Τοπικές Ειδήσεις

Απορρίφθηκε η προσφορά για τις εκτελεστικές συμβάσεις της συμφωνίας-πλαίσιο για την αποκομιδή απορριμμάτων

Την απόρριψη των προσφορών που υπέβαλε η ανάδοχος ένωση εταιρειών της συμφωνίας-πλαίσιο για την καθαριότητα στο νησί για την υλοποίηση των δύο εκτελεστικών συμβάσεων στις οποίες κλήθηκε να μειοδοτήσει για να ξεκινήσει το έργο, αλλά υπέβαλε προσφορές που υπερέβαιναν κατά 1,2 εκατ. ευρώ περίπου τις προβλεπόμενες, εισηγήθηκε χθες στην Οικονομική Επιτροπή η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού.
Οπως απεκάλυψε η «δημοκρατική», στις αρχές του μήνα υποβλήθηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της πύλης ηλεκτρονικών δημοσίων συμβάσεων οι νέες προσφορές της ένωσης εταιρειών επί των εκτελεστικών συμβάσεων που συνοδεύουν την συμφωνία-πλαίσιο για το έργο «μαμούθ» της αποκομιδής των απορριμμάτων στον Δήμο Ρόδου.
Πιο συγκεκριμένα, το ανάδοχο σχήμα υπέβαλε αρμοδίως την προσφορά του για την σύναψη των δύο εκτελεστικών συμβάσεων του έργου “Παροχή Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Καθαριότητας, Καλλωπισμού, Πρασίνου & Ευταξίας του Δήμου Ρόδου 2022-2026” για την δυτική και ανατολική πλευρά του νησιού κόστους για ένα έτος 7.804.092,12 € και 7.108.492,22 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, αντίστοιχα.
Η αρμόδια επιτροπή στο πρακτικό που συνέταξε τονίζει ότι ο οικονομικός φορέας προσέφερε προσφορές οι οποίες είναι μεγαλύτερες από το προϋπολογισθέν τίμημα της πρόσκλησης Υποβολής Εξατομικευμένης Προσφοράς για την σύναψη των εκτελεστικών συμβάσεων.
Στην προσφορά του ο οικονομικός φορέας επικαλείται ότι για το παραδεκτό της οικονομικής του προσφοράς έλαβε υπόψη του τα κάτωθι:
– αύξηση 10% στο κόστος προσωπικού λόγω διαδοχικών αυξήσεων του μισθολογικού κόστους (μισθών-ημερομισθίων) και επαναπροσδιορισμού των κατώτατων ορίων.
– αύξηση 10% στα κόστη αποσβέσεων, ζημιών, φθορών και ασφαλίστρων του προσφερόμενου εξοπλισμού, λόγω αύξησης του πληθωρισμού ως συνέπεια του πολέμου στην Ουκρανία και της ανόδου των επιτοκίων.
– αύξηση 1% στο κόστος παροχής υπηρεσιών του αναδόχου (Γενικά Έξοδα Υπηρεσίας), λόγω αύξησης του πληθωρισμού ως συνέπεια του πολέμου στην Ουκρανία και της ανόδου των επιτοκίων.
– αύξηση κατά 80 χλμ. της χιλιομετρικής απόστασης που διανύουν τα οχήματα που εξυπηρετούν τις περιοχές των Δημοτικών Ενοτήτων τα απορρίμματα των οποίων -κατά την ημερομηνία υποβολής της προσφοράς που κατατέθηκε στη διαγωνιστική διαδικασία της Συμφωνίας-Πλαίσιο- μεταφέρονταν προς διάθεση στον Χ.Υ.Τ.Α. Βόρειας Ρόδου. Εν προκειμένω, ο Χ.Υ.Τ.Α. Βόρειας Ρόδου δεν λειτουργεί ή υπολειτουργεί και οι εργασίες αποκατάστασης ή τα αποτελέσματα ενός ενδεχόμενου διαγωνισμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων από τον Χ.Υ.Τ.Α. Βόρειας Ρόδου στον Χ.Υ.Τ.Α Νότιας Ρόδου, θα διαρκέσουν τουλάχιστον 6-9 μήνες.
– Τα κόστη εκκίνησης και αρχικής εγκατάστασης, τα οποία βαρύνουν την πρώτη εκτελεστική σύμβαση.
Η επιτροπή εισηγήθηκε να κριθεί μη αποδεκτή η προσφορά του οικονομικού φορέα «ENACT Α.Ε. – ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Ο.Ε» καθώς η προσφορά της είναι μεγαλύτερη από το προϋπολογισθέν τίμημα και να αποκλειστεί από την συνέχεια της διαδικασίας.
Στην ίδια συνεδρίαση ελήφθη και δεύτερη απόφαση μετά από τεκμηριωμένη εισήγηση για την έγκριση των όρων σύναψης νέων εκτελεστικών συμβάσεων με την ίδια ως άνω ένωση εταιρειών για την εκτέλεση του φυσικού αντικειμένου της Συμφωνίας-Πλαίσιο με τίτλο “Παροχή Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Καθαριότητας, Καλλωπισμού, Πρασίνου & Ευταξίας του Δήμου Ρόδου 2022-2026” για δύο έτη.
Ο Οικονομικός Φορέας έτσι θα κληθεί εκ νέου να υποβάλει νέες βελτιωμένες προσφορές αυτή την φορά για διετία εντός των ορίων του προϋπολογισμού του έργου και να μειοδοτήσει αυτή την φορά όχι για ένα, αλλά για δύο έτη.
Όπως έγραψε η «δ», με την υπ’ αριθμ. 1023/2022 πράξη του Ζ’ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου κρίθηκε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου συμφωνίας – πλαίσιο του Δήμου Ρόδου με αντικείμενο την «Παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών καθαριότητας, καλλωπισμού, πρασίνου και ευταξίας του Δήμου Ρόδου» για τα τμήματα 1 και 2 του οικείου διαγωνισμού.
Αντικείμενο της συμφωνίας – πλαίσιο, ως προς τα Τμήματα 1 και 2, είναι η ανάθεση ολοκληρωμένων υπηρεσιών καθαριότητας του Δήμου Ρόδου, οι οποίες περιλαμβάνουν: α) την παροχή του απαιτούμενου εξοπλισμού μέσων αποθήκευσης απορριμμάτων (κάδων), β) τις υπηρεσίες αποκομιδής και μεταφοράς αστικών στερεών αποβλήτων, ανακυκλώσιμων υλικών και PressContainers, γ) την παρακολούθηση και διαχείριση πραγματικής κατάστασης (Real Time) και προσφερόμενων υπηρεσιών, δ) την αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων και πράσινων υπολειμμάτων, ε) τον μηχανοκίνητο καθαρισμό κοινόχρηστων χώρων, στ) τον χειρωνακτικό καθαρισμό κοινόχρηστων χώρων, ευπρεπισμό και αποψιλώσεις και ζ) την πλύση κάδων (φορητών, υπέργειων και υπόγειων).
Ως χώρος συμβατικής εργασίας και παροχής των υπηρεσιών του αναδόχου ορίζονται όλες οι Δημοτικές Ενότητες (συνολικά δέκα) του Δήμου Ρόδου, που καλύπτουν όλη την γεωγραφική έκταση της Ρόδου (εξαιρουμένων των λιμενικών ζωνών, όπου υπάρχουν σε ισχύ ειδικές συμφωνίες για αποκομιδή απορριμμάτων).

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου