των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου.
Ο Γιώργος Δρακόπουλος είναι ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Tourism Generis, από τον Μάιο 2015. Επίσης, από το 2014, είναι Ειδικός Συνεργάτης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO) και από το 2021 Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΤ.
Έχει διατελέσει Μέλος της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής (2010-2015), Πρόεδρος των Affiliate Members του UNWTO (2012-2013), Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ (1997-2014) και Project Manager ΣΕΤΕ (1994-1997).
Εξειδικεύεται στο lobbying για τον Τουρισμό, καθώς και σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης.
H εταιρεία του κ. Δρακόπουλου αναλαμβάνει την υλοποίηση καμπάνιας διαφημιστικής προβολής της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου και συγκεκριμένα της Ρόδου και της Κω, μέσω προγραμματικής διαφήμισης στο διαδίκτυο (online programmatic advertising) μέσω της πλατφόρμας Travel Audience.
Η καμπάνια θα διαρκέσει οκτώ εβδομάδες και θα πραγματοποιηθεί σε έξι χώρες : Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Ολλανδία και Βέλγιο.
Η καμπάνια θα υλοποιηθεί με τη χρήση δύο banners, ένα για τη Ρόδο και ένα για την Κω.
Ο συνολικός αριθμός εμφανίσεων (impressions) των banners ανέρχεται συνολικά τουλάχιστον 2.180.000 εμφανίσεις. Η κατανομή των εμφανίσεων ανά χώρα αρχικά επαναπροσδιορίζεται με κριτήριο την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας σε κάθε χώρα.
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει την τροποποίηση της υλοποίησης της καμπάνιας σε μία χώρα στην περίπτωση που κατά τηδιάρκεια της υλοποίησης προκύψουν περιορισμοί στον εξερχόμενο τουρισμό της συγκεκριμένης χώρας ως αποτέλεσμα ταξιδιωτικών περιορισμών λόγω της πανδημίας COVID-19.
Σε μια τέτοια περίπτωση οι εμφανίσεις της καμπάνιας θα μεταφερθούν σε άλλη ή άλλες χώρες από τις προαναφερόμενες, ή, ακόμα και να ζητήσει την τροποποίηση της υλοποίησης της καμπάνιας μέσω του banner συγκεκριμένου νησιού στην περίπτωση που κατά τη διάρκεια της υλοποίησης προκύψουν περιορισμοί στον εισερχόμενο τουρισμό του συγκεκριμένου νησιού ή διάφοροι άλλοι περιορισμοί εντός του νησιού ως αποτέλεσμα περιορισμών λόγω της πανδημίας COVID-19. Σε μια τέτοια περίπτωση οι εμφανίσεις των banner του συγκεκριμένου νησιού θα μεταφερθούν στο banner του άλλου νησιού.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 24.800,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και θα καλυφθεί από το Τμήμα Τουρισμού Δωδεκανήσου.