Ειδήσεις

Νέα απάτη με ψεύτικα μηνύματα στην Booking.com

Οι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν τον ξενοδοχειακό ιστότοπο Booking.com προειδοποιούνται να μην πιστέψουν ψεύτικα μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που τους ζητούν να επιβεβαιώσουν την πληρωμή τους στο ξενοδοχείο, μετά από παραβίαση του συστήματος email της Booking.com.

Οι ταξιδιώτες λαμβάνουν, φαινομενικά, πειστικά μηνύματα που τους ζητούν να παράσχουν στοιχεία τραπεζικής κάρτας και απειλούν ότι η κράτησή τους θα ακυρωθεί.

Η Booking.com αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι το σύστημά της έχει παραβιαστεί και, αντ’ αυτού, κατηγόρησε τα μηνύματα για παραβιάσεις στα συστήματα email των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων της.

Από την άλλη μεριά, τα επηρεαζόμενα ξενοδοχεία αντιδρούν, λέγοντας ότι αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει από τη δική τους μεριά.

Πιο συγκεκριμένα, ο πελάτης είτε έκανε check-in, είτε επρόκειτο να κάνει check in, σε ξενοδοχείο που είχε κάνει κράτηση χρησιμοποιώντας την Booking.com.

Το email – που στάλθηκε από το noreply@booking.com – υποστηρίζει ότι η διαμονή τους ενδέχεται να πρέπει να ακυρωθεί, εκτός εάν παραδώσουν τα στοιχεία της τραπεζικής τους κάρτας μέσω ενσωματωμένου συνδέσμου (link).

Εάν δεν το κάνουν εντός 4 ή 12 ωρών -τα email διαφέρουν ελαφρώς σε αυτό- η κράτηση θα ακυρωθεί. Οι ειδοποιήσεις του email έχουν επίσης εμφανιστεί στην εφαρμογή της εταιρείας σε κινητά τηλέφωνα.

Η Booking.com αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι το σύστημά της έχει παραβιαστεί και, αντ’αυτού, κατηγόρησε για τα μηνύματα τα συστήματα email των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων της, ότι

Η Booking.com αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι το σύστημά της έχει παραβιαστεί και, αντ’ αυτού, κατηγόρησε για τα μηνύματα τα συστήματα email των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων της, ότι έχουν παραβιαστεί. Όμως τα επηρεαζόμενα ξενοδοχεία διαμαρτύρονται και ισχυρίζονται ότι αυτό δεν θα μπορούσε να είχε έχει γίνει από τη δική τους πλευρά.

Σε δήλωσή της στη βρετανική εφημερίδα The Guardian, που ανέδειξε το θέμα, η Booking.com αναφέρει ότι “η διασφάλιση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας της πλατφόρμας για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας ήταν η ύψιστη προτεραιότητα”.

“Ορισμένοι από τους συνεργάτες μας στα καταλύματα έχουν, δυστυχώς, στοχοποιηθεί από πολύ πειστικές και εξελιγμένες τακτικές phishing, ενθαρρύνοντάς τους να κάνουν κλικ σε συνδέσμους ή να κάνουν λήψη συνημμένων εκτός του συστήματός μας, που επιτρέπουν τη φόρτωση κακόβουλου λογισμικού στους υπολογιστές τους και, σε ορισμένες περιπτώσεις, οδηγούν σε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στον λογαριασμό τους στην Booking.com”, συνεχίζει.

“Αυτοί οι απατεώνες προσπαθούν στη συνέχεια να μιμηθούν τον συνεργάτη για να ζητήσουν πληρωμή από πελάτες, εκτός της πολιτικής στην επιβεβαίωση κράτησης. Ενώ, ούτε τα συστήματα υποστήριξης ούτε η υποδομή της Booking.com έχουν παραβιαστεί με οποιονδήποτε τρόπο, γνωρίζουμε πλήρως τις συνέπειες τέτοιων απατών από κακόβουλα τρίτα μέρη στην επιχείρησή μας, στους συνεργάτες μας στα καταλύματα και στους πελάτες μας, οι οποίοι μπορεί να πέσουν θύματα από επαγγελματίες απατεώνες.

Εάν ένας πελάτης έχει οποιεσδήποτε ανησυχίες σχετικά με ένα μήνυμα πληρωμής, τον ενθαρρύνουμε να ελέγξει την πολιτική πληρωμής του καταλύματος, η οποία είναι εύκολο να βρεθεί στη σελίδα της καταχώρισης ακινήτων ή να επικοινωνήσει με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, η οποία είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο. Θα επικοινωνήσουμε επίσης απευθείας με τους πελάτες σε αυτές τις περιπτώσεις για να διασφαλίσουμε ότι υποστηρίζονται πλήρως”, καταλήγει.

Πηγή tourismtoday.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου