Ξεκίνησαν τη Δευτέρα οι προαγωγικές εξετάσεις στα Λύκεια, ενεργοποιώντας την «Τράπεζα θεμάτων». Κάτι σαν «μίνι πανελλαδικές». Και κάπως έτσι, όπως λέει ο καθηγητής Παναγιώτης Σάμιος, «Φέτος στα Λύκεια,, ζήσαμε και ένα νέο φαινόμενο: εκτός από τα παιδιά της Γ τάξης, τις τελευταίες μέρες σταμάτησαν να έρχονται στο σχολείο και τα παιδιά της Α και της Β. Δεν ήταν δύσκολο να το συμπεράνει κανείς, αλλά το είπαν και μόνα τους: «Πάμε στο φροντιστήριο, να λύσουμε θέματα της Τράπεζας Θεμάτων». Με δυο λόγια, η παράνοια που τόσα χρόνια επικρατεί στους υποψήφιους των Πανελληνίων επεκτείνεται πλέον σε όλο το Λύκειο. Είναι άραγε υπερήφανοι οι συντελεστές αυτού του «επιτεύγματος»; Και εννοώ φυσικά τους εμπνευστές της καθιέρωσης σκληρών εξετάσεων, όχι μόνο σε όλες τις τάξεις του Λυκείου αλλά και στις υπόλοιπες βαθμίδες εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, το να υποχρεώνουμε παιδιά και εκπαιδευτικούς, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, να αφιερώνουν τις δυνάμεις τους στην εκμάθηση τυποποιημένων διαδικασιών (συνταγών, αν θέλετε) και όχι στην κατανόηση/διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων, είναι απολύτως αντιπαραγωγικό, ψυχοφθόρο και οικονομικά εξαντλητικό για τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.»
https://www.dimokratiki.gr/26-05-2022/mini-panelladikes/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.