Διανύουμε ακόμη μία απολύτως κρίσιμη περίοδο, τόσο υπό το φως των επιπτώσεων της κλιματικής κρίσης όσο και της ανάγκης αλλαγής του οικονομικού μοντέλου της χώρας, ενός άλλου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης. Όπως έχει καταδειχθεί τα τελευταία χρόνια, ελέω κλιματικής κρίσης, είναι ιδιαίτερη αμφίβολης σοφίας η ανάδειξη του τουρισμού σε «βαριά βιομηχανία». Η φωτιά στη Ρόδο με τις δραματικές εκκενώσεις χιλιάδων ξένων τουριστών –σχεδόν σε ζωντανή μετάδοση μέσω μεγάλων διεθνών τηλεοπτικών δικτύων όπως το BBC– μας θύμισε πόσο εύθραυστο παραμένει το τουριστικό μας προϊόν. Κάποιος όμως, πρέπει να φροντίσει ώστε να μπουν τα θεμέλια ενός νέου οικονομικού υποδείγματος και στην στροφή σε ένα άλλο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης, που δεν θα μετράει «κεφάλια» αλλά ευχαριστημένους επισκέπτες.