Ακόμα ένα βραβείο πρόσθεσε στο ενεργητικό της η Dingo Marketing Team και μάλιστα για καμπάνια που σχετίζεται με την προβολή του νησιού μας. Πρόκειται για το Silver Awards στην κατηγορία Digital Strategy των φετινών Tourism Awards για τη δημιουργία της επικοινωνιακής στρατηγικής των Πηγών Καλλιθέας του Δήμου Ρόδου.
Η επικοινωνιακή στρατηγική των Πηγών Καλλιθέας
Η δουλειά της Dingo Marketing Team βραβεύθηκε για την ολιστική της προσέγγιση, αφού σκοπός του εγχειρήματος ήταν οι Πηγές Καλλιθέας να διαθέτουν μια ενιαία επικοινωνιακή γραμμή στα ψηφιακά μέσα. Έτσι, εκπονήθηκε από την εταιρία ένα ολοκληρωμένο πλάνο ψηφιακής επικοινωνιακής στρατηγικής, συμπεριλαμβάνοντας τα κύρια αφηγήματα του αξιοθεάτου καθώς και τους κατάλληλους άξονες δράσεις με τα αντίστοιχα KPIs. Παράλληλα, επανασχεδιάστηκε η ιστοσελίδα του προορισμού, σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα και τάσεις, ώστε να είναι «mobile first» με έμφαση στο «UI/UX».
Η αλλαγή τρόπου περιήγησης του χρήστη στην ιστοσελίδα, είχε ως αποτέλεσμα τη μεγάλη αύξηση των ενδιαφερομένων που επικοινώνησαν προκειμένου να διοργανώσουν την ιδιωτική ή εταιρική τους εκδήλωση στο χώρο των Πηγών Καλλιθέας, κάτι που ήταν ζητούμενο της στρατηγικής.
Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρία, εφαρμόστηκαν τακτικές «omnichannel» για την επικοινωνία και ψηφιακή αλληλεπίδραση των επισκεπτών με το αξιοθέατο, με σκοπό την αμεσότερη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του. Από το σχεδιασμό, επίσης, δεν θα μπορούσαν να παραληφθούν τα κοινωνικά δίκτυα, αφού σύμφωνα και με τους στόχους του πλάνου, αυτά άλλαξαν ύφος ούτως ώστε να υπάρχει μια καλαίσθητη και ομοιογενής οπτική επικοινωνία σε όλα τα μέσα, με επικαιροποιμένες πληροφορίες, τακτικές αναρτήσεις και συχνή αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Ενδεικτικά, μόνο στο Facebook, η απήχηση της σελίδας του αξιοθεάτου, αυξήθηκε κατά 600% κατά την περίοδο διάρκεια τους project.
Τέλος, οι τακτικές ψηφιακής προβολής που υιοθετήθηκαν (καμπάνιες PPC, SEO, κ.λπ) είχαν ως αποτέλεσμα τη θεαματική αύξηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα και κατ’ επέκταση και στο αξιοθέατο, ενώ τα hashtag που χρησιμοποιήθηκαν συνέβαλαν στην αύξηση της οργανικής απήχησης.
Προηγούμενες βραβεύσεις
Σημειώνεται ότι σε σχέση με project στρατηγικής ψηφιακής προβολής που αφορούν τον προορισμό της Ρόδου, η Dingo Marketing Team έχει λάβει ακόμα 4 βραβεύσεις, με τελευταία τη βράβευση της καμπάνιας #WhatILoveAboutRhodes, η οποία έγινε viral στους τουριστικούς επισκέπτες του νησιού, πολλαπλασιάζοντας την οργανική δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου για τη Ρόδο στο διαδίκτυο.
Οι υπόλοιπες τρεις αφορούσαν την ψηφιακή προβολή του Μαραθωνίου Ρόδου, την οποία η εταιρία είχε αναλάβει δωρεάν η εταιρία στο παρελθόν, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της.
Σε επίπεδο ιδιωτικών επιχειρήσεων η εταιρία έχει λάβει αρκετές ακόμα βραβεύσεις (11 στο σύνολο), ενώ συμμετείχε και σε αρκετά βραβευμένα project πελατών της, όπως η Φάρμα Ρόδου, η πρωτοβουλία Accessible Rhodes και η Asem Island Mobility.
Η νέα εποχή στο «ψηφιακό marketing»
Σύμφωνα με το CEO της εταιρίας κ. Ραφαήλ Κουδούνη, η συγκεκριμένη βράβευση έρχεται σε μια πολύ καλή συγκυρία για την εταιρία, η οποία ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της, αφήνοντας πίσω το «παραδοσιακό πλέον ψηφιακό marketing» και πηγαίνοντας σε νέες τακτικές και στρατηγικές της οποίες, όπως ανέφερε, θα δούμε πολύ σύντομα.
Το βραβείο αποτελεί σπουδαία διάκριση για την εταιρία, αφού το χάλκινο βραβείο έλαβε η Blue Star Ferries, ενώ το πρώτο βραβείο απέσπασε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για τη στρατηγική online προώθησης του τουριστικού προϊόντος των νησιών της Περιφέρειας.
Σε σχετική ανάρτηση του στο Facebook ο κ. Κουδούνης έγραψε: «Δεν είναι το ένα ακόμα βραβείο. Δεν είναι ότι πρόκειται για το 11ο βραβείο του γραφείου μας και συγκεκριμένα για ένα εξαιρετικό πρότζεκτ για τις Πηγές Καλλιθέας – Kallithea Springs Είναι απλά η χαρά του να είσαι εξαιρετικός σε αυτό που κάνεις…
Πολλά συγχαρητήρια στο John Fotis για τη Platinum διάκριση της καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου».