Ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου (ειδική διαδικασία περιουσιακών διαφορών) με αγωγή κατά της εταιρείας ΔΕΗ AE προσέφυγε δικηγόρος της Ρόδου διεκδικώντας αποζημίωση ύψους 80.000 ευρώ για ηθική βλάβη που υπέστη από 8 κλήσεις που δέχτηκε μετά την αίτησή του για εγγραφή στο μητρώο του άρθρ. 11 του Ν. 3471/2006 και την ενεργοποίηση της εγγραφής του αυτής.
Σύμφωνα με το άρθρο 11 παρ. 2 Ν. 3471/2006, κάθε πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών οφείλει να τηρεί έναν ειδικό κατάλογο («Μητρώο») με στοιχεία των συνδρομητών του, οι οποίοι έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για απ’ ευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς.
Επικουρικώς διεκδικεί να καταδικαστεί η εναγόμενη να του καταβάλει λόγω αδικοπραξίας για τις 8 τηλεφωνικές κλήσεις και οχλήσεις σε βάρος του το ποσό των 10.000 € για έκαστη εξ αυτών και συνολικά το ποσό των 80.000 €, νομιμοτόκως, από την επίδοση της αγωγής, να υποχρεωθεί η εναγόμενη να παραλείπει παρόμοιες παραβάσεις στο μέλλον, ήτοι να τον καλεί οιοσδήποτε στον αριθμό κινητού τηλεφώνου του, για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών και για οποιοδήποτε διαφημιστικό σκοπό και να απειληθεί εναντίον της χρηματική ποινή 12.000 € για κάθε παράβαση της υποχρέωσής της αυτής.
Οπως εκθέτει, την 6 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 13:01 στον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου δέχθηκε κλήση από αριθμό την οποία απάντησε και ήταν εκπρόσωπος εταιρείας που λειτουργούσε για λογαριασμό της ΔΕΗ για προώθηση προγραμμάτων της ΔΕΗ. Της είπε ότι δεν ενδιαφέρεται κι εκεί τελείωσε το τηλεφώνημα.
Στις 13 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 17:56 δέχθηκε δεύτερη κλήση από τον ίδιο αριθμό την οποία απάντησε και ήταν εκπρόσωπος εταιρείας που λειτουργούσε για λογαριασμό της ΔΕΗ για προώθηση προγραμμάτων της ΔΕΗ.
Της είπε πάλι ότι δεν ενδιαφέρεται. Αυτό επαναλήφθηκε με αλλεπάλληλες 20 κλήσεις από τον συγκεκριμένο αριθμό αλλά και από άλλο, το οποίο αφορά συνεργαζόμενες εταιρείες για λογαριασμό της συγκεκριμένης εταιρείας ΔΕΗ για προώθηση προγραμμάτων της από 26 Οκτωβρίου 2023 έως και 2 Νοεμβρίου 2023.
Μάλιστα, εξαιτίας της ψυχικής αγανάκτησής του και της δυσφορίας του από την ενοχλητική αυτή πρακτική, τις κλήσεις στις 2 Νοεμβρίου 2023 που έγιναν στις 17:39, 17:44, 19:03 και 19:15 τις απέρριψε. Μολονότι απέστειλε email στην Cosmote οι κλήσεις από συνεργαζόμενες με την ΔΕΗ εταιρείες για προώθηση προγραμμάτων της συνεχίστηκαν και στις 3 Νοεμβρίου 2023 με 2 κλήσεις, αλλά και στις 6 Νοεμβρίου 2023 με 10 κλήσεις.
Βλέποντας ότι το αίτημά του για εγγραφή στο μητρώο του άρθρου 11 του Ν.3471/2006 που απέστειλε είναι σε εξέλιξη και δεν έχει πραγματοποιηθεί διάβασε από την ιστοσελίδα της εναγόμενης ότι η ενεργοποίηση και η εγγραφή στον κατάλογο μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω της εφαρμογής της για κινητά «(mobile application) COSMOTE/What`s Up/Frog» και την οποία πραγματοποίησε περί την 14:57 ώρα της 7 Νοεμβρίου 2023 ακολουθώντας τις οδηγίες για την ενεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας και η οποία ενεργοποιήθηκε.
Με μεγάλη του όμως έκπληξη και απογοήτευση έλαβε πάλι 8 κλήσεις από συνεργαζόμενη με τη ΔΕΗ εταιρεία, για προώθηση προγραμμάτων της ΔΕΗ στις 7 , 8, 9 και 10 Νοεμβρίου 2023.
Την υπόθεση χειρίζεται ο κ. Τάσος Μπακαλούμας.
https://www.dimokratiki.gr/14-11-2023/dikigoros-enigage-tin-dei-ae-gia-enochlitikes-tilefonikes-kliseis-gia-diafimistikous-skopous/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.