Με απόφαση του δημάρχου Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη ορίστηκε έμμισθος αντιδήμαρχος από εντεταλμένος ο Θανάσης Στάμος.
Στο διατακτικό της απόφασης αναφέρονται τα εξής:
Ορισμός Αντιδημάρχου ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων Δημάρχου.
Α. Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αθανάσιο Στάμου ως έμμισθο Αντιδήμαρχο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΩΝ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΩΝ, από την κατά το νόμο δημοσίευση της παρούσης έως τη λήξη της τρέχουσας δημοτικής θητείας, ήτοι έως και την 31η Δεκεμβρίου 2023, εκχωρώντας του τις παρακάτω αρμοδιότητες, με εξαίρεση τις πειθαρχικές αρμοδιότητες, που είναι αμεταβίβαστες.
Ειδικότερα ο Αντιδήμαρχος είναι αρμόδιος για:
Α.1 την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και συντονισμό καθώς και την υπογραφή των αποφάσεων και εγγράφων που αφορούν στη λειτουργία των Κοιμητηρίων κατά το άρθρο 22 παρ. 10.4 του ΟΕΥ του Δήμου Ρόδου.
Α.2. τις σχέσεις του Δήμου με την Εκκλησία και τη μέριμνα για πάσης φύσεως εκκλησιαστικά και θρησκευτικά θέματα.
Α.3. την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και συντονισμό καθώς και την υπογραφή των αποφάσεων και εγγράφων που αφορούν στη λειτουργία της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των υπαγόμενων σε αυτή Τμημάτων και Γραφείων, όπως ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου (άρθρο 18).
Α.4. τις κατά τόπον αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Πεταλούδων ως ακολούθως:
· μεριμνά για την καλή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην επικράτεια της δημοτικής ενότητας
· παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα
· μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στην δημοτική ενότητα
· εποπτεύει το προσωπικό που υπηρετεί στις αποκεντρωμένες υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας και συνεργάζεται με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους
· εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στην εν λόγω δημοτική ενότητα για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητα του πολίτη
· συνεργάζεται με τους Προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της επικράτειας της δημοτικής ενότητας για την κάλυψη των αναγκών τους
Α.5. Ορίζεται αναπληρωτής του Δημάρχου – Ληξιάρχου στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Πεταλούδων, με την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου ως Ληξιάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ορισμένος από το Δήμαρχο Ληξίαρχος με ΦΕΚ.
Α.6. Υπογράφει κάθε έγγραφο που αφορά τη δημοτική αρχή και ενέργειες ή διοικητικές πράξεις των Αποκεντρωμένων Τμημάτων στην επικράτεια της ενότητας, πλην των βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και πιστοποιητικών δημοτολογίου όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, των αδειών πολιτικών γάμων και την τέλεση αυτών, της λειτουργίας και διαχείρισης κοιμητηρίων.
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
Δ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τα καθήκοντα ασκεί ο Δήμαρχος.
Ε. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, στα καθήκοντά του θα τον αναπληρώνει ο Αντιδήμαρχος που έχει οριστεί από τον ίδιο ρητώς.
ΣΤ. Η παρούσα να δημοσιευτεί σε πλήρες κείμενο μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Ρόδου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Ο Δήμαρχος Ρόδου,
Αντώνης Β. Καμπουράκης