Ειδήσεις

«Θέλεις να αισθανθείς 20 ξανά;» – Αυτή είναι η νέα τουριστική καμπάνια της Ελλάδας

Την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει καμπάνια στο Λονδίνο και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με αφίσα «Θέλεις να αισθανθείς ξανά 20 ετών;», η οποία απεικονίζει ένα ηλικιωμένο ζευγάρι πάνω σε ένα ιστιοπλοϊκό να απολαμβάνει το κρασί του και να βρίσκει τη χαμένη νιότη του στην Ελλάδα

Η αφίσα, που δείχνει ένα ηλικιωμένο ζευγάρι πάνω σε ένα ιστιοπλοϊκό να απολαμβάνει το κρασί του, δεν υπόσχεται στους Βρετανούς ότι θα ξαναβρούν τη χαμένη τους νιότη στην Ελλάδα. «Με ζεστές θερμοκρασίες έως και 20 βαθμούς Κελσίου τον χειμώνα, η Ελλάδα είναι το μέρος που πρέπει να είσαι», εξηγεί, συμπληρώνοντας «Θέλεις να αισθανθείς 20 ξανά;».

Οι αφίσες αυτές είναι μέρος μίας καμπάνιας ύψους 20 εκατ. ευρώ θα που θα διαφημίζει την Ελλάδα στο εξωτερικό και από την επόμενη εβδομάδα, θα εμφανιστούν στο Λονδίνο και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, σύμφωνα με τον Observer.

«Οι πόρτες μας είναι ανοιχτές 12 μήνες τον χρόνο, αυτό πρέπει να το γνωρίζουν οι φίλοι μας στη Βόρεια Ευρώπη. Πρέπει να έρθουν εδώ για τον χειμώνα», λέει ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, στη βρετανική εφημερίδα.

Όμως, η Ελλάδα δεν είναι το μόνο μέρος με θερμό χειμώνα που καλεί τους πολίτες ψυχρότερων κλιμάτων. Οι τουριστικοί πράκτορες στο Αλικάντε της νότιας Ισπανίας και στα Κανάρια Νησιά βασίζονται στον «θερμικό τουρισμό» για να πείσουν τους Βορειοευρωπαίους που αντιμετωπίζουν ακριβούς λογαριασμούς θέρμανσης φέτος, να φύγουν από τα σπίτια τους και να περάσουν τον χειμώνα εκεί.

«Από ό,τι βλέπουμε, οι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι είναι φθηνότερο να έρθουν εδώ από το να ανάψουν τη θέρμανση στο σπίτι τους», δήλωσε στον Observer ο Miguel Ángel Sotillos, πρόεδρος της ισπανικής ομοσπονδίας τουριστικών διαμερισμάτων.

Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, ο Κικίλιας έχει περάσει μήνες δουλεύοντας για την πρωτοβουλία της Ελλάδας. Τον Σεπτέμβριο, επισκέφτηκε το Παρίσι, το Βερολίνο, τη Βιέννη και τη Στοκχόλμη για να μεταφέρει το μήνυμα, πραγματοποιώντας επαφές με διαχειριστές συνταξιοδοτικών ταμείων, ομοσπονδίες, τουριστικούς πράκτορες και αερομεταφορείς που είχαν παραταχθεί για να πετάξουν σε ελληνικούς προορισμούς όλο τον χειμώνα.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα προσπαθεί συντονισμένα να διαφημιστεί ως χειμερινός προορισμός, με τους υπεύθυνους να παραδέχονται ανοιχτά ότι η στρατηγική εμπνέεται από την επιτυχία της Ισπανίας, που καθιερώθηκε ως off season προορισμός για τους συνταξιούχους.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας, οι αεροπορικές εταιρείες και οι τουριστικοί πράκτορες θα λάβουν κεφάλαια τόσο για να διαφημίσουν την Ελλάδα όσο και για να συνεχίσουν τα δρομολόγια τους κατά τους χειμερινούς μήνες. Βέβαια, ο Observer σημειώνει ότι οι επιλογές είναι αναγκαστικά περιορισμένες, καθώς πόλεις με καλά νοσοκομεία και ιατρική περίθαλψη θα είναι μεταξύ των προορισμών που θα προωθηθούν. Η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Ρόδος, η Κως και η Κρήτη είναι στη λίστα.

Πηγή newmoney.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου