Τοπικές Ειδήσεις

Σιγά-σιγά ανακτάται η εμπιστοσύνη των t.o. – Διαφημιστική καμπάνια στη Μεγάλη Βρετανία από την EasyJet

Τον δήμαρχο, Αντώνη Καμπουράκη επισκέφθηκε χθες o εμπορικός διευθυντής της ΕasyJet κ. Paul Bixby, εκφράζοντας την εμπιστοσύνη της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας στη Ρόδο. Δήλωσε μάλιστα ότι η Easy Jet θα λανσάρει διαφημιστική καμπάνια για τη Ρόδο στην αγορά του Ην. Βασιλείου με διάρκεια τριών εβδομάδων.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, Χρήστος Μιχαλάκης, η εμπιστοσύνη της EasyJet στη Ρόδο αποδεικνύεται εμπράκτως από το γεγονός ότι δεν σταμάτησε ούτε για μία μέρα τις πτήσεις προς τη Ρόδο όσο διαρκούσαν οι φωτιές.
«Επισκεφθήκαμε με τον εκπρόσωπο της EasyJet τον δήμαρχο Ρόδου κ. Καμπουράκη για να του δηλώσουμε την παρουσία της εταιρείας και την εμπιστοσύνη της στο νησί. Δεν σταμάτησε ποτέ, ούτε για μία μέρα να πετά στο νησί και άμεσα θα ξεκινήσει μία μεγάλη καμπάνια σε όλη την Αγγλία για τη Ρόδο. Δεσμευθήκαμε ότι θα είμαστε δίπλα στο νησί», είπε ο κ. Μιχαλάκης.
Ο κ. Bixby, ανέφερε ότι σύντομα η EasyJet θα στείλει και πάλι επισκέπτες σε ξενοδοχεία στο Κιοτάρι. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι: «Θα γυρίσουμε τον κόσμο στο Κιοτάρι, το συντομότερο δυνατόν. Η Ρόδος είναι πάντα, μια σωστή επιλογή για όμορφες διακοπές. Τα τουριστικά αξιοθέατα του νησιού, είναι διαθέσιμα και η Νότια Ρόδος, πρέπει να γεμίσει τουρισμό και πάλι, δήλωσε ο Commercial Director της ΕasyJet Paul Bixby, κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον δήμαρχο Ρόδου Αντώνη Β. Καμπουράκη».
Ο δήμαρχος κ. Αντώνης Καμπουράκης ευχαρίστησε τον κ. Bixby για την εμπιστοσύνη της Easy Jet στη Ρόδο. Δήλωσε ότι ο δήμος Ρόδου στη στοχευμένη προσπάθεια και στις δράσεις που θα εφαρμόσει για την ανάκαμψη του ροδιακού τουρισμού έχει ανάγκη συμμάχους όπως η EasyJet.
Την πεποίθηση ότι ο τουρισμός της Ρόδου θα ανακάμψει εξέφρασε και ο κ. Μιχαλάκης λέγοντας ότι: «Είναι λογικό να υπάρχουν ακυρώσεις έπειτα από όλα όσα έχουν συμβεί. Σιγά σιγά όμως ανακτάται η εμπιστοσύνη όλων των τουρ οπερέιτορς και των επισκεπτών στον προορισμό. Η Ρόδος είναι δυνατό τουριστικό brand και θα ανακάμψει. Τα δύσκολα έμειναν πίσω. Παλεύουμε όλοι μαζί, Τοπική Αυτοδιοίκηση, τουρ οπερέιτορς και επιχειρήσεις για την επόμενη μέρα. Σίγουρα θα υπάρξουν απώλειες. Στόχος είναι τις ελαχιστοποιήσουμε».
Σε ανοδική τροχιά
ο θαλάσσιος τουρισμός
Μπορεί οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις να μειώθηκαν λόγω των πυρκαγιών που έπληξαν το νησί, καμία επίπτωση δεν είχε όμως η πρόσφατη αυτή κρίση στον θαλάσσιο τουρισμό. Τον Ιούλιο η Ρόδος δέχθηκε 58832 επιβάτες κρουαζιερόπλοιων έναντι 43.906 τον Ιούλιο του 2022 (αύξηση 33,4%). Αντίστοιχα στο πρώτο επτάμηνο του τρέχοντος έτους η Ρόδος δέχθηκε 219.736 επιβάτες κρουαζιέρας έναντι 146.191 με το ποσοστό αύξησης να ανέρχεται σε 50,03%! Το 2023 είναι η καλύτερη χρονιά για το θαλάσσιο τουρισμό στη Ρόδο.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου