Ειδήσεις

ΑΑΔΕ: Με ένα κλικ 17 νέες ψηφιακές υπηρεσίες

Πληρωμές, συμψηφισμοί και επιστροφές φόρων, ψηφιακή έκδοση φορολογικής ενημερότητας, μεταβιβάσεις ακινήτων, έναρξη, διακοπή και μεταβολή επαγγελματικής δραστηριότητας, έκδοση πιστοποιητικών και εγγράφων είναι μερικές μόνο από τις υπηρεσίες που η ΑΑΔΕ φιλοδοξεί να προσφέρει με ηλεκτρονικό τρόπο από φέτος μέσα από το σχέδιο ψηφιακής μετάβασης που στόχο έχει την απλοποίηση της καθημερινότητας των πολιτών.

Ειδικότερα εντός του έτους αναμένεται να προσφέρονται οι ακόλουθες υπηρεσίες με ένα “κλικ”:

1.   Πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα Επιστροφών φόρου με υλοποίηση ψηφιακής διαδικασίας κεντρικών επιστροφών φόρου Εισοδήματος Νομικών Προσώπων που είναι ενήμερα χωρίς αίτηση

2.   Δημιουργία πλατφόρμας ψηφιακής υποβολής δηλώσεων λοιπών φόρων που υποβάλλονται χειρόγραφα

3.   Ολοκλήρωση Λειτουργίας myDATA και προ συμπλήρωση δηλώσεων από τα στοιχεία του myDATA

4.   Αυτόματη ενημέρωση βάσης Μητρώου Φορολογουμένων μέσω Διασύνδεσης με το Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ)

5   Αναδιοργάνωση/Αναβάθμιση του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) (Τηλεφωνικό Κέντρο – Διαδικασία Εξυπηρέτησης)

6.   Επέκταση των υπηρεσιών «Τα αιτήματά μου» και «Τα ραντεβού μου» στα Τελωνεία

7.   Διαδικασίες και ενέργειες για την αποδοχή καρτών εξωτερικού στις πληρωμές φορολογικών και τελωνειακών υποχρεώσεων

8.   Ανάπτυξη εφαρμογής (application)κινητών συσκευών για πρόσβαση σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ και σήμανση των εγγράφων της ΑΑΔΕ με QR Code για την επαλήθευση της εγκυρότητάς τους

9.   Ανάπτυξη εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων Φόρου Κληρονομιάς

10.   Αυτόματη ενημέρωση Ε9 για όσες δηλώσεις υποβάλλονται μέσω του myProperty  και ανάπτυξη ηλεκτρονικής εφαρμογής για τα πιστοποιητικά ΕΝΦΙΑ που εκδίδονται με χειρόγραφη διαδικασία

11.   Επικαιροποίηση και επέκταση της εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων Φόρου Χρηματικής Δωρεάς και Γονικής Παροχής

12.   Επέκταση της εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων Φόρου Κερδών από Τυχερά Παίγνια και της εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων Φόρου Μεταβίβασης Ακινήτων

13.   Ψηφιακή έκδοση φορολογικής ενημερότητας σε περιπτώσεις οφειλής με κριτήριο το προφίλ οφειλετών.

14.   Πλήρης αυτοματοποίηση της διαδικασίας πίστωσης των υπερεισπράξεων στους λογαριασμούς των φορολογουμένων ή συμψηφισμού με άλλες οφειλές τους χωρίς την παρεμβολή οποιασδήποτε διοικητικής διαδικασίας

15.   Ψηφιοποίηση του φορολογικού μητρώου. Έναρξη και μεταβολή Νομικών Οντοτήτων που δεν συστήνονται στο ΓΕΜΗ. Διακοπή υπό ίδρυση ΦΠ, ΝΠ και Νομικών Οντοτήτων. Μεταβολές και διαγραφή ΝΠ και Νομικών Οντοτήτων που συστήνονται στο ΓΕΜΗ. Διαδικασία ένταξης στο Ειδικό Καθεστώς Αγροτών. Διακοπή εργασιών επιχείρησης φυσικού προσώπου

16.   Επέκταση διαλειτουργικότητας με συστήματα άλλων Φορέων (ΓΕΜΗ, Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου)

17.   Ανάπτυξη εφαρμογής για ψηφιακά αιτήματα και εγκρίσεις παραλαβής οχημάτων από αναπήρους καθώς και για τη χορήγηση απαλλαγής τελών κυκλοφορίας.

Γιώργος Αλεξάκης

Πηγή: Reporter.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου