Με παρέμβασή του προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, ζητά την ενίσχυση του αεροδρομίου της Ρόδου με Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας.
Αναφέρει ότι το τμήμα Δ19/Δ (Ηλεκτρονικών ATSEP) που είναι το τμήμα υποστήριξης συστημάτων αεροναυτιλίας του αεροδρομίου Ρόδου έχει στην ευθύνη του τον δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό συστημάτων αεροναυτιλίας, ενώ παρέχει τεχνική υποστήριξη σε όλα τα συστήματος αεροναυτιλίας αλλά και στα ειδικά συστήματα που λειτουργούν σε αεροδρόμια νησιών όπως η Κάρπαθος, η Κάσος και το Καστελόριζο.
Τονίζει ότι στο συγκεκριμένο τμήμα η τελευταία πρόσληψη έγινε πριν από 14 χρόνια, ενώ την επόμενη διετία επίκειται η συνταξιοδότηση εργαζομένων, γεγονός που θα εντείνει το ήδη σοβαρό πρόβλημα υποστελέχωσης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης (στο οποίο διακινείται παρεμφερής αριθμός επιβατών με αυτό της Ρόδου) στο ανάλογο τμήμα και στη συγκεκριμένη ειδικότητα υπηρετούν 34 άτομα, ενώ στο αεροδρόμιο της Ρόδου μόνο 19.
«Μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η ασφάλεια των μεταφορών μετατρέπεται πλέον σε ζήτημα άμεσης προτεραιότητας.
Με δεδομένο ότι μέσα από το αεροδρόμιο της Ρόδου το 2022 διακινήθηκαν 5.857.036 επιβάτες, είναι άμεση ανάγκη η ενίσχυση του συγκεκριμένου τμήματος με Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας μέσα από τη διαδικασία των νέων προσλήψεων», αναφέρει ο Βουλευτής Δωδεκανήσου.
Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της παρέμβασης του κ. Κόνσολα.
Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς
Κύριο Υπουργό Υποδοµών και Μεταφορών
ΘΕΜΑ: «Ενίσχυση του αεροδροµίου της Ρόδου µε Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς
Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας»
Κύριε Υπουργέ,
Μετά το τραγικό δυστύχηµα στα Τέµπη, η ασφάλεια των µεταφορών µετατρέπεται
πλέον σε ζήτηµα άµεσης προτεραιότητας.
Το τµήµα Δ19/Δ (Ηλεκτρονικών ATSEP) που είναι το τµήµα υποστήριξης
συστηµάτων αεροναυτιλίας του αεροδροµίου Ρόδου έχει στην ευθύνη του τον δεύτερο
µεγαλύτερο αριθµό συστηµάτων αεροναυτιλίας, ενώ παρέχει τεχνική υποστήριξη σε όλα
τα συστήµατος αεροναυτιλίας αλλά και στα ειδικά συστήµατα που λειτουργούν σε
αεροδρόµια νησιών όπως η Κάρπαθος, η Κάσος και το Καστελόριζο.
Αποτελεί άµεση ανάγκη η ενίσχυση του συγκεκριµένου τµήµατος µε προσωπικό,
αφού µέσα από το αεροδρόµιο της Ρόδου το 2022 διακινήθηκαν 5.857.036 επιβάτες, ένας
πολύ µεγάλος αριθµός που αυξάνει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο συγκεκριµένο τµήµα η τελευταία πρόσληψη έγινε
πριν από 14 χρόνια, ενώ την επόµενη διετία επίκειται η συνταξιοδότηση εργαζοµένων,
γεγονός που θα εντείνει το ήδη σοβαρό πρόβληµα υποστελέχωσης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο αεροδρόµιο Θεσσαλονίκης (στο οποίο διακινείται
παρεµφερής αριθµός επιβατών µε αυτό της Ρόδου) στο ανάλογο τµήµα και στη
συγκεκριµένη ειδικότητα υπηρετούν 34 άτοµα, ενώ στο αεροδρόµιο της Ρόδου µόνο 19.
Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός
1.Ποιος είναι ο σχεδιασµός σε σχέση µε την ενίσχυση του αεροδροµίου Ρόδου µε
Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας στο τµήµα Δ19/Δ
(Ηλεκτρονικών ATSEP);
Ο Ερωτών Βουλευτής
Μάνος Κόνσολας
Βουλευτής Δωδεκανήσου