Το πόρισμα της επιτροπής ειδικών που μελέτησε τις επιδόσεις των μαθητών στο τεστ του ελληνικού PISA, δείχνει τον δρόμο για την ελληνική εκπαίδευση. Τι πρέπει να γίνει; Μείωση της ύλης, αλλαγές στη διάρθρωσή της σε κάθε τάξη, ορθή κατανομή των θεμάτων και έμφαση στα ουσιώδη, επαφή και σχολιασμός στην τάξη και για ζητήματα της επικαιρότητας, καλλιέργεια στους μαθητές δεξιοτήτων με σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας. Ουσιαστικά, αλλαγή σελίδας για την ελληνική εκπαίδευση προτείνει επιστημονική επιτροπή στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, με κύριο στόχο την κριτική ικανότητα των μαθητών, τα παιδιά να εμβαθύνουν στη γνώση και να μην αποστηθίζουν απλώς και παράλληλα, να βιώνουν τη χαρά της μάθησης. H εκπαίδευση πρέπει να είναι μια διαδικασία εν κινήσει, πάντοτε ανοιχτή στην πρόοδο, πάντοτε δεκτική στην αξιολόγηση. Χρειάζονται ακόμη επιμονή και πολιτικό σθένος για να επιβληθεί μια κουλτούρα αναμόρφωσης των προγραμμάτων και των μεθόδων στα σχολεία. Η προσπάθεια συναντάει εμπόδια. Αλλά πρέπει να συνεχιστεί.
https://www.dimokratiki.gr/12-10-2022/allagi-selidas/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.