Την πλήρη ικανοποίηση της δημοτικής αρχής, εξέφρασε χτες σε δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων κ. Θανάσης Βυρίνης σχετικά με την πορεία της φετινής τουριστικής σεζόν. Επικαλούμενος τα αριθμητικά στοιχεία που έρχονται στη δημοσιότητα, ο κ. Βυρίνης υπογράμμισε τα εξής:
«Τα στοιχεία δηλώνουν αύξηση σε σχέση με το 2022. Αναφορικά με τις αφίξεις από το εξωτερικό, μέχρι και τον Μάιο καταγράφηκε μια μεσοσταθμική αύξηση της τάξης του 16% ενώ, ο Ιούνιος φαίνεται να κλείνει με μία αύξηση άνω του 4%. Θεαματική είναι η αύξηση που έχουμε από την βρετανική αγορά, ενώ αντίθετα, μειωμένη καταγράφεται η γερμανική αγορά. Οι Πολωνοί σταθερά βρίσκονται στην 3η θέση και ακολουθούν: Σκανδιναβοί, Σουηδοί, Φινλανδοί, Δανοί, Γάλλοι και Ισραηλινοί ενώ καταγράφεται και μια μικρή αύξηση από Βαλκάνια».
Ερωτηθείς σχετικά με την μείωση που καταγράφεται από την Γερμανία, ο αντιδήμαρχος απάντησε κατηγορηματικά πως αυτό οφείλεται (καθαρά) στην οικονομική / ενεργειακή κρίση του πληθωρισμού, ενώ υπάρχει και μία σύσταση να προτιμούν το εσωτερικό της χώρας τους και όχι τις άλλες χώρες.
«Είναι γεγονός πως η αύξηση στο ενεργειακό κόστος κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ήταν πολύ υψηλή στη Γερμανία με συνέπεια ακόμη και οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες μας (repeaters) να αναφέρουν ότι το κόστος είχε εκτοξευτεί μέχρι και το 300%!» -είπε.
Μιλώντας για την κρουαζιέρα, ο κ. Βυρίνης υπογράμμισε πως ο Ιούνιος έκλεισε με 140 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων, που έφεραν στη Ρόδο πάνω από 160.000 επισκέπτες: «Θεωρώ πως τα αριθμητικά στοιχεία είναι αυξημένα σε σχέση με το 2022, αλλά υπάρχει ένα ζήτημα με την μέση δαπάνη του επισκέπτη, η οποία εμφανίζεται κάπως πιο πεσμένη σε σχέση με πέρσι. Αυτό τουλάχιστον, εισπράττουμε από τους επιχειρηματίες ενώ, αντιθέτως, η εστίαση παρουσιάζει αύξηση. Συνεπώς, οι επισκέπτες μας, φέτος, μέχρι και αυτή την περίοδο, ξοδεύουν ‘επιλεκτικά’ –δηλαδή εκεί που επιθυμούν να έχουν εμπειρίες και βέβαια το φαγητό».
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού αναφέρθηκε επίσης στο θαλάσσιο τουρισμό, που φέτος σημειώνει αύξηση (κυρίως από την Τουρκία και όχι άλλες αγορές) με τους πελάτες, να ζητούν εμπειρίες. «Πάντα είμαι υπέρμαχος της ποιότητας για τα προϊόντα και τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Εκτιμούμε πως η εξέλιξη της σεζόν, θα μας δώσει κι άλλα, πιο θετικά στοιχεία» -ανέφερε.
Την ίδια ώρα, η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, συνεχίζει με την προώθηση και προβολή της Ρόδου με διάφορους τρόπους: φιλοξενία δημοσιογράφων, bloggers από διάφορες χώρες (Τσεχία, Γερμανία, Ρουμανία, Ολλανδία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον και από τη Βραζιλία και άλλες αγορές που έχουν μπει στο ‘κάδρο’ της εναλλακτικής προβολής).
«Ο τρόπος με τον οποίο προβάλλεται ένα νησί, ένας τουριστικός προορισμός, έχει πλέον διαφοροποιηθεί. Έχουμε επισκέπτες που έρχονται για εμπειρίες τις οποίες προβάλλουν στα social media, άλλοι με τις οικογένειές τους (family holidays), σπορ, προσωπικές εμπειρίες κ.λπ. Ο ήλιος και η θάλασσα παραμένουν το βασικό μοντέλο του νησιού μας, αλλά πλέον υπάρχουν πάρα πολλές και πλούσιες δραστηριότητες που μπορούν να προβληθούν».
https://www.dimokratiki.gr/06-07-2023/theamatiki-afxisi-katagrafetai-apo-ti-vretania/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.