O Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού, παρουσιάζει σήμερα με ιδιαίτερη χαρά το πρόγραμμα “ΡΟΔΟΣ 5-0/Rhodes 5-0”, προσανατολισμένο στην ενίσχυση του silver τουρισμού κατά τη χαμηλή περίοδο και στην επέκταση της χρονικής διάρκειας της σεζόν.
Βασική επιδίωξη είναι να αποτελέσει το εν λόγω πρόγραμμα τη βάση για ένα νέο τουριστικό προϊόν, που θα μπορούσε να αναπτυχθεί στη Ρόδο, εφόσον υπάρξει σύμπλευση και αρωγή από τους εμπλεκόμενους stakeholders, ιδιωτικούς και μη φορείς.
Το “Ρόδος 5-0” με τον ιδιαίτερο και εμπνευσμένο τίτλο του, ήρθε για να δείξει το δρόμο προς την επιθυμητή κατεύθυνση. Το πρόγραμμα εμπεριέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που διαθέτει η Ρόδος, ώστε να προσθέσει ένα τέτοιο καινοτόμο προϊόν στην προϊοντική της «φαρέτρα» και να το παρουσιάσει στις διεθνείς αγορές.
Πολιτισμός, ιστορία, γαστρονομία, περιπατητικές εμπειρίες, σύγχρονη Ροδίτικη ζωή, γευσιγνωσία, επισκέψεις σε μουσεία, εξερεύνηση και ανακάλυψη, βραδινές διαδρομές και διασκέδαση, ευεξία και χαλάρωση, μαγειρεύω και γεύομαι, απολαμβάνω και παίρνω μαζί μου οσμές και μυστικά 23 αιώνων, της Ροδίτικης γης… Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα της Ρόδου αξιοποιούνται για την ανάπτυξη της ειδικής μορφής του Silver τουρισμού στο νησί.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται-όπως φανερώνει ο τίτλος του-σε περιηγητές άνω των 50 ετών (singles, ζευγάρια, φίλους και παρέες…) και η προώθηση του θα γίνει σε πάνω από 36 χώρες εντός και εκτός Ευρώπης. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι πρώτες κρατήσεις έγιναν από Ινδία!
Ασφαλώς, το πρόγραμμα θα έχει μεγάλη προώθηση και στην ελληνική αγορά.
O ΠΡΟΤΟΥΡ καλεί όλους να αγκαλιάσουν αυτή τη πρωτοβουλία και ευχαριστεί δημόσια την Διοίκηση και τον Πρόεδρο του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου, ΝΕΣΤΟΡΙΔΕΙΟ ΜΕΛΑΘΡΟ, κ. Σέργιο Αϊβάζη πρώτο αρωγό και συμπαραστάτη της προσπάθειας.
*Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε το προωθητικό βίντεο της καμπάνιας “Ρόδος 5-0”: https://www.youtube.com/watch?v=r4U-28sgMhQ