Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσία της Ρόδου στην διεθνή έκθεση τουρισμού SATTE 2023 στο Νέο Δελχί.
Η Ρόδος ήταν o μοναδικός ελληνικός προορισμός που είχε παρουσία στη διεθνή έκθεση και μάλιστα με επταμελή ομάδα εργασίας και ένα πραγματικά υψηλής αισθητικής και φιλοξενίας περίπτερο.
Ο ΠΡΟΤΟΥΡ που ήταν ο εμπνευστής και υλοποίησε την παρουσία της Ρόδου στην Ινδική αγορά, είχε φροντίσει με σωστή προετοιμασία να καρπωθεί όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτό το νέο βήμα.
Είχε καταρχάς μέσω τηλεκπαίδευσης, συστηματικά εκπαιδεύσει τους Ινδούς που θα πλαισίωναν τους Έλληνες συνεργάτες στο περίπτερο έτσι ώστε να γνωρίζουν τα πάντα για το νησί και να μπορούν να τα μεταφέρουν με τον επιθυμητό τρόπο στους συμπατριώτες τους.
Υπήρχε πλούσιο υλικό, στοχευμένες παρουσιάσεις, πολλά προκαθορισμένα ραντεβού, αλλά και αρκετά που προέκυψαν και στο περίπτερο της Ρόδου , στο οποίο και τις δύο μέρες δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο. Η Ρόδος, άγνωστη έως σήμερα στην Ινδική αγορά, έκανε μία τεράστια κίνηση προς μία αγορά που έως τώρα δεν την “γνώριζε” και φρόντισε μέσα σε δύο μέρες να ενημερώσει και να παρουσιάσει το σπουδαίο τουριστικό προϊόν της, αιφνιδιάζοντας κυριολεκτικά τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι αγνοούσαν ακόμα και το όνομα της.
Ο ΠΡΟΤΟΥΡ φρόντισε να γίνουν γνωστές όλες οι τουριστικές πτυχές του νησιού όπως η μοναδική Μεσαιωνική πόλη, το καζίνο, οι τοπικές εκδρομές, η γαστρονομία και η νυχτερινή ζωή, το shopping, το yachting, τα γειτονικά Νησιά και βέβαια τα υπερπολυτελή καταλύματα που καλύπτουν κάθε επιθυμία. Είχε δε την ευκαρία να πραγματοποιήσει πολλές και χρήσιμες συναντήσεις. Η διαδρομή της Ρόδου στην Ινδία ξεκινά και μάλιστα πολύ πιο σύντομα από όσο κάποιος θα μπορούσε να φανταστεί.
Διονύσης Τσιλιγκίρης: “Δεν είμαστε η Ρόδος που αναζητά, είμαστε η Ρόδος που προσφέρει”
Σε δήλωσή του στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ο γενικός διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Διονύσης Τσιλιγκίρης, αναφέρει: “Η απόφαση μας να παρουσιάσουμε τουριστικό προϊόν της Ρόδου στην Ινδία έγινε κάτω από βαθιά μελέτη των αναγκών της αγοράς και ευρύτερο σχεδιασμό στην παρουσία μας. Η Ρόδος ως κορυφαίος ελληνικός προορισμός ήταν έως τώρα απορίας άξιον πως δεν πρωτοστατούσε σε αυτή την αγορά των ενάμιση δισεκατομμυρίων κατοίκων. Η παρουσία μας εδώ, και μάλιστα χωρίς καμιά εξωτερική υποστήριξη και βοήθεια ήταν επιτυχημένη. Είχαμε ιδιαίτερα μεγάλη επισκεψιμότητα στο περίπτερο μας και αποκομίσαμε εμπειρία για τη λειτουργίας της αγοράς, γνωρίσαμε νέους συνεργάτες αλλά το σπουδαιότερο συνάψαμε εμπορικές συμφωνίες, και μεγάλα πρακτορεία της χώρας κατήρτισαν τουριστικά προγράμματα για το νησί μας για πρώτη φορά”.
Και συνεχίζει: “Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την εξέλιξη της παρουσίας μας στο Νέο Δελχί και των προοπτικών που δημιουργούνται από τις επαφές μας. Όλα αυτά είναι ένα ακόμα λιθαράκι στην δυναμική επιστροφή του ΠΡΟΤΟΥΡ, μετά και από τις πρόσφατες επιτυχίες της επιμήκυνσης της σεζόν, της προσέλκυσης νέων μορφών τουρισμού όπως ο μαθητικός τουρισμός και ο senior τουρισμός, αλλά και βέβαια των κινήσεων με πολιτική be the one & shortly win που έγιναν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έφεραν τα γνωστά αποτελέσματα σε αφίξεις το 2020, 2021 και 2022. Θα ήθελα εδώ να προσθέσω ότι Οργανισμός μας, παρακολουθεί και άλλες πιθανές αγορές στις οποίες θα προσελκύσει στο μέλλον, όταν οι συνθήκες ωριμάσουν και αυτό θα γίνει πάρα πολύ σύντομα. Θα είναι αγορές έκπληξη. Ο Οργανισμός παρακολουθεί, επικοινωνεί και σχεδιάζει σε ένα νέο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης. Η Ρόδος είναι ένα prime Luxury προϊόν, παγκοσμίου ακτινοβολίας και δεν έχει παρά να είναι εξωστρεφής και να προστατεύει την εικόνα της. Δεν είμαστε η Ρόδος που αναζητά, είμαστε η Ρόδος που προσφέρει”.
Και καταλήγει, προαναγγέλοντας: “Επόμενη νέα στάση μας ; H Νότια Κορέα”.
Πηγή money-tourism.gr