Το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει πολύ προεκλογικό σουξέ αυτήν την περίοδο. Τόση που μάθαμε πως θα…εξάγουμε την τεχνογνωσία στο εξωτερικό. Θα τους μάθουμε πως να ξεχειλίζει με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Πως προκειμένου να κρατηθεί «φθηνό» οι περισσότερες από τις αλυσίδες να «πειράζουν» τη σύνθεση του «καλαθιού» τους, κυρίως ως προς τα προϊόντα και τις συσκευασίες (αντικατάσταση ενός επώνυμου προϊόντος με παρόμοιο προϊόν ιδιωτικής ετικέτας ή αλλαγή κωδικού μεγαλύτερης ποσότητας με κωδικό μικρής ποσότητας) και λιγότερο σε ότι αφορά τις τιμές στους ίδιους κωδικούς, όσους δηλαδή διέθεταν και την προηγούμενη εβδομάδα. Το αποτέλεσμα είναι το «καλάθι» να εμφανίζεται σε γενικές γραμμές φθηνότερο, αλλά όχι σε απόλυτα συγκρίσιμα είδη, καθώς η μείωση της συνολικής αξίας σε λίγες περιπτώσεις οφείλεται σε μείωση της τιμής των ίδιων προϊόντων. Και αν τυχόν όλα αυτά οι πολίτες τα επισημαίνουν να τους απαντούν «Oσοι το σνομπάρουν ας πάρουν το δικό τους ακριβό κουβαδάκι και ας πάνε να παίξουν αλλού». Εκτός από το ότι αυτό είναι επιχείρημα σαν αυτά που ακούγονται από τρολ του διαδικτύου, ισχύει και για το 49% των ερωτηθέντων της τελευταίας δημοσκόπησης που απάντησε ότι το καλάθι του νοικοκυριού δεν είναι απάντηση στις βασικές ανάγκες της οικογένειας και της υποβάθμισης της ποιότητας της ζωής τους;
https://www.dimokratiki.gr/24-11-2022/kalathia-kai-koyvadakia/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.