«Χαώδης» είναι, στην κυριολεξία, η κατάσταση που συνεχίζει να επικρατεί στην εθνική οδό Ρόδου – Λίνδου, μεσούσης της τουριστικής σεζόν, λόγω των εκτελούμενων με αργούς ρυθμούς έργων, ενώ έχουν τιναχθεί στον «αέρα» κατ’ επανάληψη τα περίφημα «χρονοδιαγράμματα» του απερχόμενου περιφερειάρχη κ. Γιάννη Μαχαιρίδη, που στοίχισαν, κατά γενική ομολογία, την επανεκλογή του, μαζί με τα «θαυμαστά» αντιπλημμυρικά έργα, που τα παρέσυραν οι ποταμοί, μαζί με τα εκατομμύρια ευρώ που δαπανήθηκαν (ξέχωρα από τις χαμένες ζωές αθώων ανθρώπων, στο γεφύρι της Κρεμαστής).
Πότε θα τελειώσουν τα έργα αυτά, παραμένει τελικά άγνωστο, η βλάβη, όμως, που προκαλείται στον τουρισμό, ως μη όφειλε, είναι ανεπανόρθωτη.
Πολύ σοβαρό πρόβλημα δημιουργείται, όμως, όπως κατ’ επανάληψη έγραψε και σχολίασε η «δημοκρατική» και στους «κόμβους» Αρχαγγέλου – Μαλώνας (παλαιά εθνική οδός), Μαλώνας – Χαρακίου και Μασάρων – Χαρακίου, γιατί και η εθνική οδός και οι πάροδοι (στα σημεία αυτά) έχουν πινακίδες «στοπ» (το «στοπ» έχει χαραχθεί και στα οδοστρώματα), με αποτέλεσμα να προκαλείται κυκλοφοριακό χάος και συμφόρηση, γιατί, όπως διαπιστώνεται, οι οδηγοί, ντόπιοι και ξένοι, δεν ξέρουν πώς να συμπεριφερθούν και δεν γνωρίζουν, ποιος πραγματικά έχει προτεραιότητα, γιατί για πρώτη φορά, έχουν δημιουργηθεί τέτοιοι κόμβοι και κανένας δεν φρόντισε να τους ενημερώσει.
Ο πλέον κατάλληλος για να ενημερώσει τους οδηγούς επί του θέματος θεωρείται ο κ. Νίκος Φαρμακίδης και καλό θα ήταν να ενεργήσει αναλόγως και μάλιστα το ταχύτερο δυνατόν.
Και για μεν τους «κόμβους» Αρχαγγέλου – Μαλώνας και Μαλώνας – Χαρακίου υπάρχει λογική εξήγηση για την κατασκευή τους, λόγω και της μεγάλης έκτασης γης που προσφέρεται και της προθέσεως να ελαχιστοποιηθούν, αν δεν εξαλειφθούν πλήρως τα τροχαία ατυχήματα, για τον «κόμβο» όμως Μασάρων – Χαρακίου, κάθε λογικός άνθρωπος, σηκώνει ψηλά τα χέρια, γιατί δεν πρόκειται περί «μελέτης» αλλά πραγματικού «εκτρώματος», που προκαλεί τροχαία ατυχήματα, αντί να τα περιορίζει ή να τα εξαλείφει.
Επιβάλλεται εκ των πραγμάτων πλέον (λόγω της χαώδους καταστάσεως που δημιουργείται εκεί καθ’ όλο το 24ωρο), να γίνουν «διορθωτικές παρεμβάσεις», αφού προηγηθεί αυτοψία, αν και κάποιοι μηχανικοί πιστεύουν ότι ο «κόμβος» αυτός δεν χρειαζόταν.
Επί πολλούς μήνες παραμένει, εξάλλου, ημιτελής, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την εύρυθμη διεξαγωγή της κυκλοφορίας και την ασφάλεια των οδηγών, κυρίως των αλλοδαπών.
Οι παρατηρήσεις αυτές της «δημοκρατικής» αποσκοπούν αποκλειστικά και μόνον στην διόρθωση των «κακώς κειμένων», προτού θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές, όπως συνέβη π.χ. στο παρελθόν, με τις λάθος κλίσεις που είχαν δοθεί στο δρόμο, στο ύψος του 34ου χλμ. της Ε.Ο. Ρόδου – Λίνδου αλλά και στην επικίνδυνη στροφή, πριν από την Λάρδο και οι οποίες αγνοούσαν στοιχειώδεις κανόνες της Φυσικής.
Χρειάσθηκαν δεκάδες δημοσιεύματα της «δ», να ηχήσουν πολλές φορές πένθιμα οι καμπάνες και να υποβληθούν μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου, για να δοθούν οι σωστές κλίσεις στους δρόμους και έκτοτε, όχι μόνο τα θανατηφόρα τροχαία αποφεύχθηκαν, αλλά και αυτά των απλών υλικών ζημιών (από τότε ΔΕΝ έχει σημειωθεί τροχαίο ατύχημα και στα δύο αυτά σημεία).
Ελπίζουμε και ευχόμαστε αυτήν την φορά οι αρμόδιοι να συγκινηθούν άμεσα γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο «ανώδυνα» όσο, ενδεχομένως, φαντάζονται.
Αφού έχετε κάνει τόσες δημοσιεύσεις για τα ατυχήματα που είπατε παραπάνω , θα γνωρίζετε για τα ατυχήματα που έχουν γίνει στις συγκεκριμένες διασταβρώσεις λόγο υπερβολικής ταχύτητας. Αυτό το άρθρο μόνο αντικειμενικό δεν είναι γνωρίζοντας ότι όλα αυτά τα έργα έγιναν για να μειωθεί η ταχύτητα των αυτοκινήτων και κατ επέκταση τα φονικά ατυχήματα .