Τοπικές Ειδήσεις

Η Ρόδος θα αλλάξει ριζική εικόνα στα επόμενα δύο χρόνια

Την ικανοποίηση της δημοτικής αρχής Ρόδου αλλά και την δική του προσωπικά, σχετικά με την κατάργηση των τροφείων τόσο στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Ρόδου όσο και στα ΚΔΑΠ, εξέφρασε χτες σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο αντιδήμαρχος κ. Στράτος Καρίκης.
Το θέμα συζητήθηκε και στην συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής ενώ θα ακολουθήσει συζήτηση και στο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου:
«Όποιο παιδί, για την επόμενη σχολική χρονιά, έρθει και εγγραφεί στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου Ρόδου (και στα ΚΔΑΠ) ΔΕΝ θα πληρώσει τροφεία. Ωστόσο, όσοι είναι δικαιούχοι του προγράμματος ΕΣΠΑ, δεν θα ευεργετηθούν από αυτή την απόφαση. Άρα, εφαρμόζουμε στην πράξη, στον Δήμο, την ‘Δωρεάν Παιδεία’ στο προσχολικό στάδιο ενώ ειδικά για τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, με απόφαση του δημάρχου κ. Αντώνη Καμπουράκη, αποδεικνύεται το έμπρακτο ενδιαφέρον της δημοτικής αρχής. Αυτό το μέτρο έχει ήδη μεγάλη απήχηση στην κοινωνία, αφού αυτά τα χρηματικά ποσά που διατίθενται στα τροφεία, μπορούν να τα εξοικονομήσουν τα νοικοκυριά –που περνούν δύσκολες ώρες», τόνισε ο κ. Καρίκης.
Ο αντιδήμαρχος διαβεβαίωσε πως θα ικανοποιηθεί το σύνολο των αιτήσεων ενώ, την ίδια ώρα, καταβάλλονται προσπάθειες ώστε μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο, να λειτουργήσει ο παιδικός σταθμός στην Ιαλυσό ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες της περιοχής.
Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
Ο κ. Καρίκης αναφέρθηκε και στον διαγωνισμό για την καθαριότητα / καθημερινότητα που ‘τρέχει’ εκφράζοντας ανακούφιση για το γεγονός πως προχωρούν οι σχετικές διαδικασίες:
«Η δημοτική αρχή έχει θέσει πολύ υψηλά στάνταρ για την καθαριότητα. Παρά το γεγονός πως η κατάσταση με την καθαριότητα είναι σε καλό επίπεδο –αν και με τόση μεγάλη τουριστική κίνηση- εμείς, θέτουμε τις βάσεις για το μέλλον. Θα δούμε έναν μεγάλο αριθμό προσωπικού σε όλο το νησί, σε όλα τα χωριά κ.λπ. θα δούμε νέα οχήματα, δράσεις και γενικότερα μια εντελώς διαφορετική εικόνα και λειτουργία που θα μας πάει βήματα παραπέρα. Όλη αυτή η καθυστέρηση που προκλήθηκε από τις ενστάσεις των ενδιαφερομένων εταιρειών κ.λπ., φτάνει στο τέλος της. Μπαίνουμε προς την τελική φάση και σε κάθε περίπτωση, από τις αρχές του 2023 (και ενόψει της νέας σεζόν) θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, φέρνοντας την καθαριότητα στο επίπεδο που ταιριάζει στην Ρόδο. Δυστυχώς, μας καθυστερεί ακόμη το κομμάτι του Πρασίνου με κάποιες ενστάσεις».
Όπως είπε, η δημοτική αρχή είναι σε αγαστή συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ και τους φορείς, με στόχο να αναδείξει την Ρόδο στην σωστή της θέση ως τουριστικός προορισμός: «Δεν είναι τυχαίο που η Ρόδος, φέτος σπάει όλα τα ρεκόρ στον Τουρισμό. Ήμασταν αισιόδοξοι εξ αρχής αφού γνωρίζουμε την τεράστια προσπάθεια που κάνει και ο ίδιος ο δήμαρχός μας και σε συνεργασία με τους φορείς.
Η Ρόδος πλέον, μιλάει ισότιμα με τα κέντρα λήψης αποφάσεων στον Τουρισμό ενώ ο δήμαρχος, ετοιμάζει ένα μεγάλο πρότζεκτ από τώρα για το 2023. Τίποτε δεν είναι τυχαίο… Δεν θέλουμε να ασκείται πολιτική σε χαμηλό επίπεδο. Η Ρόδος αξίζει το υψηλότερο επίπεδο. Αυτό γίνεται πράξη και βλέπουμε τα αποτελέσματα. Είναι σίγουρο ότι και το 2023 –εκτός απροόπτου- θα έχουμε νέα ρεκόρ σε κίνηση και στην κρουαζιέρα. Αυτό, συνεπάγεται και δουλειά για τους εργαζόμενους αλλά και τους επαγγελματίες του νησιού μας».
Ο κ. Καρίκης εξέφρασε την ικανοποίησή του και για τα έργα που προχωρούν όπως η μελέτη για τα δημοτικά λουτρά και την Νέα Αγορά, διαβεβαιώνοντας πως στα επόμενα χρόνια η Ρόδος θα αλλάξει εντελώς εικόνα.
Ειδικά για την διαδικασία ανέγερσης σχολικών κτηρίων μέσω ΣΔΙΤ ο αντιδήμαρχος τόνισε πως ήδη προχωρά η διαγωνιστική φάση που απαιτεί 24 μήνες για την ολοκλήρωση των κατασκευών:
«Αυτό σημαίνει ότι στο τέλος του 2024 αρχές του 2025 η Ρόδος θα έχει ολοκαίνουργια σχολεία –μετά από πολλά χρόνια, συν δύο μεγάλα γυμναστήρια σε Αφάντου και Αρχάγγελο.
Το 2023 και το 2024 θα είναι οι χρονιές που η Ρόδος, θα αλλάξει εικόνα –αφού θα δούμε να υλοποιούνται μεγάλα έργα και παρεμβάσεις ενώ το 2025 θα έχουν ολοκληρωθεί όλα!

ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ:ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Επόμενο βήμα της δημοτικής αρχής, μετά το τέλος της τουριστικής σεζόν είναι οι λύσεις για το κυκλοφοριακό. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο κ. Στράτο Καρίκη, θα δοθεί βάρος στις κυκλοφοριακές μελέτες και στην στάθμευση (υπέργεια, υπόγεια κ.λπ.)
«Ήδη συζητήσαμε το θέμα. Οι υπόγειοι χώροι αφορούν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, αλλά το κυκλοφοριακό και η στάθμευση μπορούν να προχωρήσουν. Η είδηση είναι ότι ξεκινάμε πλέον να σχεδιάζουμε από μηδενική βάση.
Σχετικά με τα μέτρα που εφαρμόσαμε τις πρωινές ώρες για την στάθμευση στο κέντρο (από τις 07:30 – 10.00 με 70 θέσεις κενές για να διευκολύνουμε τους ξένους επισκέπτες μας) αποδεικνύεται στην πράξη, ότι αποδίδει! Ήταν μια μικρή λύση, που εφαρμόζεται με επιτυχία. Ενδεικτικά θα σας δώσω τα εξής στοιχεία:
– Κατά την διάρκεια της ημέρας, εξυπηρετούνται γύρω στα 170 – 180 αυτοκίνητα στους συγκεκριμένους χώρους. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει εναλλαγή (κατά μέσο όρο) ενώ η συντριπτική πλειοψηφία αφορά σε ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα. Δηλαδή είναι τουρίστες οι οποίοι χρησιμοποιούν τους χώρους στάθμευσης.
– Με λύπη μου, όμως διαπιστώνω ότι υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της τάξης των 28 – 30 παραβάσεων σε καθημερινή βάση, από συμπολίτες μας, που προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το ευεργέτημα για να βρουν πάρκινγκ χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο. Βρίσκομαι σε συνεννόηση με την Τροχαία και το επόμενο βήμα είναι να κόβονται κλήσεις. Θα κρατήσουμε αυτό το μέτρο σε ισχύ, αφού βλέπουμε ότι αποδίδει και διευκολύνει τους ξένους επισκέπτες μας. Είναι 70 θέσεις στο κέντρο της πόλης, το οποίο πρέπει να το διαφυλάξουμε και να το κάνουμε όσο πιο λειτουργικό μπορούμε. Ήδη και οι ιδιοκτήτες των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, μου εξέφρασαν την ικανοποίησή τους γι’ αυτό».
Αναφορικά με το μίνι μπας (μικρό λεωφορείο) της ΔΕΣ ΡΟΔΑ που ξεκινάει από την Ακαντιά κάθε 17 λεπτά προς την Πλατεία Δημαρχείου, με δωρεάν αντίτιμο για να διευκολύνει τους εργαζόμενους στην πόλη (από τις 08:30 – 23:00), ο κ. Καρίκης είπε: «Δυστυχώς, δεν το χρησιμοποιούν ακόμη οι συμπολίτες μας. Εμείς σαν δημοτική αρχή, αναζητούμε κι άλλες εναλλακτικές λύσεις για να βοηθήσουμε το κυκλοφοριακό στο κέντρο», κατέληξε ο κ. Καρίκης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Πολίτης    27.07.2022 10:28

    Πραγματικά θα ήθελα μια απάντηση στα παρακάτω γιατί με το θα θα θα …. δουλειά δεν γίνεται

    Αρχικά κλείνετε θέσεις στάθμευσης χωρίς να δημιουργείτε νέες (το παραμύθι με το λεωφορειάκι καλό αλλά λίγο)

    Στην ψαροπούλα οι περισσότεροι εστιάτορες έχουν βάλει στο δρόμο γλάστρες έξω απο το μαγαζί τους (και όχι μόνο στην ψαροπούλα)
    Έχετε βάλει κανένα πρόστιμο;
    Απαντήστε
    κανονικά θα έπρεπε κάθε μέρα να περνάει το φορτηγό του Δήμου να τις μαζεύει

    Στο δρόμο που κάνατε διπλής κατεύθυνσης για να μην παρκάρουν έξω από το καζίνο, έχετε περάσει;
    μάλλον όχι γιατί μονίμως εχει παρκαρισμένα οχήματα
    Αντί να στέλνετε εκεί τους δημοτικούς αστυνόμους, τους στέλνετε να γράφουν όσα οχήματα δεν έχουν χαρτάκι (έξω από το Δημαρχείο), που στην τελική παρκάρουν χωρίς να δημιουργούν κυκλοφοριακό
    Απαντήστε

    Εδώ και τρία χρόνια θα θα θα
    Όλοι δρόμοι θέλουν ασφαλτόστρωση και εσείς σε 3 χρόνια δεν εχετε κάνει ούτε ένα χιλιόμετρο
    Μόνο τον δρόμο έξω απο το hondos center και στο μήδεια

    Οι υπόλοιποι δρόμοι;
    εχετε χρονοδιάγραμμα;

    ξέρουμε
    μάθαμε ποια
    πριν τις εκλογές θα γίνουν όλα

    Αγανακτήσαμε ποια με τα παραμύθια

Σχολιασμός άρθρου