H τελευταία διακρατική συνάντηση του προγράμματος Erasmus+ CHLOERIS πραγματοποιήθηκε στην Μυτιλήνη το διάστημα 31 Μαιου έως 3 Ιουνίου. Στην συνάντηση συμμετείχαν σχολεία από την Νορμανδία της Γαλλίας, ένα σχολείο από Βουλγαρία καθώς και 4 ελληνικά, το ΔΣ Παραδεισίου , το 1ο ΔΣ Κρεμαστής , το γυμνάσιο Άμφισσας και το 2ο ΔΣ Μυτιλήνης το οποίο είχε αναλάβει την διοργάνωση.
Το ΔΣ Παραδεισίου εκπροσώπησαν ο διευθυντής κ. Ντέντας Γεώργιος και η εκπαιδευτικός Γαλλικής γλώσσας Μπαρτσώτα Δήμητρα.
Στόχος της συγκεκριμένης συνάντησης ήταν ο απολογισμός και η αξιολόγηση του προγράμματος η οποία έγινε στην αίθουσα της γενικής γραμματείας Αιγαίου και νησιωτικής πολιτικής αλλά και στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, σε κλίμα συνεργασίας μεταξύ όλων των εταίρων. Έγινε μια σύνθεση των αποτελεσμάτων όλων των συμμετεχόντων σχολείων εντοπίζοντας τα θετικά σημεία αλλά και δυσκολίες που παρουσιάστηκαν.
Τους εταίρους υποδέχθηκαν θερμά οι μαθητές του 2ου ΔΣ Μυτιλήνης με μια όμορφη γιορτή με παραδοσιακούς χορούς και εκλεκτά τοπικά εδέσματα. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Περιφερειακή διευθύντρια εκπαίδευσης κα Καίτη Στρατάκη , ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κ. Δημήτρης Βούλγαρης και η υπεύθυνη σύμβουλος εκπαίδευσης κα Μαρία Τζουρά.
Μέτα την ολοκλήρωση των εργασιών ακολούθησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις και ξεναγήσεις σε σημεία τοπικού ενδιαφέροντος όπως το Μουσείο φυσικής ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους στο Σίγρι, τις Αλυκές Καλλονής , την Αγιάσο και το Μόλυβο.
Μέσα από την δημιουργία δεσμών και συνεργασιών αλλά και την ανταλλαγή καλών πρακτικών δόθηκε η δυνατότητα στους εταίρους να ενδυναμώσουν τις προσωπικές αλλά και επαγγελματικές τους δεξιότητες δημιουργώντας ένα ευρωπαϊκό δίκτυο σχολείων συνεργασίας, καταργώντας τα γεωγραφικά όρια. Τα οφέλη και για τους μαθητές πολλαπλά. Βασικοί άξονες οι οποίοι δουλεύτηκαν μέσα από ποικίλες δράσεις ήταν η συμπερίληψη, η πολιτειότητα αλλά και οι αξίες του αθλητισμού, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και ενίσχυση βασικών δεξιοτήτων στους μαθητές , τις οποίες θα αξιοποιήσουν στην διαδικασία της μάθησης αλλά και αργότερα ως ενεργοί πολίτες.