Μια 61χρονη Αγγλίδα είναι το νέο θύμα τηλεφωνικής απάτης «marketpass» που καταγγέλθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου.
Πιο συγκεκριμένα, την 22α Αυγούστου 2023 η 61χρονη κατήγγειλε ότι την 18η Αυγούστου 2023 δέχθηκε κλήση από τηλεφωνική σύνδεση ελληνικού κινητού τηλεφώνου και συνομίλησε με άγνωστο δράση ο οποίος συστήθηκε ως λογιστής.
Της ανέφερε ότι δικαιούταν το επίδομα «marketpass» και για το λόγο αυτό της ζήτησε να ακολουθήσει μια διαδικασία προκειμένου να το λάβει.
Οταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία διαπίστωσε ότι είχε πραγματοποιήσει από τον λογαριασμό της στην Τράπεζα Πειραιώς μία μεταφορά του χρηματικού ποσού των 2.998 € προς λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας του οποίου δεν έχει αποθηκεύσει τα στοιχεία και μία μεταφορά του χρηματικού ποσού των 2.950 € προς άλλο λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας του οποίου, επίσης, δεν έχει αποθηκεύσει τα στοιχεία.
Ο δράστης διέκοψε την επικοινωνία και η παθούσα αντιλήφθηκε την απάτη.
Πραγματοποίησε αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγών προς την τράπεζα και αναμένει απάντηση καθώς ζημιώθηκε συνολικά το χρηματικό ποσό των 5.948 €.
Δύο νέα θύματα αγορών προϊόντων μέσω του Facebook
Δύο νέες υποθέσεις απάτης με αγορές προϊόντων μέσω του facebook αποτελούν αντικείμενο έρευνας των αστυνομικών του ΑΤ Αρχαγγέλου.
Πιο συγκεκριμένα, την 23η Αυγούστου 2023 καταγγέλθηκε από μια 48χρονη κάτοικο Αφάντου ότι την 7η Αυγούστου 2023 μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «Facebook» και ιστοσελίδας Eyewear Offer προχώρησε σε παραγγελία αξίας 35,60 ευρώ.
Στην συνέχεια, την 17η Αυγούστου 2023 κατά την παραλαβή του πακέτου από εταιρεία courier με την επωνυμία Γενική Ταχυδρομική συνειδητοποίησε ότι είχε εξαπατηθεί διότι η παραγγελία που παρέλαβε δεν ανταποκρινόταν τόσο στην ποιότητα όσο και στην ποσότητα.
Η συναλλαγή με την εταιρεία courier πραγματοποιήθηκε μέσω αντικαταβολής.
Έπειτα επιχείρησε να έρθει σε επικοινωνία με τους υπευθύνους της σελίδας μέσω αριθμού κινητού τηλεφώνου με αρνητικό αποτέλεσμα.
-Την ίδια ημέρα καταγγέλθηκε από μια 50χρονη ότι την 17η Αυγούστου 2023 μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής «Facebook> και ιστοσελίδας SneakerEshop προχώρησε σε παραγγελία με αντικαταβολή αντικειμένων αξίας 55,60 ευρώ.
Την 22α Αυγούστου 2023 κατά την παραλαβή του δέματος συνειδητοποίησε ότι είχε εξαπατηθεί διότι η παραγγελία δεν ανταποκρινόταν τόσο στην ποιότητα όσο και στην ποσότητα της παραγγελίας.
Στην συνέχεια προσπάθησε να έρθει σε επικοινωνία με τους υπεύθυνους της σελίδας μέσω e-mail και αριθμού κινητής τηλεφωνίας με αρνητικό αποτέλεσμα.