Προβλήματα παρουσιάζουν όλοι σχεδόν οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών. Το δίκτυο όλων σχεδόν των παρόχων παρουσιάζει δυσλειτουργίες στη Ρόδο όπως και σε πολλές περιοχές της Ελλάδας εδώ και αρκετές ημέρες. Σύμφωνα με όσα δηλώνουν οι χρήστες, προβλήματα παρουσιάζονται τόσο στην τηλεφωνία, όσο και στο διαδίκτυο (αδυναμία χρήσης δεδομένων και σύνδεσης στο δίκτυο 4G, αδύναμο δίκτυο κλπ).
Πολλοί είναι οι συνδρομητές που καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας στην οποία είναι συνδρομητές ώστε να ενημερωθούν τι ακριβώς έχει συμβεί, χωρίς ωστόσο να καταφέρνουν καν να μιλήσουν με κάποιο εκπρόσωπο, στις περισσότερες των περιπτώσεων. Οι συνδρομητές αναφέρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων, αδυναμία πρόσβασης στο διαδίκτυο και ανύπαρκτη εξυπηρέτηση μέσω της γραμμής υποστήριξης πελατών.
Και ο αντιδήμαρχος ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, κ. Γιάννης Καμπούρης είχε επικοινωνία με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους ώστε να ενημερωθεί για το πρόβλημα που έχει προκύψει και την αποκατάστασή του.
«Όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας παρουσιάζουν προβλήματα εδώ και μέρες. Μας έχουν γίνει γνωστά τα προβλήματα αυτά και προσωπικά επικοινώνησα με παρόχους για να ενημερωθώ τι ακριβώς συμβαίνει.
Το πρόβλημα, όπως επισημαίνουν οι εκπρόσωποι των εταιρειών, είναι πανελλαδικό και όχι τοπικό και περιμένουμε συγκεκριμένη ενημέρωση για την αποκατάστασή του σε τοπικό επίπεδο.
Παραμένουμε σε διαρκή επικοινωνία με τους παρόχους και ελπίζουμε να έχουμε συγκεκριμένη εικόνα το συντομότερο δυνατό», δήλωσε ο κ. Γ. Καμπούρης στη «δ».
Τι αναφέρει η εταιρεία COSMOTE
Από την COSMOTE ανακοινώθηκαν χθες τα ακόλουθα:
Με ανακοίνωσή της, η εταιρεία ενημερώνει ότι «χθες αργά το απόγευμα παρουσιάστηκε αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων σε πελάτες κινητής. Υλοποιήθηκε άμεσα αναδρομολόγηση, με την οποία επιλύθηκε το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος.
Μέρος των πελατών κινητής εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν αδυναμία πρόσβασης στο δίκτυο 4G. Οι τεχνικοί μας εργάζονται για την οριστική επίλυση του θέματος.
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά για την κατανόησή σας», σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας. Να σημειωθεί πως και στον αριθμό εξυπηρέτησης συνδρομητών 13888 ακούγεται το εξής μήνυμα:
«Τη δεδομένη χρονική στιγμή και σε μεμονωμένες περιπτώσεις παρατηρείται περιστασιακή αδυναμία κλήσεων και χρήση δεδομένων.
Εργαζόμαστε για την άμεση αποκατάσταση. Ευχαριστούμε για την κατανόηση».