Τοπικές Ειδήσεις

Μεγάλα τα προβλήματα από τα «λουκέτα» στα ΕΛΤΑ – 3500 θυρίδες ανοίγουν στη ΔΚ Αρχαγγέλου

Μεγάλα είναι τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τις υπηρεσίες που παρέχουν τα ΕΛΤΑ στην Ρόδο, καθώς έβαλαν ‘λουκέτο’ πολλά καταστήματα σε Αρχάγγελο, Καλυθιές και Λίνδο ενώ είχε προηγηθεί και το κατάστημα της Κρεμαστής.
Όπως έγραψε η ‘δ’ το Σωματείο Εργαζομένων ΕΛΤΑ σε ανακοίνωσή του, κατήγγειλε την Διοίκηση των ΕΛΤΑ για την απόφαση της να κλείσει τα καταστήματα Αρχαγγέλου, Καλυθιών, Λίνδου και της Κεφάλου στην Κω, αμέσως μετά τις εκλογές, μέσα σε ένα βράδυ, χωρίς να ξέρουν που βρίσκονται στον χάρτη, τα οικονομικά τους στοιχεία, τον κόσμο που εξυπηρετούν και την σημασία του ταχυδρομικού έργου -όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν, ζητώντας την άμεση ανάκληση όλων των ενεργειών και επανεξέταση των αποφάσεων.
Μάλιστα, τον περασμένο Οκτώβριο είχαν συνεδριάσει και τα τοπικά συμβούλια Καλυθιών και Αρχαγγέλου, όπου εκφράστηκε έντονος προβληματισμός και ανησυχία τους για την απόφαση της κεντρικής διοίκησης των ΕΛΤΑ, να βάλει «λουκέτα» στα ταχυδρομικά γραφεία των χωριών τους. Το θέμα πήρε διαστάσεις και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου εκατοντάδες κάτοικοι των περιοχών αυτών, αντέδρασαν κάνοντας λόγο για κλιμάκωση αγωνιστικών κινητοποιήσεων έτσι ώστε να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις αυτές σε βάρος τους.
«Μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτε» δηλώνει ο πρόεδρος των εργαζομένων κ. Χάρης Μιχαηλίδης, ενώ έγιναν παρεμβάσεις και από τους κοινοβουλευτικούς μας εκπροσώπους στην Βουλή.
«Ο κόσμος ταλαιπωρείται ήδη από την πλευρά της Κρεμαστής και των γύρω χωριών ενώ η εξυπηρέτηση, σε καθημερινό επίπεδο, δεν είναι καθόλου ικανοποιητική. Και υπάρχουν πολλές υπηρεσίες που δεν λειτουργούν και δεν είναι καθόλου επαρκείς» όπως τόνισε ο κ. Μιχαηλίδης.
Ο ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ 3500 ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΘΥΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ Δ.Κ. ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ
Την ίδια ώρα, ο τέως πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αρχαγγέλου κ. Νικόλας Διμέλης, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε την απόφαση του τέως αντιδημάρχου οικονομικών κ. Αναστάσιου Σπανού να παραχωρήσει 3.500 θυρίδες ταχυδρομικές οι οποίες θα τοποθετηθούν στο γραφείο του Γεωργικού Συνεταιρισμού Αρχαγγέλου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Όπως αναφέρει ο κ. Διμέλης: «Ήταν μια πρωτοβουλία του κ. Σπανού για να εξυπηρετούνται οι δημότες της Δ.Κ. Αρχαγγέλου. Όταν θα έρχεται ο ταχυδρόμος από την Κοινότητα Αφάντου εντός των ημερών θα τοποθετεί την αλληλογραφία στις θυρίδες και θα μεταφέρει δέματα με ασφάλεια στο γραφείο του συνεταιρισμού».
Αν και αυτό έδωσε μια ανάσα στην όλη ταλαιπωρία των συμπολιτών μας, δεν αποτελεί λύση.
«Οι υπηρεσίες που παρείχαν τα καταστήματα των ΕΛΤΑ που έκλεισαν δεν μπορούν να αντικατασταθούν. Απαιτείται άλλος προγραμματισμός αλλά φαίνεται πως η κεντρική διοίκηση, έχει άλλο σχέδιο…» ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΛΤΑ.

141 ΛΟΥΚΕΤΑ ΣΕ ΕΛΤΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
Σημειώνεται πως το…. «τσουνάμι» λουκέτων σε καταστήματα των ΕΛΤΑ ξεκίνησε από τα μέσα του περασμένου καλοκαιριού όταν η διοίκηση της εταιρίας είχε αναστείλει τη συναλλακτική δραστηριότητα σε 100 ταχυδρομικά καταστήματα, τα οποία έβαλαν λουκέτο σε τρεις «δόσεις».
Αρχικώς έκλεισαν 25 καταστήματα, ακολούθησαν άλλα 40 και στη συνέχεια ακόμα 35. Με τις νέες αποφάσεις ρολά κατεβάζουν απο την Δευτέρα άλλα 41 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, αλλά και σε τουριστικές περιοχές όπως η Ρόδος, η Κως και η Σαντορίνη, όσο και σε πολλά δυσπρόσιτα σημεία της Ελλάδας. Σε αρκετές μάλιστα από τις γεωγραφικές ενότητες, αυτά δεν είναι τα πρώτα και τα μοναδικά ταχυδρομεία που κλείνουν καθώς το προηγούμενο διάστημα είχαν κλείσει και άλλα καταστήματα.
Συνολικά έχουν κλείσει 141 καταστήματα από τα 620 που λειτουργούσαν πριν την έναρξη εφαρμογής του σχεδίου αναδιοργάνωσης από τη νέα διοίκηση των ΕΛΤΑ.
Με τις νέες αποφάσεις οι κάτοικοι σε πολλές περιοχές της χώρας χρειάζεται να διανύουν απόσταση 40 ή και 50 χιλιομέτρων προκειμένου να προσεγγίσουν το πλησιέστερο ταχυδρομείο!!!
Από την πλευρά τους πηγές της διοίκησης των ΕΛΤΑ έκαναν λόγο για ένα «φιλόδοξο πλάνο μετασχηματισμού», το οποίο στόχο έχει «να ξεκλειδώσει περαιτέρω την αξία των ΕΛΤΑ και τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και να τα μεγεθύνει προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας και των πελατών τους που βρίσκονται διαχρονικά, εδώ και σχεδόν 200 χρόνια, στο επίκεντρο της φιλοσοφίας και των δραστηριοτήτων τους, διασφαλίζοντας, παράλληλα, την ετοιμότητα του οργανισμού για το μέλλον».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Πρώην Ταχυδρομος    06.01.2024 15:51

    Σύμφωνα με αυτό που λέγεται καθολική υπηρεσία ο ΕΛΤΑ είναι υποχρεωμένος να παρέχει υπηρεσίες σε μεγάλο μέρος της Ελληνικής Επικράτειας μια φορα την εβδομάδα.
    Γίνεται αυτό;;; Δεν γίνεται και καταστρατηγείται σε πολλά μέρη.
    Ας αφήσουμε στην άκρη αυτό που λέγαμε παλιά ποιότητα εξυπηρέτησης και γινοταν κάτι σαν πρωτάθλημα μεταξύ των κομβικών κέντρων διαλογής για την ταχύτητα διανομής και διακίνησης της αλληλογραφίας.
    Εγκλήματα εις βάρος του ΕΛΤΑ έχουν γίνει από πολυ παλιά. Κάποιος διορισμένος σε μεγάλη θέση στα ΕΛΤΑ είχε βγει και είπε ότι εγω την αλληλογραφία μου την διακρίνω με ιδιωτική εταιρεία . Κλωτσιδών έπρεπε να τον διώξουν. Θα περίμενες από κάτι τέτοιους να κάνουν κάτι για το καλό των ΕΛΤΑ;;;
    Παλιά πάλι τηλέφωνο τμήματος Ταχυμεταφορών ( πολύ παλιά) άλλαξε εν μια νυκτί και την επόμενη το είχε ιδιωτική εταιρεία Ταχυμεταφορών και αντί να απαντούν τα ΕΛΤΑ απαντούσε αυτή.
    Και πολλά άλλα ών ουκ έστι αριθμός έχουν συμβεί για να φτάσουμε εδώ….
    Ποιός θα υποστηρίξει τα ΕΛΤΑ;;;
    ΚΑΝΕΝΑΣ.
    Οι συνδικαλιστές;;;
    Άστο αυτό….. πονεμένη ιστορία.

Σχολιασμός άρθρου