Την υπόσχεση ότι θα εξεταστεί το αίτημα για την πρόληψη 20 μόνιμων οδηγών και δύο μηχανικών στη ΔΕΣ ΡΟΔΑ, έδωσε ο υπουργός Εσωτερικών κ. Μάκης Βορίδης στον πρόεδρο της δημοτικής επιχείρησης συγκοινωνιών κ. Γιάννη Καμπούρη και στον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Ρόδου κ. Παναγιώτη Εγγλέζο, με τους οποίους είχε συνάντηση στο γραφείο του.
Ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, υπέβαλε το αίτημα στον υπουργό Εσωτερικών μαζί με έναν πλήρη φάκελο για τις ανάγκες της δημοτικής επιχείρησης ενώ και ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ρόδου κ. Παναγιώτης Εγγλέζος ως υπάλληλος της ΡΟΔΑ και ο ίδιος, παρουσίασε την πραγματική κατάσταση και το έργο που προσφέρει στην τοπική κοινωνία η δημοτική συγκοινωνία.
Όπως έγραψε η «δημοκρατική», ένας μεγάλος αριθμός τουριστών φέτος επέλεξε τη δημοτική επιχείρηση συγκοινωνιών για τις μετακινήσεις του ενώ και οι μόνιμοι κάτοικοι του νησιού λόγω της αύξησης των τιμών των καυσίμων, επιλέγουν τα λεωφορεία της ΡΟΔΑ για τις μετακινήσεις τους αντί για τα αυτοκίνητά τους.
Είναι χαρακτηριστικό πως σήμερα οι μόνιμοι οδηγοί στη ΔΕΣ ΡΟΔΑ είναι μόλις 13 (!) από περίπου 60 αφού μετά τις συνταξιοδοτήσεις των τελευταίων ετών οι ανάγκες καλύπτονται με εποχιακές συμβάσεις, που πλέον όμως ούτε αυτές μπορούν να καλύψουν τον τεράστιο όγκο εργασίας.
Εξαιρέθηκε από το νομοσχέδιο “Δημόσιες υπεραστικές και αστικές, τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών“ που στην ουσία άνοιγε το επάγγελμα και στους ιδιώτες
Μετά την επίτευξη του στόχου που ήταν η εξαίρεση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ από το νομοσχέδιο “Δημόσιες υπεραστικές και αστικές, τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών“, που ουσιαστικά άνοιγε τον δρόμο να εισχωρήσουν ιδιώτες, κάτι που τελικώς απεφεύχθη, παραμένει επιτακτική η ανάγκη εξυγίανσης και ανάπτυξης της δημοτικής επιχείρησης για να μπορέσει να ανταποκριθεί στον ρόλο της, ειδικά σε μια περίοδο που όλο και περισσότεροι κάτοικοι του νησιού επιλέγουν τη δημοτική συγκοινωνία από τα ιδιωτικά τους οχήματα, η κυκλοφορία των οποίων καθίσταται ασύμφορη εξαιτίας των τιμών των καυσίμων. Στον μεγάλο αριθμό των επιβατών που εξυπηρετούνται τον χειμώνα θα πρέπει να προστεθούν και οι 2.000 (!) μαθητές που διακινούνται ημερησίως από προς και τα σχολεία τους τόσο εντός της πόλεως Ρόδου όσο και από τα χωριά.
Είναι αυτονόητο ότι οι μόλις 13 μόνιμοι οδηγοί δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος του τεράστιου όγκου επιβατών, γι’ αυτό και υπάρχει αισιοδοξία ότι το τεκμηριωμένο αίτημα για την ανάγκη προκήρυξης μόνιμων θέσεων θα γίνει δεκτό από τον υπουργό Εσωτερικών και θα δρομολογηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες.
Σε διαφορετική περίπτωση, καθίσταται επισφαλής όχι μόνο η εξυπηρέτηση των επιβατών αλλά και το μέλλον της ίδιας της επιχείρησης που είναι πλέον αναγκαίο να κάνει το άλμα στην νέα εποχή, σε μια δύσκολη συγκυρία που το ενεργειακό έχει επηρεάσει την ομαλή λειτουργία της ΡΟΔΑ.
Ο κ. Βορίδης έδειξε ενδιαφέρον και επιφυλάχθηκε πολύ σύντομα να απαντήσει στο αίτημα της ΔΕΣ ΡΟΔΑ για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
https://www.dimokratiki.gr/27-10-2022/thetikos-o-k-m-voridis-sto-aitima-tis-roda-gia-proslipsi-odigon/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.