Έχουμε διάφορες εξελίξεις στον απόηχο της πτώχευσης του tour operator Solvex. Κατ’ αρχάς, ο οργανισμός Turpomosch δηλώνει έτοιμος να οργανώσει μία ακόμα επιχείρηση επαναπατρισμού των Ρώσων πελατών του που βρίσκονται στο εξωτερικό και φυσικά και στην Ελλάδα, καθώς και ότι υπάρχουν επαρκή κονδύλια για το κόστος που θα προκύψει.
Έχει μεγάλη σημασία αυτή η ανακοίνωση, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία του Rostourism, από τις 8.800 πελάτες του Solvex στο εξωτερικό, περίπου οι 5.000 δεν έχουν εισιτήρια επιστροφής.
Το πρόγραμμα των πτήσεων, αναμένεται να ανακοινωθεί από μέρα σε μέρα. Το άλλο που ανακοινώθηκε είναι ότι οι ρωσικές αρχές προχωρούν σε εισαγγελική έρευνα για την πτώχευση (άλλη μία ανακριτική διαδικασία σε συνέχεια εκείνων για τις προηγούμενες περιπτώσεις πτωχεύσεων του Αυγούστου) διερευνώντας πιθανή εξαπάτηση πελατών.
Στη Βουλγαρία, όπου βρίσκεται ο μεγαλύτερος αριθμός των πελατών του Solvex, μαζί με την Ελλάδα, ο τοπικός συνεργάτης του Solvex διαβεβαίωσε ότι όλοι οι Ρώσοι που κάνουν τις διακοπές τους στη χώρα, θα συνεχίσουν κανονικά χωρίς πρόβλημα ενώ ανακοίνωσε ότι και όσοι έχουν αγοράσει πακέτο και πρόκειται να αφιχθούν μέχρι τις 26 Σεπτεμβρίου, ομοίως, θα κάνουν τις διακοπές τους κανονικά. Να σημειώσουμε τη λεπτομέρεια ότι ο Solvex Tours, ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στις αρχές του ’90, από τη Βουλγαρία και έκτοτε ήταν κυρίαρχος στην αγορά αυτή.
Από την άλλη πλευρά, ο Σύνδεσμος των Tour Operators Ρωσίας, ο ATOR, έβγαλε σήμερα μία αρκετά αυστηρή ανακοίνωση προειδοποιώντας ότι παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και πως καταγράφει κάθε καταγγελία και παράπονο, για “απρεπή συμπεριφορά” από πλευράς ξενοδοχειακών επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες του Solvex.
Επαναλαμβάνει τα περί σύνταξης “Μαύρης Λίστας”, που είχε ανακοινώσει τον Αύγουστο, αλλά ένα δυσάρεστο στοιχείο είναι ότι κάνει συγκεκριμένες αναφορές για εκδήλωση τέτοιων περιστατικών στη χώρα μας, τόσο για αυτές τις μέρες, όσο και για τις προηγούμενες πτωχεύσεις του Αυγούστου.
tourismlobby