Τοπικές Ειδήσεις

Το ¨Κολλέγιο Αθηνών” και το “2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου” εκπροσωπούν την Ελλάδα στο Φεστιβάλ Βιοοικονομίας στις Βρυξέλλες

Το φεστιβάλ Βιοοικονομίας «BioBeo» πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες τον προηγούμενο μήνα (17 Μαρτίου) στο Πανεπιστημιακό κέντρο του “Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών Odisee” των Βρυξελλών με τη συμμετοχή και δύο ελληνικών σχολείων στο πλαίσιο του προγράμματος e- Twinning: “Resource- Don’t go!” με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κ. Ρενάτα Αγκόλη ( 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου) και την κ. Μαριάνθη Γιαννακοπούλου (Κολλέγιο Αθηνών). Σκοπός του φεστιβάλ ήταν να φέρει τη βιοοικονομία πιο κοντά στην εκπαίδευση και υποστηρίχθηκε οικονομικά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οργανώθηκε ως εκδήλωση-δορυφόρος του Φεστιβάλ EU Bioeconomy Changemakers (BioBeo, 2024).

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπορούμε να υποστηρίξουμε εκπαιδευτικά έργα όπως αυτό με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή,” δήλωσε η Gaëlle Le Bouler, Διευθύντρια Προγραμμάτων Έρευνας στο Ευρωπαϊκό Εκτελεστικό Γραφείο Έρευνας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (BioBeo, 2024).Στο φεστιβάλ BioBeo υπήρχαν αρκετοί πάγκοι έκθεσης, ένας εκ των οποίων παρουσιάστηκε από τη Sabiha Gökçen Zwack, ερευνήτρια από το Γραφείο Βιοοικονομίας του Πανεπιστημίου του Hohenheim. Σε αυτόν τον πάγκο, παρουσιάστηκε το έργο Resource – Don’t Go!, καθώς επίσης και το εμπνευσμένο έργο των εκπαιδευτικών και μαθητών από πέντε διαφορετικά σχολεία σε τέσσερις διαφορετικές χώρες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα:

· Ελλάδα: Δημοτικό Σχολείο Κολλεγίου Αθηνών και 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου

· Τουρκία: Şehit Abdullah Tayyip Olçok Anadolu İmam Hatip High School

· Ρουμανία: Liceul de Turism si Alimentatie ‘Dumitru Motoc’ Galati

· Σουηδία: Gränbyskolan Uppsala

Στο Φεστιβάλ κοινοποιήθηκε επίσης η πρόοδος στο έργο “Resource – Don’t Go” στην πλατφόρμα eTwinning, το οποίο είναι ένα έργο εντός του πλαισίου του “BioBeo”, αλλά και την εφαρμογή της δράσης στα σχολεία. Για παράδειγμα, μαθητές της 6ης από το Δημοτικό Σχολείο Κολλεγίου Αθηνών έγραψαν ένα τραγούδι για τη βιοοικονομία με την υποστήριξη της εκπαιδευτικού τους Μαριάνθης Γιαννακοπούλου και χρησιμοποίησαν την τεχνολογία AI για αυτή τη δραστηριότητα.

Επιπλέον, οι μαθητές πρότειναν μερικές εφευρέσεις σχετικά με τη βιοοικονομία και ετοίμασαν αφίσες για τη βιώσιμη κατανάλωση τροφίμων και το δάσος. Στο πλαίσιο αυτό, οι μαθητές από το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου επικεντρώθηκαν στα 5 θέματα του έργου BioBeo μαζί με την εκπαιδευτικό τους Ρενάτα Αγκόλη για να μάθουν περισσότερα για τη βιοοικονομία και ετοίμασαν αφίσες για τις ενότητες: “Κύκλος των Τροφίμων”, “Το Δάσος” και “Η Ζωή Κάτω από το Νερό”.

Επίσης, στο πάγκο έκθεσης του Πανεπιστημίου του Hohenheim διεξήχθησαν δραστηριότητες γευσιγνωσίας για να επιδείξουν την κυκλική βιοοικονομία και εμφανίστηκε το γράφημα ορισμού της Βιοοικονομίας μαζί με μια αφίσα για το έργο eTwinning και τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης.

* To παραπάνω κείμενο αποτελεί απόσπασμα από το δελτίο τύπου που εξέδωσε στα αγγλικά η Sabiha Gökçen Zwack (Ερευνήτρια στο Γραφείο Βιοοικονομίας του Πανεπιστημίου του Hohenheim, Γερμανία).

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου