Ρεπορτάζ

Καταγγελίες για εξαπάτηση συναλλασσομένων και μέσω ΑΤΜ

Πληθαίνουν οι καταγγελίες για εξαπάτηση συναλλασσομένων μέσω ΑΤΜ, τα οποία είναι τοποθετημένα εκτός Τράπεζας, υποτίθεται για την εξυπηρέτηση του κοινού πλην, όμως η συναλλαγή εξελίσσεται σε κάποιες περιπτώσεις σε μεγάλη περιπέτεια.
Τελευταία περίπτωση απόπειρας υποκλοπής των στοιχείων της κάρτας ήταν το βράδυ του Σαββάτου 1 Απριλίου όταν η δημοσιογράφος της «δημοκρατικής» Μαίρη Φώτη, επιχείρησε να κάνει ανάληψη χρημάτων από ΑΤΜ το οποίο βρίσκεται τοποθετημένο έξω από σούπερ μάρκετ επί της Εθνικής Οδού Ρόδου-Καλλιθέας.
Ωστόσο το ΑΤΜ κράτησε την κάρτα με την ένδειξη «δεν αναγνωρίζεται». Αμέσως επικοινωνεί με την Τράπεζα και ενημερώνεται από τον υπάλληλο ότι θα πρέπει να περιμένει τη Δευτέρα για να κλείσει ραντεβού σε τοπικό κατάστημα ώστε να ζητήσει επανέκδοση, διότι η κάρτα θα ακυρωθεί επειδή το ΑΤΜ δεν είναι τοποθετημένο έξω από Τράπεζα αλλά σε super market.
Αποφασίζει, για καλή της τύχη, να ακυρώσει την κάρτα επί τόπου μέσω του e-banking και να μην περιμένει μέχρι τη Δευτέρα για να ενημερωθεί πότε θα υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού ώστε να εξυπηρετηθεί από τοπικό κατάστημα δια ζώσης.
Τα ξημερώματα της Τρίτης λαμβάνει ειδοποιήσεις στο κινητό της τηλέφωνο ότι επανειλημμένα κάποιος προσπαθούσε να κάνει συναλλαγές με την κάρτα της, οι οποίες ευτυχώς απορρίπτονταν επειδή την ακύρωσε.
Προφανώς στο ΑΤΜ έχει τοποθετηθεί συσκευή αντιγραφής που υποκλέπτει αριθμό κάρτας και pin.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το «αρμόδιο τμήμα» της Τράπεζας, ο υπάλληλος δήλωσε αναρμόδιος και την παρέπεμψε να δηλώσει την απόπειρα υφαρπαγής χρημάτων σε άλλο τμήμα αποστέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα.
Η δημοσιογράφος έκανε σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να προειδοποιήσει άλλους συναλλασσόμενους.
Οπως προέκυψε πριν από μερικές ημέρες, συμπολίτης μας που επιχείρησε να εξυπηρετηθεί από το συγκεκριμένο ΑΤΜ είδε να κάνουν φτερά από τον λογαριασμό του 200 ευρώ, προφανώς με την μέθοδο της αντιγραφής και υποκλοπής των στοιχείων, ενημέρωσε αρμοδίως την Τράπεζα και παρόλα αυτά μέχρι και σήμερα ως φαίνεται δεν έχει ληφθεί κανένα μέτρο προστασίας των καταναλωτών.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου